Do zadań stanowiska ds. obywatelskich i ewidencji ludności w szczególności należy:
1) realizacja zadań w zakresie ewidencji ludności:
a. przyjmowanie zgłoszeń meldunkowych na pobyt stały i czasowy,
b. wydawanie decyzji administracyjnych w sprawach zameldowania lub wymeldowania,
2) prowadzenie i aktualizacja rejestru stałych mieszkańców,
3) prowadzenie i aktualizacja rejestru czasowych mieszkańców i cudzoziemców,
4) prowadzenie sprawozdawczości statystycznej dotyczącej ruchu ludności,
5) współpraca z USC i innymi organami w zakresie aktualizacji zapisów w dokumentach ewidencyjnych ludności,
6) wydawanie dokumentów stwierdzających tożsamość,
7) zastępowanie Zastępcy Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego w czasie jego nieobecności,
8) realizacja zadań wynikających z ustawy – Kodeks Postępowania Cywilnego,
9) prowadzenie stałego rejestru wyborców,
10) realizacja zadań związanych z przeprowadzaniem narodowego spisu powszechnego,
11) wprowadzanie informacji na stronę internetową Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy,
12) przygotowanie i aktualizowanie informacji do internetowego serwisu informacyjnego Gminy i Urzędu Gminy,
13) obsługa gminnego programu informacyjnego „bezpłatnego systemu powiadomień SMS”,
14) wykonywanie innych zadań wynikających z przepisów szczegółowych,
15) wykonywanie innych zadań przekazywanych do realizacji przez Wójta, Z-cę Wójta bądź w jego imieniu przez Sekretarza.
Data wprowadzenia dokumentu do BIP:
07 października 2024 09:51
Dokument wprowadzony do BIP przez:
Elżbieta Rykowska
Ilość wyświetleń:
100