Nr sprawy: 27/10
Regimin 20.12.2010
ZAWIADOMIENIE (OGŁOSZENIE)
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Wójt Gminy Regimin z siedzibą Regimin 22 06-461 Regimin informuje, iż w
prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na
„Prowadzenie obsługi bankowej realizowanej na rzecz Gminy Regimin i jednostek organizacyjnych gminy”
Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu jako ofertę najkorzystniejszą wybrał ofertę nr 1 złożoną przez Wykonawcę:
POLSKI BANK SPÓŁDZIELCZY W CIECHANOWIE
UL. 3 MAJA 3
06-400 CIECHANÓW
Wykonawca za wszystkie swoje usługi za które Zamawiający poniósł by koszty zaproponował cenę 0,00 zł
Wybrany wykonawca obowiązany jest skontaktować się z Zamawiającym w sprawie podpisania umowy
w terminie do dnia: 29-12-2010
Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz Kodeks Cywilny
Jednocześnie informuję, że:
I. do postępowania o udzielenie zamówienia wpłynęły 1 oferta
Wykluczono – 0 ofert
Odrzucono – 0 ofert
Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie zostały odrzucone żadne oferty.
Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie zostali wykluczeni żadni wykonawcy.
II. pozostałe oferty otrzymały następującą punktację:
Środki ochrony prawnej
Od niniejszej decyzji Zamawiającego, Wykonawcy przysługują środki ochrony prawnej (Odwołanie, Skarga do Sądu) wobec czynności:
1) wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia;
2) odrzucenia oferty wykonawcy
W pozostałych przypadkach odwołanie nie przysługuje.
Wykonawca może w terminie przewidzianym do wniesienia odwołania poinformować Zamawiającego o:
1) niezgodnej z przepisami ustawy czynności podjętej przez zamawiającego w niniejszym postępowaniu, lub
2) zaniechania czynności, do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy,
na które nie przysługuje w niniejszym postępowaniu odwołanie.
Termin wniesienia odwołania: 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia faksem lub drogą elektroniczną, lub 10 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia, jeżeli zostało ono przesłane pisemnie.
Informacje dotyczące środków ochrony prawnej znajdują się Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w Dziale VI Prawa zamówień publicznych „Środki ochrony prawnej", art. od 179 do 198g (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759)
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy w Regiminie