Urząd Gminy w Regiminie

Przetargi zobacz archiwum »

INFORMACJA Z SESJI OTWARCIA OFERT DOT.: POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO. NUMER SPRAWY: 09/17. NAZWA ZADANIA:DOSTAWA SPRZĘTU INFORMATYCZNEGO I MULTIMEDIALNEGO ORAZ DOSTAWA PODRĘCZNIKÓW, POMOCY DYDAKTYCZNYCH I WYPOSAŻENIA EDUKACYJNEGO DO PLACÓWEK OŚWIATOWYCH NA TERENIE GMINY REGIMIN Z PODZIAŁEM NA ZADANIA:

Numer sprawy: 09/17

REGIMIN, 2017-09-29

 

INFORMACJA Z SESJI OTWARCIA OFERT

 

DOT.: POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO. NUMER SPRAWY: 09/17. NAZWA ZADANIA:

PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST DOSTAWA SPRZĘTU INFORMATYCZNEGO I MULTIMEDIALNEGO ORAZ DOSTAWA PODRĘCZNIKÓW, POMOCY DYDAKTYCZNYCH I WYPOSAŻENIA EDUKACYJNEGO DO PLACÓWEK OŚWIATOWYCH NA TERENIE GMINY REGIMIN Z PODZIAŁEM NA ZADANIA:

 

ZADANIE 1: WYPOSAŻENIE PRACOWNI PRZYRODNICZYCH I ZAKUP POMOCY DYDAKTYCZNYCH.

 

ZADANIE 2: ZAKUP ĆWICZEŃ I PODRĘCZNIKÓW DLA UCZESTNIKÓW ZAJĘĆ

 

ZADANIE 3: WYPOSAŻENIE PRACOWNI KOMPUTEROWYCH

 

    ZADANIE 1: 14 listopad 2017 roku

    ZADANIE 2: 30 października 2017 roku

    ZADANIE 3: 14 listopad 2017 roku

 

Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający odczytał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie całości zamówienia (w poniższą wartość wchodzą wszystkie koszty związane z wykonaniem inwestycji tj. koszt projektu, roboty budowlane oraz nadzór inwestorski):

ZADANIE 1: 35 610,00 zł

ZADANIE 2: 14 095,00 zł

ZADANIE 3: 155 520,00 zł

URZĄD GMINY REGIMIN informuje, że w dniu 2017-09-29 o godzinie 1030 odbyło się otwarcie ofert. Złożono następujące oferty:

 

Numer oferty

Nazwa (firma) i adres wykonawcy

Numer zadania

Cena brutto*

Termin realizacji*

Termin płatności

1

USŁUGI POŚREDNICTWA I MARKETINGU

RENATA DUSZCZYK SZCZYGIELSKA

UL. SIKORSKIEGO 4A/27

06-400 CIECHANÓW

ZADANIE 1

35 497,98

14.11.2017

14 dni

ZADANIE 2

14 001,75

30.10.2017

14 dni

ZADANIE 3

 

 

 

2

 

ZADANIE 1

 

 

 

ZADANIE 2

 

 

 

ZADANIE 3

 

 

 

 

Data wytworzenia dokumentu: 29.09.2017
Dokument wytworzony przez: Stanowisko ds. zamówień publicznych inwestycji
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: KRZYSZTOF ZWIERZCHOWSKI
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 29 września 2017 15:12
Dokument wprowadzony do BIP przez: Krzysztof Zwierzchowski
Ilość wyświetleń: 64
29 września 2017 15:12 Krzysztof Zwierzchowski - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)
Realizacja: IDcom-web.pl