Komunikaty

Obwieszczenie o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla przedsięwzięcia polegającego na budowie sieci elektroenergetycznej nN 0,4 kV – linii kablowej nN 0,4 do zasilania gospodarstwa domowego na działce nr 90/5 w Pniewie Wielkim

Regimin, dnia 16 stycznia 2023 r.


BPK.6733.5.2022.2023.3

 

 

OBWIESZCZENIE

o wszczęciu postępowania administracyjnego

w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego


            Wójt Gminy Regimin, działając na podstawie art. 49 i art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jedn. Dz. U. z 2022 r. poz. 2000 z późn. zm.) oraz art. 53 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jedn. Dz. U. z 2022 r. poz. 503 z późn. zm.) zawiadamia, że na wniosek z dnia 23.12.2022 r. (data wpływu do tut. urzędu: 23.12.2022 r.) wszczęto postępowanie dotyczące wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla przedsięwzięcia polegającego na Budowie sieci elektroenergetycznej nN 0,4 kV – linii kablowej nN 0,4 do zasilania gospodarstwa domowego na działce nr 90/5 w Pniewie Wielkim.

            Zgodnie z art. 51 ust. 1 pkt 2 ustawy z 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jedn. Dz. U. z 2022 r. poz. 503 z późn. zm.) właściwym do wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla przedmiotowego przedsięwzięcia jest Wójt Gminy Regimin.

            Informację o wszczętym postępowaniu zamieszcza się na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Regimin przy ul. Adama Rzewuskiego 19, tablicy ogłoszeń w sołectwie Pniewo Wielkie oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej organu prowadzącego postępowanie.

            Jednocześnie zawiadamiam, że zgodnie z art. 10 § 1 Kodeksu postępowania administracyjnego przed wydaniem decyzji rozstrzygającego sprawę stronom przysługuje prawo zapoznania się z aktami sprawy, wypowiedzenie co do zebranych dowodów, materiałów zgłoszonych żądań. Zainteresowani mogą zgłaszać wnioski i uwagi w Urzędzie Gminy Regimin, w pokoju nr 12, w godzinach pracy Urzędu, w terminie 14 dni od daty podania niniejszej informacji do publicznej wiadomości. Z aktami sprawy można zapoznać się na każdym etapie sprawy.

            Organy administracji publicznej obowiązane są zapewnić stronom czynny udział w każdym stadium postępowania, a przed wydaniem decyzji umożliwić im wypowiedzenie się co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań.

            Zgodnie z art. 49 § 2 Kodeks postępowania administracyjnego Obwieszczenie uważa się za dokonane po upływie czternastu dni (14 dni) od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie.

 

                                                                                                                                      Wójt Gminy Regimin

                                                                                                                                      /-/ Mariola Kołakowska

 

 

wywieszono na tablicę ogłoszeń               16 stycznia 2023 r.

 

umieszczono na stronie internetowej

Biuletynu Informacji Publicznej                 16 stycznia 2023 r.

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 16 stycznia 2023 14:53
Dokument wprowadzony do BIP przez: Żaneta Gutowska
Ilość wyświetleń: 211
16 stycznia 2023 14:53 (Żaneta Gutowska) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)