Aktualności

VII Sesja Rady Gminy Regimin w dniu 28.11.2024 r

           Na podstawie art.20 ust.1 ustawy z dn. 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2024r. poz. 1465) zwołuję VII Sesję Rady Gminy Regimin w dniu 28.11.2024 r. o godz. 14:00 w sali konferencyjnej Urzędu Gminy, z następującym porządkiem obrad:    

 

 

1. Otwarcie i stwierdzenie prawomocności obrad.

2. Przyjęcie porządku obrad.

3. Przyjęcie protokołu z IV, V i VI  Sesji Rady Gminy Regimin.

4. Sprawozdanie Wójta z działalności między sesjami.

5. Sprawozdanie Przewodniczącego Rady Gminy z działalności między sesjami.

6. Informacja o pracach Komisji Rady między sesjami.

7. Informacja Wójta dotycząca oświadczeń majątkowych.

8. Informacja Przewodniczącego Rady dotycząca oświadczeń majątkowych.

9. Rozpatrzenie projektów i podjęcie uchwał:

1) W sprawie zmiany Uchwały budżetowej Gminy Regimin na 2024 rok.

2) W sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Regimin.

3) W sprawie obniżenia ceny skupu żyta do celów wymiaru podatku rolnego na rok 2025.

4) W sprawie określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości na rok 2025.

5) W sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości gruntowej na rzecz użytkownika wieczystego.

6) W sprawie przyjęcia „ Rocznego programu współpracy Gminy Regimin z organizacjami pozarządowymi i innymi uprawnionymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2025 rok”.

7) W sprawie zmiany uchwały nr XXI/126/20 Rady Gminy w Regiminie z dnia 5 czerwca 2020 r. w sprawie uchwalenia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Regimin.

8) W sprawie ustalenia szczegółowych zasad ponoszenia odpłatności za pobyt w schronisku dla osób bezdomnych oraz w schronisku dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi.

9) W sprawie uchylenia uchwały w sprawie udzielenia dotacji Parafii Rzymskokatolickiej  pw. Św. Stanisława w Lekowie na prace konserwatorskie, restauratorskie przy zabytku wpisanym do gminnej ewidencji zabytków.

10) W sprawie uchylenia uchwały w sprawie udzielenia dotacji Parafii Rzymskokatolickiej  pw. Świętej Trójcy Św. Dionizego w Koziczynku na prace konserwatorskie, restauratorskie przy zabytku wpisanym do gminnej ewidencji zabytków.

11) W sprawie zatwierdzenia planu pracy Komisji Budżetu i Finansów na 2025 rok.

12) W sprawie zatwierdzenia planu pracy Komisji Sportu, Kultury i Bezpieczeństwa Publicznego na 2025 rok.

13) W sprawie zatwierdzenia planu pracy Komisji Rewizyjnej na 2025 rok.

10.  Interpelacje i zapytania Radnych.

11. Wolne wnioski i informacje.

12. Zamkniecie obrad.

 

 

/-/ Przewodniczący Rady Gminy

             Jacek Olszewski

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 25 listopada 2024 15:47
Dokument wprowadzony do BIP przez: Katarzyna Lachowicz
Ilość wyświetleń: 176
28 listopada 2024 08:40 (Katarzyna Lachowicz) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
26 listopada 2024 10:33 (Katarzyna Lachowicz) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
25 listopada 2024 15:47 (Katarzyna Lachowicz) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)