OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: 10/11. Nazwa zadania: „Zakup zestawów interaktywnych i komputerów do realizacji projektu: „Wiedza - kapitał na przyszłość”.
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759) URZĄD GMINY REGIMIN zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Nazwa zamawiającego URZĄD GMINY REGIMIN
Adres zamawiającego REGIMIN 22
Kod Miejscowość 06-461 REGIMIN
Telefon: (023) 681-17-56
Faks: (023) 681-17-56 wew. 37
adres strony internetowej www.regimin.pl
adres poczty elektronicznej regimin@bazagmin.pl
Godziny urzędowania: 7.00-15.00
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
www.regimin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego (Urząd Gminy Regimin, pokój nr. 12 ). Na wniosek Wykonawcy Zamawiający prześle Specyfikację za zaliczeniem pocztowym. Opłata za udostępnienie Specyfikacji wynosi
1 zł gr za stronę oraz Wykonawca pokrywa koszty przekazania.
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Przedmiotem zamówienia jest
Zakup zestawów interaktywnych i komputerów do realizacji projektu „Wiedza – kapitał na przyszłość” w ramach projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środeków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Projekt realizowany jest przez Gminę Regimin.
Część I
ZADANIE 1 - Dostarczenie zestawów interaktywnych do 5-ciu pracowni
a) Gminny Zespół Szkół w Regiminie – 3 zestawy
b) Szkoły Podstawowej w Zeńboku – 1 zestaw
c) Szkoły Podstawowej w Szulmierzu – 1 zestaw
Wykonawca do oferty powinien załączyć opisy techniczne urządzeń wchodzących w skład zestawu.
Cena powinna być podana oddzielnie dla każdego elementu wchodzącego w skład zestawu.
Część II
ZADANIE 2 - Zakup komputerów
Parametry techniczne zestawu komputerowego:
Procesor nie gorszy niż Intel Core i3 3.1 GHz
Ilość pamięci operacyjnej 4 GB DDR 3
Karta graficzna nie może być zintegrowana
Pamięć karty graficznej nie mniej niż 1024 MB
Pojemność dysku twardego nie mniej niż 800 GB
Napęd optyczny nagrywarka DVD+R/RW
Karta dźwiękowa zintegrowana
Czytnik kart pamięci MMC, CF, MS, SD, XD, MS
Złącza na przednim panelu 2xUSB i audio
System operacyjny Windows 7 Professional
Klawiatura, mysz, podkładka
Monitor nie mniej niż 19” LCD z głośnikami
Zakup zestawów komputerowych w ilości 5szt
Kody Wspólnego Słownika Zamówień CPV:
32322000 – 6 Urządzenia multimedialne
32321200 – 1 Urządzenia audiowizualne
30195000 – 2 Tablice
38652100 – 1 Projektory
33195100 – 4 Monitory
30213000 – 5 Komputery osobiste
Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Jako część I (zadanie 1), a część II (zadanie 2).
Każdą z części trzeba traktować tak jakby to było oddzielne zamówienie.
Do każdego zamówienia (zadanie 1 i zadanie 2) będzie podpisana oddzielna umowa.
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych
VI. Termin wykonania zamówienia:
do 28 lipca 2011 r.
VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki,
dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
2) posiadania wiedzy i doświadczenia,
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do
wykonania zamówienia,
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej,
2. Udzielą gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia na okres minimum 24 miesięcy od daty
odbioru zestawów interaktywnych bez zastrzeżeń.
3. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą
wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
4. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na
podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
5. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:
1) jest niezgodną z ustawą.
2) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z
zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych.
3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o
zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
4) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
5) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia.
6) zawiera błędy w obliczeniu ceny.
7) wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na
poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych
8) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów,
6. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty
złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego -
spełnia/niespełnia.
VIII. Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: ------, słownie: -------
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Lp. |
Nazwa kryterium |
Waga |
1 |
najniższa cena |
100 pkt. |
#82
X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 2011-07-18 do godz. 10.00
w siedzibie zamawiającego
URZĄD GMINY REGIMIN
REGIMIN 22
06-461 REGIMIN
Pokój nr. 8 (Sekretariat)
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Oferty zostaną otwarte dnia: 2011-07-18, o godz. 10.30
w siedzibie zamawiającego
URZĄD GMINY REGIMIN
REGIMIN 22
06-461 REGIMIN
Sala konferencyjna pok. nr 14 (I piętro budynku)
XII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Nie dotyczy.
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej
XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:
Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
Wielkość zamówień uzupełniających nie przekroczy 20% wartości zamówienia podstawowego
XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia: 188441-2011 Data zamieszczenia: 08.07.2011
____________________________________
Lech Marek Zduńczyk
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach
Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty
Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic, w jakości usług edukacyjnych
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy w Regiminie