Stanowisko ds. organizacyjnych

Do zadań stanowiska ds. organizacyjnych należy:
1) zapewnienie obsługi organizacyjnej sekretariatu Wójta, Z-cy Wójta i Sekretarza,
2) obsługa centrali telefonicznej, faxu i poczty elektronicznej,
3) przyjmowanie, wysyłanie i rozdzielanie korespondencji wewnątrz Urzędu,
4) prowadzenie rejestru korespondencji, centralnego rejestru faktur i podań,
5) organizacja obsługi interesantów, w tym załatwiania skarg i wniosków oraz organizowanie kontaktów z Wójtem, Z-cą Wójta lub Sekretarzem, bądź kierowanie do właściwych stanowisk pracy,
6) obsługa zebrań, narad i spotkań zwoływanych przez Wójta,
7) prenumerata czasopism i dzienników urzędowych,
8) prowadzenie ewidencji wydanych poleceń wyjazdu służbowego,
9) prowadzenie rejestru pieczęci urzędowych, pieczątek,
10) przygotowanie i aktualizowanie informacji do internetowego serwisu informacyjnego Gminy i Urzędu,
11) wykonywanie innych zadań wynikających z przepisów szczegółowych,
12) wykonywanie innych zadań przekazywanych do realizacji przez Wójta, Z-cę Wójta bądź w jego imieniu przez Sekretarza.

Dokumenty

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 01 lipca 2008 12:57
Dokument wprowadzony do BIP przez: Przemysław Bugdal
Ilość wyświetleń: 6319
17 maja 2024 09:06 (Elżbieta Rykowska) - Zmiana danych jednostki.
16 maja 2024 15:54 (Elżbieta Rykowska) - Zmiana danych jednostki.
16 maja 2024 15:53 (Elżbieta Rykowska) - Zmiana danych jednostki.