Stanowisko ds. budownictwa

Do zadań stanowiska ds. budownictwa należy w szczególności:
1) prowadzenie spraw związanych z ustalaniem warunków zabudowy i zagospodarowania terenu oraz lokalizacji inwestycji celu publicznego,
2) prowadzenie rejestru wydanych decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego,
3) prowadzenie rejestru decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu,
4) prowadzenie spraw z zakresu prawa budowlanego będących w kompetencji Wójta Gminy,
5) prowadzenie postępowań dotyczących wydawania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację określonego przedsięwzięcia,
6) realizacja zadań wynikających z ustawy prawo geologiczne,
7) prowadzenie spraw z zakresu gospodarki wodno-melioracyjnej,
8) wykonywanie innych zadań wynikających z przepisów szczegółowych,
9) wykonywanie innych zadań przekazywanych do realizacji przez Wójta, Z-cę Wójta bądź w jego imieniu przez Sekretarza.

Dokumenty

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 11 grudnia 2018 11:47
Dokument wprowadzony do BIP przez: Elżbieta Kopacz
Ilość wyświetleń: 1775
07 października 2024 10:46 (Elżbieta Rykowska) - Zmiana danych jednostki.
17 maja 2024 08:31 (Elżbieta Rykowska) - Zmiana danych jednostki.
11 grudnia 2018 12:05 (Elżbieta Kopacz) - Zmiana danych jednostki.