Przetargi

Zakup zestawów interaktywnych i komputerów do realizacji projektu: „Wiedza - kapitał na przyszłość”.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

 

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: 10/11. Nazwa zadania: „Zakup zestawów interaktywnych i komputerów do realizacji projektu: „Wiedza - kapitał na przyszłość”.

 

Działając na podstawie art. 40 ust. 1  ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku -  Prawo zamówień (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759) URZĄD GMINY REGIMIN zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

 

I.  Nazwa (firma) i adres zamawiającego:

 

Nazwa zamawiającego                   URZĄD GMINY REGIMIN

Adres zamawiającego                    REGIMIN 22

Kod Miejscowość                          06-461 REGIMIN

Telefon:                                        (023) 681-17-56

Faks:                                            (023) 681-17-56 wew. 37

adres strony internetowej               www.regimin.pl

adres poczty elektronicznej            regimin@bazagmin.pl

Godziny urzędowania:                    7.00-15.00

 

II. Określenie trybu zamówienia:

 

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.

 

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

 

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:

    www.regimin.pl

 

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego (Urząd Gminy Regimin, pokój nr. 12 ). Na wniosek Wykonawcy Zamawiający prześle Specyfikację za zaliczeniem pocztowym. Opłata za udostępnienie Specyfikacji wynosi

1 zł gr za stronę oraz Wykonawca pokrywa koszty przekazania.

 

IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:

 

Przedmiotem zamówienia jest

 

Zakup zestawów interaktywnych i komputerów do realizacji projektu „Wiedza – kapitał na przyszłość” w ramach projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środeków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Projekt realizowany jest przez Gminę Regimin. 

 

Część I

ZADANIE 1 - Dostarczenie zestawów interaktywnych do 5-ciu pracowni

 

a) Gminny Zespół Szkół w Regiminie – 3 zestawy

b) Szkoły Podstawowej w Zeńboku – 1 zestaw

c) Szkoły Podstawowej w Szulmierzu – 1 zestaw

 

W skład jednego zestawu wchodzą: tablica -  rozmiar: przekątna od 78” do 80”, technologia dotykowa, projektor krótkoogniskowy, regulowany uchwyt ścienny, montaż, szkolenie.

Wykonawca do oferty powinien załączyć opisy techniczne urządzeń wchodzących w skład zestawu.

Cena powinna być podana oddzielnie dla każdego  elementu wchodzącego w skład zestawu.

 

Część II

ZADANIE 2 - Zakup komputerów

 

Parametry techniczne zestawu komputerowego:

Procesor nie gorszy niż Intel Core i3 3.1 GHz

Ilość pamięci operacyjnej 4 GB DDR 3

Karta graficzna nie może być zintegrowana

Pamięć karty graficznej nie mniej niż 1024 MB

Pojemność dysku twardego nie mniej niż 800 GB

Napęd optyczny nagrywarka DVD+R/RW

Karta dźwiękowa zintegrowana

Czytnik kart pamięci MMC, CF, MS, SD, XD, MS

Złącza na przednim panelu 2xUSB i audio

System operacyjny Windows 7 Professional

Klawiatura, mysz, podkładka

Monitor nie mniej niż 19” LCD z głośnikami

 

Zakup zestawów komputerowych w ilości 5szt

 

Kody Wspólnego Słownika Zamówień CPV:

 

32322000 – 6 Urządzenia multimedialne

32321200 – 1 Urządzenia audiowizualne

30195000 – 2 Tablice

38652100 – 1 Projektory

33195100 – 4 Monitory

30213000 – 5 Komputery osobiste

 

Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

    Jako część I (zadanie 1), a część II (zadanie 2).  

    Każdą z części trzeba traktować tak jakby to było oddzielne zamówienie.

    Do każdego zamówienia (zadanie 1 i zadanie 2) będzie podpisana oddzielna umowa.

 

V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych

 

VI. Termin wykonania zamówienia:

 

do 28 lipca 2011 r.

 

VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

 

1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, 

    dotyczące:

1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli

    przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

2) posiadania wiedzy i doświadczenia,

3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do

    wykonania zamówienia,

4) sytuacji ekonomicznej i finansowej,

 

2. Udzielą gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia na okres minimum 24 miesięcy od daty

    odbioru zestawów interaktywnych bez zastrzeżeń.

 

3. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą

    wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

 

4. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na

    podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.

 

5. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:

1) jest niezgodną z ustawą.

2) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z

    zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych.

3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o

    zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.

4) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.

5) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o

    udzielenie zamówienia.

6) zawiera błędy w obliczeniu ceny.

7) wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na

    poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych

8) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów,

 

6. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty

    złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - 

    spełnia/niespełnia.  

 

VIII. Informacja na temat wadium:

 

Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: ------, słownie: -------

IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

 

Lp.

Nazwa kryterium

Waga

1

najniższa cena

100 pkt.

#82

X. Miejsce i termin składania ofert:

 

Oferty należy składać do dnia: 2011-07-18 do godz. 10.00

w siedzibie zamawiającego

URZĄD GMINY REGIMIN

REGIMIN 22

06-461 REGIMIN

Pokój nr. 8 (Sekretariat)

 

XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:

 

Oferty zostaną otwarte dnia: 2011-07-18, o godz. 10.30

  w siedzibie zamawiającego

URZĄD GMINY REGIMIN

REGIMIN 22

06-461 REGIMIN

Sala konferencyjna pok. nr 14 (I piętro budynku)

 

XII. Termin związania ofertą

Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej

Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej

 

XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

 

Nie dotyczy.

 

XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna

 

Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej

 

XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:

Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.

Wielkość zamówień uzupełniających nie przekroczy 20% wartości zamówienia podstawowego

 

XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:

 

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia: 188441-2011 Data zamieszczenia: 08.07.2011     

 

 

 

 

____________________________________

Lech Marek Zduńczyk

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach

Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty

Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic, w jakości usług edukacyjnych

Załączniki

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 08.07.2011
Dokument wytworzony przez: Stanowisko ds. zamówień publicznych inwestycji i środków UE
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Krzysztof Zwierzchowski
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 08 lipca 2011 14:43
Dokument wprowadzony do BIP przez: Krzysztof Zwierzchowski
Ilość wyświetleń: 2333
08 lipca 2011 14:44 (Krzysztof Zwierzchowski) - Dodanie załącznika [siwz_sprawa_10_2011.doc] do dokumentu.
08 lipca 2011 14:44 (Krzysztof Zwierzchowski) - Dodanie załącznika [nowy_formularz_+_zalaczniki_rok_10_2011.doc] do dokumentu.
08 lipca 2011 14:43 (Krzysztof Zwierzchowski) - Dodanie dokumentu.