Stanowisko ds. kadrowych

Do zadań stanowiska ds. kadrowych należy w szczególności:
1) 1) prowadzenie spraw związanych ze stosunkiem pracy oraz akt osobowych pracowników urzędu i kierowników gminnych jednostek organizacyjnych, tj.:
a) sporządzanie umów o pracę i wydawanie świadectw pracy,
b) sporządzanie angaży pracowników,
c) przygotowanie dokumentów związanych z przyznawaniem nagród, wyróżnień lub kar porządkowych,
2) organizowanie doskonalenia zawodowego oraz szkoleń pracowników,
3) prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników,
4) kierowanie pracowników na badania wstępne i kontrolne oraz organizowanie badań okresowych,
5) prowadzenie spraw z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy, w tym organizowanie szkoleń,
6) przygotowywanie dokumentacji dotyczącej przeprowadzania naboru na wolne stanowiska urzędnicze, prowadzenie dokumentacji w tym zakresie oraz prowadzenie dokumentacji w zakresie służby przygotowawczej,
7) współpracuje z Powiatowym Urzędem Pracy w sprawie organizowania robót interwencyjnych, publicznych i przygotowanie niezbędnej dokumentacji do zatrudnienia osób bezrobotnych,
8) współpracuje z Powiatowym Urzędem Pracy w zakresie rozliczania refundacji robót społeczno-użytecznych, interwencyjnych, robót publicznych,
9) organizowanie i przeprowadzanie konkursów na stanowiska dyrektorów placówek oświatowych prowadzonych przez gminę,
10) sporządzanie dokumentów kadrowych dla dyrektorów placówek oświatowych,
11) sporządzanie obowiązkowej sprawozdawczości z zakresu spraw kadrowych,
12) prowadzenie rejestru zawieranych umów zleceń, umów o dzieło,
13) realizuje sprawy związane z cechowaniem urządzeń i mebli biurowych,
14) prowadzenie spraw dotyczących PEFRON (deklaracje, wpłaty),
15) opracowuje projekt regulaminu organizacyjnego urzędu gminy i jego zmiany,
16) opracowuje projekty zakresów czynności dla kierowników referatów i pracowników na samodzielnych stanowiskach pracy,
17) opracowuje i aktualizuje projekt regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze,
18) opracowuje i aktualizuje projekt regulaminu przeprowadzania ocen kwalifikacyjnych pracowników samorządowych,
19) prowadzenie archiwum zakładowego,
20) zadania koordynatora ds. dostępności,
21) obsługa Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej,
22) pełnienie roli pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych,
23) wykonywanie innych zadań wynikających z przepisów szczegółowych,
24) wykonywanie innych zadań przekazywanych do realizacji przez Wójta, Z-cy Wójta bądź w jego imieniu przez Sekretarza.

Dokumenty

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 01 lipca 2008 13:07
Dokument wprowadzony do BIP przez: Przemysław Bugdal
Ilość wyświetleń: 6946
17 maja 2024 08:44 (Elżbieta Rykowska) - Zmiana danych jednostki.
15 maja 2019 08:50 (Elżbieta Kopacz) - Usunięcie stanowiska: Stanowisko ds. informatyki.
08 grudnia 2015 15:09 (Elżbieta Kopacz) - Zmiana danych jednostki.