Nr sprawy: 22/10
Regimin 24.09.2010
ZAWIADOMIENIE (OGŁOSZENIE)
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Wójt Gminy Regimin z siedzibą Regimin 22 06-461 Regimin informuje, iż w
prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na
„Budowa drogi gminnej w m. Regimin – Kliczki o dł. około 1800m. I etap”
Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu jako ofertę najkorzystniejszą wybrał ofertę nr 3 złożoną przez Wykonawcę:
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWO – INŻYNIERYJNYCH ”PRDI” S.A.
UL. STEFANA ROWECKIEGO „GROTA” 8
06-500 MŁAWA
za cenę brutto – 349 872,16 ZŁ
uzasadnienie: najniższa cena – ilość pkt. 100
Wybrany wykonawca obowiązany jest skontaktować się z Zamawiającym w sprawie podpisania umowy
w terminie do dnia: 08-10-2010
Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz Kodeks Cywilny
Jednocześnie informuję, że:
I. do postępowania o udzielenie zamówienia wpłynęły 3 oferty
Wykluczono – 0 ofert
Odrzucono – 0 ofert
Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie zostały odrzucone żadne oferty.
Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie zostali wykluczeni żadni wykonawcy.
II. pozostałe oferty otrzymały następującą punktację:
Oferta nr 1 - PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWY DRÓG I MOSTÓW SP. Z O.O.
UL. KOLEJOWA 28
05-300 MIŃSK MAZOWIECKI– ilość pkt. 66.28
Oferta nr 2 - DELTA PRID SP Z O.O.
UL. MAZOWIECKA 9
06-400 CIECHANÓW – ilość pkt. 75.23
Środki ochrony prawnej
Od niniejszej decyzji Zamawiającego, Wykonawcy przysługują środki ochrony prawnej (Odwołanie, Skarga do Sądu) wobec czynności:
1) wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia;
2) odrzucenia oferty wykonawcy
W pozostałych przypadkach odwołanie nie przysługuje.
Wykonawca może w terminie przewidzianym do wniesienia odwołania poinformować Zamawiającego o:
1) niezgodnej z przepisami ustawy czynności podjętej przez zamawiającego w niniejszym postępowaniu, lub
2) zaniechania czynności, do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy,
na które nie przysługuje w niniejszym postępowaniu odwołanie.
Termin wniesienia odwołania: 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia faksem lub drogą elektroniczną, lub 10 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia, jeżeli zostało ono przesłane pisemnie.
Informacje dotyczące środków ochrony prawnej znajdują się Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w Dziale VI Prawa zamówień publicznych „Środki ochrony prawnej", art. od 179 do 198g (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759)
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy w Regiminie