Komunikaty

Obwieszczenie Wójta Gminy Regimin o zgromadzonym materiale dowodowym niezbędnym do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na „Budowie elektrowni fotowoltaicznej o mocy do 1MW wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz stacją transformatorowo – rozdzielczą średniego napięcia na działce nr ewid. 240/3 obręb Jarluty Duże, gmina Regimin”.

Regimin, dnia 09 marca 2023 r.

 

BPK.6220.8.2021.2022.2023

 

 

OBWIESZCZENIE

Na podstawie art. 10 § 1 oraz art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jedn. Dz. U. z 2022 r. poz. 2000 z późn. zm.) w związku z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jedn. Dz. U. z 2022 r. poz. 1029 z późn. zm.)

Wójt Gminy Regimin

zawiadamia, że został zgromadzony materiał dowodowy niezbędny do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na „Budowie elektrowni fotowoltaicznej o mocy do 1MW wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz stacją transformatorowo – rozdzielczą średniego napięcia na działce nr ewid. 240/3 obręb Jarluty Duże, gmina Regimin”.

Informuję, że w toku postępowania zostało wydane postanowienie Dyrektora Zarządu Zlewni w Ciechanowie Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie
znak: WA.ZZŚ.1.435.1.307.2021.MZ z dnia 26 listopada 2021 r., postanowienie Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Warszawie znak: WOOŚ-I.4220.1898.2021.IP.2 z dnia 17 lutego 2022 r. oraz opinia sanitarna Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Ciechanowie znak ZNS.7040.5.42.2021 z dnia 31 października 2022 r. Z treścią w/w pism można zapoznać się w siedzibie Urzędu Gminy Regimin, pokój nr 12 w godzinach pracy urzędu.

Jednocześnie zawiadamiam, iż zgodnie z art. 10 § 1 Kodeksu postępowania administracyjnego przed wydaniem decyzji rozstrzygającego sprawę stronom przysługuje prawo zapoznania się z aktami sprawy, wypowiedzenie co do zebranych dowodów, materiałów zgłoszonych żądań. Zainteresowani mogą zgłaszać wnioski i uwagi w Urzędzie Gminy Regimin, w pokoju nr 12 w ciągu 14 dni od dnia otrzymania niniejszego zawiadomienia. Z aktami sprawy można zapoznać się na każdym etapie sprawy.

Informację o możliwości zapoznania się z aktami sprawy przed wydaniem decyzji zamieszcza się na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Regimin przy ul. Adama Rzewuskiego 19, tablicy ogłoszeń w sołectwie Jarluty Duże oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej organu prowadzącego postępowanie z uwagi, że liczba stron w postępowaniu przekracza 10.

            Zgodnie z art. 49 § 2 Kodeks postępowania administracyjnego obwieszczenie uważa się za dokonane po upływie czternastu dni (14 dni) od dnia, w którym nastąpiło jego publiczne obwieszczenie.

 

 

                                                                                                                                    Wójt Gminy Regimin

                                                                                                                                    /-/ Mariola Kołakowska

 

 

wywieszono na tablicę ogłoszeń                    09 marca 2023 r.

 

umieszczono na stronie internetowej

Biuletynu Informacji Publicznej                      09 marca 2023 r.

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 09 marca 2023 15:44
Dokument wprowadzony do BIP przez: Żaneta Gutowska
Ilość wyświetleń: 214
09 marca 2023 15:46 (Żaneta Gutowska) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
09 marca 2023 15:44 (Żaneta Gutowska) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)