REGIMIN, 2011-08-17
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: 15/11. Nazwa zadania: „BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWYCH Z PODZIAŁEM NA ZADANIA:
ZADANIE 1: BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ W M. TARGONIE O DŁ. OKOŁO 200M
ZADANIE 2: BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ W M. PAWŁOWO O DŁ. OKOŁO 200M
ZADANIE 3: BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ W M. REGIMIN O DŁ. 551M
ZADANIE 4: BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ W M. REGIMIN O DŁ. OKOŁO 200M
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759) URZĄD GMINY REGIMIN zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Nazwa zamawiającego URZĄD GMINY REGIMIN
Adres zamawiającego REGIMIN 22
Kod Miejscowość 06-461 REGIMIN
Telefon: (023) 681-17-56
Faks: (023) 681-17-56 wew. 37
adres strony internetowej www.regimin.pl
adres poczty elektronicznej regimin@bazagmin.pl
Godziny urzędowania: 8.00-16.00
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
www.regimin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego (Urząd Gminy Regimin, pokój nr. 12 ). Na wniosek Wykonawcy Zamawiający prześle Specyfikację za zaliczeniem pocztowym. Opłata za udostępnienie Specyfikacji wynosi
1 zł gr za stronę oraz Wykonawca pokrywa koszty przekazania.
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Przedmiotem zamówienia jest
BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWYCH Z PODZIAŁEM NA ZADANIA:
ZADANIE 1: BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ W M. TARGONIE O DŁ. OKOŁO 200M
Rozbudowa sieci wodociągowej z rur PVC 90 PN 10 o długości 164,0 mb w nawiązaniu do istniejącej sieci PVC 160mm. W pasie drogowym przewiert o długości 12,0 mb w rurze osłonowej 163,3/6,3mm. Na końcu odcinka hydrant nadziemny DN 80mm z zasuwą odcinającą. Roboty ziemne mechaniczne 90% i ręczne 10%. Działki nr ew. 69 i 213
ZADANIE 2: BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ W M. PAWŁOWO O DŁ. OKOŁO 200M
Rozbudowa sieci wodociągowej z rur PVC 90 PN 10 o długości 142,0 mb w nawiązaniu do istniejącej sieci PVC 90mm. W pasie drogowym przewiert – rura osłonowa o średnicy 168,3/6,3 o długości 7,0 mb. Na końcu odcinka hydrant nadziemny DN 80mm. Roboty ziemne mechaniczne 90% i ręczne 10%. Działki nr ew. 286/13, 286/6, 146/24
ZADANIE 3: BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ W M. REGIMIN O DŁ. 551M
Rozbudowa sieci wodociągowej w nawiązaniu do projektowanej PVC 110mm (cd) z rur PVC 110mm o długości 332,50 mb i PVC 90mm o długości 145 mb. Na trasie mają znajdować się hydranty nadziemne DN 80 z zasuwami odcinającymi szt. 6. Na rozgałęzieniach sieci zaprojektowane są zasuwy żeliwne kołnierzowe DN 100 i DN 80 szt. 4. Roboty ziemne mechaniczne 90% i ręczne 10%. Działki nr ew. 83/1, 83/6, 83/11, 83/16 oraz 84
A drugi odcinek to:
Rozbudowa sieci wodociągowej z rur PCV 74,0 mb z włączeniem do istniejącej PVC 160 mm. W pasie drogowym przewiert o średnicy 219mm i długości 15,0 mb. Zasuwa DN 100 przy wcince wodociągowej. Roboty ziemne mechaniczne 90% i ręczne 10%. Działki nr ew. 54/4, 78, 83/1
Do zadania trzeciego załączone są dwa kosztorysy ofertowe i przedmiary robót.
Są dwa projekty gdzie w pierwszym zaprojektowany wodociąg kończy się na działce 83/1, a w drugim rozpoczyna się od tej działki. Po zsumowaniu długości wychodzi około 551 m
Wartość z tych dwóch kosztorysów trzeba wpisać do formularza ofertowego (załącznik 2c)
ZADANIE 4: BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ W M. REGIMIN O DŁ. OKOŁO 200M
Rozbudowa sieci wodociągowej z rur PVC 90 mm o długości 169,0 mb w nawiązaniu do istniejącej sieci (prawdopodobnie) AC o śr. 80 mm. Ułożenie przewodu wodociągowego w pasie drogowym w rurze osłonowej o średnicy 168,3/6,3 o długości 9,5 mb. Na trasie wodociągu zaprojektowane są dwa hydranty nadziemne DN 80 mm. Roboty ziemne mechaniczne 90% i ręczne 10%.Działki nr ew. 50 i 62/1
Szczegółowy zakres zamówienia określają przedmiar robót, kosztorys ślepy i SIWZ
Kody Wspólnego Słownika Zamówień:
45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
42131160-5 Hydranty
Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych
Jako część I (zadanie 1), część II (zadanie 2), część III (zadanie 3) i część IV (zadanie 4)
Każdą z części trzeba traktować tak jakby to było oddzielne zamówienie.
Do każdego zamówienia (zadanie 1, 2, 3 i 4) będzie podpisana oddzielna umowa.
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
VI. Termin wykonania zamówienia:
21 października 2011
VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki,
dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
2) posiadania wiedzy i doświadczenia,
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej,
2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach
zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów,
niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej
sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami
niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne
zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres
korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
3. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą
wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za
odrzuconą.
4. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają
wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
5. Udzielą gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres minimum 36 miesięcy od
daty odbioru końcowego robót podpisanego bez zastrzeżeń.
6. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:
1) jest niezgodną z ustawą.
2) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z
zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych.
3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o
zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
4) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
5) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia.
6) zawiera błędy w obliczeniu ceny.
7) wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na
poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych
8) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów,
7. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o
dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku
granicznego - spełnia/niespełnia
VIII. Informacja na temat wadium:
Zamawiający wymaga wniesienia wadium
Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia (zadanie 1, 2, 3 i 4) w wysokości: 4300 zł, słownie: cztery tysiące trzysta złotych
Wadium (zadanie 1): 700 zł słownie: siedemset złotych
Wadium (zadanie 2): 500 zł słownie: pięćset złotych
Wadium (zadanie 3): 2400 zł słownie: dwa tysiące czterysta złotych
Wadium (zadanie 4): 700 zł słownie: siedemset złotych
W zależności, na które zadanie Wykonawca składa ofertę wpłaca ustalone powyżej wadium.
Jeżeli na cztery zadania wpłaca wadium w/w dla całości przedmiotu zamówienia.
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Lp. |
Nazwa kryterium |
Waga |
1 |
najniższa cena |
cena = 100 pkt. |
#82
X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 2011-09-01 do godz. 10.00
w siedzibie zamawiającego
URZĄD GMINY REGIMIN
REGIMIN 22
06-461 REGIMIN
Pokój nr. 8 (Sekretariat)
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Oferty zostaną otwarte dnia: 2011-09-01, o godz. 10.30
w siedzibie zamawiającego
URZĄD GMINY REGIMIN
REGIMIN 22
06-461 REGIMIN
Sala konferencyjna pok. nr 14 (I piętro budynku)
XII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Nie dotyczy.
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej
XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia: 220869-2011 Data zamieszczenia: 17.08.2011
____________________________________
Lech Marek Zduńczyk
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy w Regiminie