Regimin,2018.09.18
Nr 6220.2.2018
Obwieszczenie Wójta Gminy Regimin
Na podstawie art.6, art. 7, art.8, art.9 art.10, art.61 § 4, art.77 oraz art.79 ustawy z dnia 14.06.1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego /t.j. Dz. U. z 2017r. , poz. 1257/ w związku z art. 33 ust.1 i art. 79 ust. 1 ustawy z dnia 3.10.2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko / t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1405 ze zm./,
Wójt Gminy Regimin podaje do publicznej wiadomości,
że zostało wszczęte w dniu 13.03.2018 r./ data wpływu/ z wniosku z dnia 08.03.2018 r. Pana Adama Mańkowskiego AM - Plast, postępowanie administracyjne w sprawie oceny oddziaływania na środowisko przedsięwzięcia, polegającego na uruchomieniu instalacji do przetwarzania odpadów z tworzyw sztucznych na terenie działki nr 10/2 w miejscowości Regimin.
Z uwagi na to, że przedsięwzięcie może potencjalnie znacząco oddziaływać na środowisko, następujące organy wyraziły stanowisko: Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Warszawie opinią z dnia 17 maja 2018 r. WOOŚ.I.4220.304.2018.ML.3 uznał konieczność przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko oraz określił zakres raportu, Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Ciechanowie opinią z 12 kwietnia 2018 r. stwierdził brak potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko, Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie w opinii WA. ZZŚ.1.436.104.2018.MT z dnia 1 sierpnia 2018 r. stwierdziło, że nie ma konieczności przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko. Wobec tego Wójt Gminy Regimin postanowieniem z 03.09.2018 r. uznał za niezbędne przeprowadzenie oceny oddziaływania na środowisko. Właściwym do wydania decyzji oraz do rozpatrzenia uwag i wniosków jest Wójt Gminy Regimin, zaś organami właściwymi do opinii i uzgodnień są Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Ciechanowie, Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie oraz Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Warszawie.
Jednocześnie informuję wszystkich zainteresowanych o możliwości zapoznania się z dokumentacją sprawy w Urzędzie Gminy w Regiminie (pokój nr 13) w godzinach 9.00- 15.00, składania uwag i wniosków w formie pisemnej, elektronicznej bez konieczności opatrywania ich bezpiecznym podpisem elektronicznym i ustnej do protokołu w terminie od dnia 19 września 2018 r. do 18 października 2018 r.
Otrzymują:
1. Mieszkańcy wsi Regimin
2. Tablica ogłoszeń oraz BIP Urzędu Gminy w Regiminie
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy w Regiminie