Numer sprawy: 05/11
REGIMIN, 2011-03-23
ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU DECYZJI O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: 05/11. Nazwa zadania: PRZEBUDOWA I REMONT POMIESZCZEŃ ŚWIETLIC WIEJSKICH Z PODZIAŁEM NA ZADANIA
W związku z pismem złożonym przez Wykonawcę (CONSULTING ZAMÓWIENIA PUBLICZNE PRZETARGI, KRZYSZTOF ABRAMCZYK, L. SIKORSKIEGO 4A/102,06-400 CIECHANÓW) jak i zaciągnięciu opinii prawnej w tej sprawie postanawiamy unieważnić decyzje o wyborze najkorzystniejszej oferty jak również wszystkie oferty zostaną poddane ponownej analizie i weryfikacji.
Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy Pzp powinno się wezwać Wykonawcę do uzupełnienia
brakujących dokumentów. Dotyczy to wszystkich Wykonawców którzy zostali wykluczeni z przetargu
.
Środki ochrony prawnej
Informacje dotyczące środków ochrony prawnej znajdują się Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w Dziale VI Prawa zamówień publicznych „Środki ochrony prawnej", art. od 179 do 198g (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z p.zm).
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy w Regiminie