REGIMIN, 2010-08-05
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: 19/10. Nazwa zadania: „Przebudowa drogi gminnej nr 120811W (Kątki-Klice) o dł 1050m”.
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z p. zm) URZĄD GMINY REGIMIN zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Nazwa zamawiającego URZĄD GMINY REGIMIN
Adres zamawiającego REGIMIN 22
Kod Miejscowość 06-461 REGIMIN
Telefon: (023) 681-17-56
Faks: (023) 681-17-56 wew. 37
adres strony internetowej www.regimin.pl
adres poczty elektronicznej regimin@bazagmin.pl
Godziny urzędowania: 8.00-16.00
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
www.regimin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego (Urząd Gminy Regimin, pokój nr. 12 ). Na wniosek Wykonawcy Zamawiający prześle Specyfikację za zaliczeniem pocztowym. Opłata za udostępnienie Specyfikacji wynosi
1 zł gr za stronę oraz Wykonawca pokrywa koszty przekazania.
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa drogi gminnej nr 120811W (Kątki-Klice) o dł 1050m.
a) Roboty pomiarowe przy wyznaczeniu trasy drogi, punktów głównych trasy i punktów wysokościowych
w terenie - 1,010 km
b) Czyszczenie przepustów o średnicy 0,6 m, grubość namułu w cm do 50% jego średnicy 7,00 m
c) Mechaniczne wykonanie robót ziemnych poprzecznych koparkami podsiębiernymi o pojemności
naczynia roboczego 0,40 m3 z przerzutem i wbudowaniem na miejscu. Grunt Kat III - 159,00 m3
d) Mechaniczne wykonanie robot ziemnych koparkami podsiębiernymi o pojemności naczynia roboczego
0,40 m3 z załadunkiem na środki transportu kołowego i przewiezieniem na odległość do 1 km i
wbudowaniem w nasyp. Grunt kat. III - 113,00 m3
e) Formowanie nasypów z gruntu dostarczonego do miejsca wbudowania z ukopu wraz z zakupem
kruszywa na nasyp (grunt niewysadzinowy) - 36,00 m3
f) Formowanie nasypów z gruntu dostarczonego do miejsca wbudowania z wykopów. Grunt kat. III –
113,00 m3
g) Zagęszczanie nasypów walcami samojezdnymi wibracyjnymi 7,5 t. Grunt spoisty kategorii III- 271,00m3
h) Ręczne plantowanie powierzchni skarp nasypów - 975,00 m2
i) Ręczne plantowanie powierzchni wykopów - 485,00 m2
j) Mechaniczne wykonanie robót ziemnych koparkami podsiębiernymi o pojemności naczynia roboczego
0,40 m3 ze złożeniem urobku obok wykopu Roboty związane z wykopami pod przepust- 47,88 m2
k) Wykonanie ławy żwirowej pod przepusty rurowe w gotowym wykopie przy grubości warstwy 30 cm po
zagęszczeniu - 6,84 m3
l)Wykonanie części przelotowej przepustów rurowych z rur żelbetowych o średnicy ø 60 cm w gotowym
wykopie z zastosowaniem pospółki - 19,00 m
ł)Wykonanie ścianek czołowych przepustów rurowych z betonu klasy B-25 4 szt. dla rur o średnicy ø 60
cm - 4,48 m3
m) Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie istniejącej podbudowy równiarką oraz walcem wibracyjnym l
ub ogumionym - 1723,20 m2
n)Wykonanie wzmocnienia istniejącej podbudowy kruszywem naturalnym stabilizowanym mechanicznie
(mieszanka żwiru, piasku i pospółki o uziarnieniu 0/31,5) przy grubości warstwy po zagęszczaniu 10 cm
- 3140,40 m2
o) Wykonanie dolnej warstwy podbudowy z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie
(mieszanka żwiru, piasku i pospółki o uziarnieniu 0/31,5) przy grubości warstwy po zagęszczaniu 14 cm
- 1723,20 m2
p) Wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie
(mieszanka żwiru, piasku i pospółki o uziarnieniu 0/31,5) przy grubości warstwy po zagęszczaniu 10 cm
- 1723,20 m2
r) Skropienie nawierzchni bitumicznej emulsją asfaltową w ilości 0,150,20 kg/m2 przed ułożeniem
warstwy ścieralnej nawierzchni - 4040,00 m2
s) Mechaniczne uzupełnienie poboczy kruszywem naturalnym stabilizowanym mechanicznie przy
grubości warstwy po zagęszczeniu 8 cm - 2020,00 m2
t) Wykonanie warstwy wiążącej nawierzchni z betonu asfaltowego AC 16 W 50/70 przy grubości warstwy
po zagęszczeniu 4 cm - 4161,20 m2
u) Wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni z betonu asfaltowego AC 11 S przy grubości warstwy po
zagęszczeniu 4 cm - 4040,00 m2
w) Ustawienie słupków stalowych o średnicy 70 mm do znaków drogowych - 1,00 szt.
x) Ustawienie pionowe znaków drogowych odblaskowych na słupkach z rur stalowych znaki typu A- 1 szt.
Szczegółowy zakres zamówienia określają przedmiar robót, kosztorys ślepy i SIWZ
Kody Wspólnego Słownika Zamówień:
CPV-45110000-1 ROBOTY W ZAKRESIE BURZENIA I ROZBIÓRKI OBIEKTÓW BUDOWLANYCH –
ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE
CPV-45112730-1 ROBOTY ZIEMNE
CPV-45232452-5 ODWODNIENIE KORPUSU DROGOWEGO
CPV-45233320-8 FUNDAMENTOWANIE DRÓG
CPV-45233220-7 ROBOTY W ZAKRESIE NAWIERZCHNI DRÓG
CPV-45233290-8 INSTALOWANIE ZNAKÓW DROGOWYCH
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
VI. Termin wykonania zamówienia:
15 października 2010
VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki,
dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
2) posiadania wiedzy i doświadczenia,
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej,
2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach
zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów,
niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej
sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami
niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne
zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres
korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
3. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą
wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za
odrzuconą.
4. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają
wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
5. Udzielą gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres minimum 36 miesięcy od
daty odbioru końcowego robót podpisanego bez zastrzeżeń.
6. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:
1) jest niezgodną z ustawą.
2) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z
zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych.
3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o
zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
4) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
5) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia.
6) zawiera błędy w obliczeniu ceny.
7) wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na
poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych
8) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów,
7. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o
dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku
granicznego - spełnia/niespełnia
VIII. Informacja na temat wadium:
zamawiający wymaga wniesienia wadium
Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 7000 zł, słownie: siedem tysięcy złotych
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Lp. |
Nazwa kryterium |
Waga |
1 |
najniższa cena |
cena = 100 pkt. |
X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 2010-08-23 do godz. 10.00
w siedzibie zamawiającego
URZĄD GMINY REGIMIN
REGIMIN 22
06-461 REGIMIN
Pokój nr. 8 (Sekretariat)
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Oferty zostaną otwarte dnia: 2010-08-23, o godz. 10.30
w siedzibie zamawiającego
URZĄD GMINY REGIMIN
REGIMIN 22
06-461 REGIMIN
Sala konferencyjna pok. nr 14 (I piętro budynku)
XII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Nie dotyczy.
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej
XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia: 240006 - 2010 Data zamieszczenia: 05.08.2010
___________________________________
Lech Marek Zduńczyk
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy w Regiminie