Komunikaty

Obwieszczenie Wójta Gminy Regimin o zgromadzonym materiale dowodowym niezbędnym do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na: budowie elektrowni fotowoltaicznej „EF TARGONIE” o mocy do 1MW na terenie m. Targonie, gmina Regimin, dz. nr 377.

Regimin, dnia 10 października 2022 r.

 

BPK.6220.9.2021.2022

 

 

OBWIESZCZENIE


Na podstawie art. 10 § 1 oraz art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jedn. Dz. U. z 2022 r. poz. 2000 ze zm.) w związku z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jedn. Dz. U. z 2022 r. poz. 1029 z późn. zm.)

 

Wójt Gminy Regimin


zawiadamia, że został zgromadzony materiał dowodowy niezbędny do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na: budowie elektrowni fotowoltaicznej „EF TARGONIE” o mocy do 1MW na terenie m. Targonie, gmina Regimin, dz. nr 377.

Informuję, że w toku postępowania zostało wydane postanowienie Dyrektora Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Zarząd Zlewni w Ciechanowie znak: WA.ZZŚ.1.435.1.24.2022.MZ z dnia 10 lutego 2022 r., opinia sanitarna Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Ciechanowie znak ZNS.7040.8.2022 z dnia 2 marca 2022 r. oraz pismo Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Warszawie znak: WOOŚ-I.4220.244.2022.IP.2 z dnia 4 maja 2022 r. Z treścią w/w pism można zapoznać się w siedzibie Urzędu Gminy Regimin, pokój nr 12 w godzinach pracy urzędu.

Jednocześnie zawiadamiam, iż zgodnie z art. 10 § 1 Kodeksu postępowania administracyjnego przed wydaniem decyzji rozstrzygającego sprawę stronom przysługuje prawo zapoznania się z aktami sprawy, wypowiedzenie co do zebranych dowodów, materiałów zgłoszonych żądań. Zainteresowani mogą zgłaszać wnioski i uwagi w Urzędzie Gminy Regimin, w pokoju nr 12 w ciągu 14 dni od dnia otrzymania niniejszego zawiadomienia. Z aktami sprawy można zapoznać się na każdym etapie sprawy.

Informację o możliwości zapoznania się z aktami sprawy przed wydaniem decyzji zamieszcza się na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Regimin przy ul. Adama Rzewuskiego 19, tablicy ogłoszeń w sołectwie Targonie oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej organu prowadzącego postępowanie z uwagi, że liczba stron w postępowaniu przekracza 10.

            Zgodnie z art. 49 § 2 Kodeks postępowania administracyjnego obwieszczenie uważa się za dokonane po upływie czternastu dni (14 dni) od dnia, w którym nastąpiło jego publiczne obwieszczenie.

 

 

wywieszono na tablicę ogłoszeń                10 października 2022 r.

umieszczono na stronie internetowej

Biuletynu Informacji Publicznej                  10 października 2022 r.

 

zdjęto z tablicy                                              ……….……………………....…..

 

                                                                                                                                                         Wójt Gminy Regimin   

                                                                                                                                                         /-/ Mariola Kołakowska

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 10 października 2022 14:57
Dokument wprowadzony do BIP przez: Magdalena Piotrowska
Ilość wyświetleń: 257
14 października 2022 14:34 (Żaneta Gutowska) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
14 października 2022 14:33 (Żaneta Gutowska) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
14 października 2022 14:32 (Żaneta Gutowska) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)