Regimin, 6 grudnia 2019 r.
B.6220.3-12.2019
OBWIESZCZENIE WÓJTA GMINY REGIMIN
o zakończeniu postępowania
w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach
Zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r.- Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2096, ze zm.), zwanej dalej: ,,k.p.a.", w związku z art. 33 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2081, ze zm.), zwanej dalej: ,,ustawą o udostępnianiu informacji':
zawiadamiam strony postępowania,
że zostało zakończone postępowanie dowodowe z wniosku Pana Grzegorza Sadowskiego zam. Pniewo Wielkie, w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego „na zwiększeniu obsady w istniejących budynkach inwentarskich do 100,5 DJP na działce nr ew. 19 obręb Pniewo Wielkie 28 gm. Regimin”
Stosownie do przepisu art. 10 § 1 i art. 81 k.p.a. organ administracji publicznej obowiązany jest przed rozpatrzeniem materiału dowodowego i wydaniem decyzji orzekającej co do istoty sprawy, umożliwić stronom zapoznanie się z aktami, wypowiedzenie się, co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań. Wspomniany przepis jest jednocześnie szczególnym uprawnieniem stron z racji ich czynnego udziału w każdym stadium postępowania.
Jednocześnie informuję, że następujące organy:
Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Ciechanowie pismem znak: ZNS.712.38.104.2019 z dnia14 października 2019 r.
Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Warszawie pismem znak: WOOŚ-I.4220.1044.2019.EL.3 z dnia 13 listopada 2019 r.
Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Dyrektor Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Warszawie pismem znak: WA.RZŚ.436.1.1720.2019.ZZ01.ST z dnia 3 grudnia 2019 r.
wyraziły opinię, że dla ww. przedsięwzięcia nie istnieje potrzeba przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko.
W związku z powyższym, zgodnie z art. 73 § 1 k.p.a., informuję, że z materiałami dotyczącymi sprawy można zapoznać się w siedzibie Urzędu Gminy w Regimin, ul. Adama Rzewuskiego 19 w pokoju 13, od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 16.00, oraz zgłosić swoje uwagi w terminie 7 dni od daty doręczenia niniejszego zawiadomienia. Po upływie ww. terminu wydane zostanie stosowne rozstrzygnięcie.
Wójt Gminy Regimin
/-/ Mariola Kołakowska
Otrzymują:
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy w Regiminie