Stanowisko ds. administracyjnych

Do zadań stanowiska ds. administracyjnych w szczególności należy:
1) nadzór nad terminowym i właściwym przekazywaniem akt do archiwum zakładowego,
2) przyjmowanie dokumentacji spraw zakończonych z poszczególnych komórek organizacyjnych urzędu gminy oraz samodzielnych stanowisk pracy,
3) porządkowanie dokumentacji,
4) należyte zabezpieczenie dokumentacji przed zniszczeniem bądź zabraniem przez osoby nieupoważnione,
5) prowadzenie ewidencji dokumentacji na stanowisku pracy,
6) stała współpraca z Archiwistą Zakładowym,
7) doręczanie korespondencji urzędu gminy do miejscowej placówki pocztowej i innych instytucji,
8) udział w inwentaryzacjach, komisjach spisowych,
9) prowadzenie rejestru środków czystości,
10) realizacja spraw związana z cechowaniem urządzeń i mebli biurowych,
11) wykonywanie innych zadań wynikających z przepisów szczegółowych,
12) wykonywanie innych zadań przekazywanych do realizacji przez Wójta, Z-cę Wójta bądź w jego imieniu przez Sekretarza.

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 07 października 2024 10:51
Dokument wprowadzony do BIP przez: Elżbieta Rykowska
Ilość wyświetleń: 124
07 października 2024 10:51 (Elżbieta Rykowska) - Utworzenie jednostki.