REGIMIN, 2010-05-13
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: 12/10. Nazwa zadania: „Modernizacja sieci wodociągowej w m. Lekowo”
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z p. zm) URZĄD GMINY REGIMIN zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Nazwa zamawiającego URZĄD GMINY REGIMIN
Adres zamawiającego REGIMIN 22
Kod Miejscowość 06-461 REGIMIN
Telefon: (023) 681-17-56
Faks: (023) 681-17-56 wew. 37
adres strony internetowej www.regimin.pl
adres poczty elektronicznej regimin@bazagmin.pl
Godziny urzędowania: 8.00-16.00
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
www.regimin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego (Urząd Gminy Regimin, pokój nr. 12 ). Na wniosek Wykonawcy Zamawiający prześle Specyfikację za zaliczeniem pocztowym. Opłata za udostępnienie Specyfikacji wynosi
1 zł gr za stronę oraz Wykonawca pokrywa koszty przekazania.
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Przedmiotem zamówienia jest „Modernizacja sieci wodociągowej w m. Lekowo”
a) Wykopy jamiste o głęb.1,8m wyk.na odkład koparkami podsiębiernymi o poj.łyżki 0.15 - 0.25 m3
w gr.kat.ll-IV o wymiarach 4m x 1,8m x 1,5m = 10,8 m3 - szt. 40 (432m3)
b) Zasypanie wykopów jamistych spycharkami z za-gęszcz.mechanicznym spycharkami (gr warstwy
w stanie luźnym 30 cm) - kat.gr. III-IV (432m3)
c) Montaż rurociągu PEHD DN 110 mm metodą przewiertu sterowanego w ośmiu odcinkach o
łącznej długości 780 metrów
d) Wykonanie przejścia wodociągu PEHD DN 110 mm pod rzeką Łydynią metodą przewiertu
sterowanego rurą PEHD DN 225 mm (50m)
e) Przewiert sterowany wykonany pod drogą asfaltową rurą PEHD DN225mm (12m)
f) Hydranty pożarowe nadziemne o śr. 80 mm z zasuwą DN 80mm (5kpl.)
g) Zasuwy typu"E" z obudową o śr.100 mm montowane na rurociągach PVC i PE (3kpl.)
h) Montaż trójników wodoć PEHD DN 110/90mm (5szt.)
i) Podłączenie instalacji do sieci wodociągowej - nawiertki DN 110/32mm z obudowami i skrzynkami
(27szt.)
j) Przyłącza wodociągowe z rur ciśnieniowych PE DN 40mm wykonane w odcinkach - 27 odć. o
długości 4 metry 27 odć.x 4m =108 m
Szczegółowy zakres zamówienia określają przedmiar robót, kosztorys ślepy i SIWZ
Kody Wspólnego Słownika Zamówień:
45231000-5 – roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii
energetycznych
45232150-8 – roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
VI. Termin wykonania zamówienia:
30 lipca 2010
VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki,
dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
2) posiadania wiedzy i doświadczenia,
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej,
2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach
zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów,
niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej
sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami
niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne
zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres
korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
3. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą
wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za
odrzuconą.
4. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają
wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
5. Udzielą gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres minimum 36 miesięcy od
daty odbioru końcowego robót podpisanego bez zastrzeżeń.
6. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:
1) jest niezgodną z ustawą.
2) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z
zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych.
3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o
zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
4) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
5) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia.
6) zawiera błędy w obliczeniu ceny.
7) wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na
poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych
8) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów,
7. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o
dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku
granicznego - spełnia/niespełnia
VIII. Informacja na temat wadium:
zamawiający wymaga wniesienia wadium
Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 2000 zł, słownie: dwa tysiące
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Lp. |
Nazwa kryterium |
Waga |
1 |
najniższa cena |
cena = 100 pkt. |
X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 2010-05-28 do godz. 10.00
w siedzibie zamawiającego
URZĄD GMINY REGIMIN
REGIMIN 22
06-461 REGIMIN
Pokój nr. 8 (Sekretariat)
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Oferty zostaną otwarte dnia: 2010-05-28, o godz. 10.30
w siedzibie zamawiającego
URZĄD GMINY REGIMIN
REGIMIN 22
06-461 REGIMIN
Sala konferencyjna pok. nr 14 (I piętro budynku)
XII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Nie dotyczy.
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej
XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia:121827-2010 Data zamieszczenia:13.05.2010
____________________________________
Lech Marek Zduńczyk
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy w Regiminie