Regimin, dnia 03 stycznia 2023 r.
BPK.6220.4.2020.2021.2022.2023
OBWIESZCZENIE
Na podstawie art. 10 § 1 oraz art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jedn. Dz. U. z 2022 r. poz. 2000 z późn. zm.) w związku z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jedn. Dz. U. z 2022 r. poz. 1029
z późn. zm.)
Wójt Gminy Regimin
zawiadamia, że został zgromadzony materiał dowodowy niezbędny do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pod nazwą: „Budowa elektrowni fotowoltaicznej o mocy do 2 MW wraz z niezbędna infrastrukturą techniczną (S-IN-187) w obrębie Pawłówko, gmina Regimin, powiat ciechanowski, województwo mazowieckie”. Przedsięwzięcie zlokalizowane będzie na działce oznaczonej w ewidencji gruntów i budynków numerem 118.
Organem administracji właściwym do wydania decyzji jest Wójt Gminy Regimin, zaś organem biorącym udział w ocenie oddziaływania na środowisko jest Dyrektor Zarządu Zlewni w Ciechanowie Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie, który pismem z dnia 26 września 2022 r., znak: WA.ZZŚ.1.435.1.198.2020.WR podtrzymał opinię wyrażoną pismem z dnia 27 listopada 2020 r., znak: WA.ZZŚ.1.435.1.198.2020.WR, Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Warszawie, który postanowieniem z dnia 13 października 2022 r., znak: WOOŚ-I.4221.229.2022.ACH uzgodnił warunki realizacji przedsięwzięcia oraz Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Ciechanowie, który pozytywnie zaopiniował przedsięwzięcia pismem z dnia 08.11.2022 r., znak ZNS.7040.12.2022. Z treścią w/w pism można zapoznać się w siedzibie Urzędu Gminy Regimin, pokój nr 12 w godzinach pracy urzędu.
Jednocześnie zawiadamiam, iż zgodnie z art. 10 § 1 Kodeksu postępowania administracyjnego przed wydaniem decyzji rozstrzygającej sprawę stronom przysługuje prawo zapoznania się z aktami sprawy, wypowiedzenie co do zebranych dowodów, materiałów zgłoszonych żądań. Zainteresowani mogą zgłaszać wnioski i uwagi w siedzibie Urzędu Gminy Regimin, ul. Adama Rzewuskiego 19, 06-461 Regimin, w pok. 12, od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 – 16.00 w terminie 14 dni od dnia otrzymania niniejszego zawiadomienia. Z aktami sprawy można zapoznać się na każdym etapie sprawy.
Informację o możliwości zapoznania się z aktami sprawy przed wydaniem decyzji zamieszcza się na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Regimin przy ul. Adama Rzewuskiego 19, tablicy ogłoszeń w sołectwie Pawłówko, tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Ciechanów oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej organu prowadzącego postępowanie z uwagi, że liczba stron w postępowaniu przekracza 10.
Zgodnie z art. 49 § 2 Kodeks postępowania administracyjnego obwieszczenie uważa się za dokonane po upływie czternastu dni (14 dni) od dnia, w którym nastąpiło jego publiczne obwieszczenie.
Z up. Wójta
Danuta Szewczak
/-/ Sekretarz Gminy
wywieszono na tablicę ogłoszeń 03 stycznia 2023 r.
umieszczono na stronie internetowej
Biuletynu Informacji Publicznej 03 stycznia 2023 r.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy w Regiminie