Do zadań stanowiska woźnej – sprzątaczki należy:
1) utrzymywanie w należytej czystości wszystkich pomieszczeń biurowych i innych znajdujących się w budynku Urzędu,
2) utrzymywanie porządku przed budynkiem,
3) kontrolowanie zabezpieczeń obiektu przed włamaniem, czuwanie nad prawidłowym zabezpieczeniem okien, drzwi, wejść zewnętrznych do urzędu, włączanie systemu alarmowego,
4) dbanie o prawidłowe wyposażenie pomieszczeń sanitarnych w niezbędne środki higieny,
5) przygotowywanie sali konferencyjnej na sesje, spotkania, narady, uporządkowanie jej po wykorzystaniu,
6) pomoc w obsłudze narad, spotkań, sesji,
7) nie udostępnianie pomieszczeń Urzędu poza godzinami pracy Urzędu bez wymaganego zezwolenia,
8) kontrola prawidłowego oświetlenia obiektu,
9) utrzymywanie w należytej czystości wyposażenia i sprzętu znajdującego się w Urzędzie,
10) wykonywanie innych zadań przekazywanych do realizacji przez Wójta, jego Zastępcę lub Sekretarza.
Data wprowadzenia dokumentu do BIP:
01 lipca 2008 13:09
Dokument wprowadzony do BIP przez:
Przemysław Bugdal
Ilość wyświetleń:
8462