OGŁOSZENIE O NABORZE WNIOSKÓW NA USUWANIE AZBESTU
W związku z ogłoszonym przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie konkursowym naborem wniosków w ramach programu: „Ogólnopolski program finansowania usuwania wyrobów zawierających azbest” realizowanego przez NFOŚiGW,
Wójt Gminy Regimin
ogłasza nabór wniosków o dofinansowanie zadań związanych z demontażem, zbieraniem, transportem oraz unieszkodliwianiem odpadów zawierających azbest z nieruchomości znajdujących się na terenie gminy Regimin.
O dofinansowanie mogą ubiegać się właściciele nieruchomości ujętych w „Programie usuwania azbestu z terenu Gminy Regimin”.
Kosztami kwalifikowanymi zadania, tzn. takimi, na które będzie można uzyskać dofinansowanie, będą koszty dotyczące prac: demontażu wyrobów zawierających azbest, zbierania wyrobów zdemontowanych, oraz ich transportu i unieszkodliwiania.
Beneficjentem Programu może być wyłącznie jednostka samorządu terytorialnego (JST).
JST może uzyskać do 100% dotacji na zadanie obejmujące demontaż, zbieranie, transport oraz unieszkodliwienie odpadów zawierających azbest.
Warunkiem skorzystania z dofinansowania jest:
Zachęcamy wszystkich mieszkańców naszej gminy, posiadających na swojej posesji wyroby zawierające azbest do składania wniosków o przyznanie dofinansowania na jego usunięcie.
Przypominamy, że zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, wyroby zawierające azbest należy usunąć do 2032 r.
Więcej informacji na temat realizacji programu można uzyskać w Urzędzie Gminy pok. nr 19, tel. 23 68117 56 wew. 29 – Edyta Milewska; e-mail: e.milewska@regimin.pl
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy w Regiminie