Przetargi

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU NA BUDOWĘ SIECI WODOCIĄGOWYCH Z PODZIAŁEM NA ZADANIA

REGIMIN, 2011-08-17

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

 

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: 15/11. Nazwa zadania: „BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWYCH Z PODZIAŁEM NA ZADANIA:

 

ZADANIE 1: BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ W M. TARGONIE O DŁ. OKOŁO 200M

ZADANIE 2: BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ W M. PAWŁOWO O DŁ. OKOŁO 200M

ZADANIE 3: BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ W M. REGIMIN O DŁ. 551M

ZADANIE 4: BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ W M. REGIMIN O DŁ. OKOŁO 200M

 

Działając na podstawie art. 40 ust. 1  ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku -  Prawo zamówień (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759) URZĄD GMINY REGIMIN zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

 

I.  Nazwa (firma) i adres zamawiającego:

 

Nazwa zamawiającego               URZĄD GMINY REGIMIN

Adres zamawiającego                REGIMIN 22

Kod Miejscowość                        06-461 REGIMIN

Telefon:                                       (023) 681-17-56

Faks:                                           (023) 681-17-56 wew. 37

adres strony internetowej            www.regimin.pl

adres poczty elektronicznej        regimin@bazagmin.pl

Godziny urzędowania:                8.00-16.00

 

II. Określenie trybu zamówienia:

 

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.

 

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

 

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:

    www.regimin.pl

 

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego (Urząd Gminy Regimin, pokój nr. 12 ). Na wniosek Wykonawcy Zamawiający prześle Specyfikację za zaliczeniem pocztowym. Opłata za udostępnienie Specyfikacji wynosi

1 zł gr za stronę oraz Wykonawca pokrywa koszty przekazania.

 

IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:

 

Przedmiotem zamówienia jest

 

BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWYCH Z PODZIAŁEM NA ZADANIA:

 

ZADANIE 1: BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ W M. TARGONIE O DŁ. OKOŁO 200M

Rozbudowa sieci wodociągowej z rur PVC 90 PN 10 o długości 164,0 mb w nawiązaniu do istniejącej sieci PVC 160mm. W pasie drogowym przewiert o długości 12,0 mb w rurze osłonowej 163,3/6,3mm. Na końcu odcinka hydrant nadziemny DN 80mm z zasuwą odcinającą. Roboty ziemne mechaniczne 90% i ręczne 10%. Działki nr ew. 69 i 213

 

ZADANIE 2: BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ W M. PAWŁOWO O DŁ. OKOŁO 200M

Rozbudowa sieci wodociągowej z rur PVC 90 PN 10 o długości 142,0 mb w nawiązaniu do istniejącej sieci PVC 90mm. W pasie drogowym przewiert – rura osłonowa o średnicy 168,3/6,3 o długości 7,0 mb.  Na końcu odcinka hydrant nadziemny DN 80mm. Roboty ziemne mechaniczne 90% i ręczne 10%. Działki nr ew. 286/13, 286/6, 146/24

 

ZADANIE 3: BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ W M. REGIMIN O DŁ. 551M

Rozbudowa sieci wodociągowej w nawiązaniu do projektowanej PVC 110mm (cd) z rur PVC 110mm o długości 332,50 mb i PVC 90mm o długości 145 mb. Na trasie mają znajdować się hydranty nadziemne DN 80 z zasuwami odcinającymi szt. 6. Na rozgałęzieniach sieci zaprojektowane są zasuwy żeliwne kołnierzowe DN 100 i DN 80 szt. 4. Roboty ziemne mechaniczne 90% i ręczne 10%. Działki nr ew. 83/1, 83/6, 83/11, 83/16 oraz 84

A drugi odcinek to:

Rozbudowa sieci wodociągowej z rur PCV 74,0 mb z włączeniem do istniejącej PVC 160 mm. W pasie drogowym przewiert o średnicy 219mm i długości 15,0 mb. Zasuwa DN 100 przy wcince wodociągowej.   Roboty ziemne mechaniczne 90% i ręczne 10%. Działki nr ew. 54/4, 78, 83/1

 

Do zadania trzeciego załączone są dwa kosztorysy ofertowe i przedmiary robót.

Są dwa projekty gdzie w pierwszym zaprojektowany wodociąg kończy się na działce 83/1, a w drugim rozpoczyna się od tej działki. Po zsumowaniu długości wychodzi około 551 m

Wartość z tych dwóch kosztorysów trzeba wpisać do formularza ofertowego (załącznik 2c) 

 

ZADANIE 4: BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ W M. REGIMIN O DŁ. OKOŁO 200M

Rozbudowa sieci wodociągowej z rur PVC 90 mm o długości 169,0 mb w nawiązaniu do istniejącej sieci (prawdopodobnie) AC o śr. 80 mm. Ułożenie przewodu wodociągowego w pasie drogowym w rurze osłonowej o średnicy 168,3/6,3 o długości 9,5 mb. Na trasie wodociągu zaprojektowane są dwa hydranty nadziemne DN 80 mm.  Roboty ziemne mechaniczne 90% i ręczne 10%.Działki nr ew. 50 i 62/1

 

Szczegółowy zakres zamówienia określają przedmiar robót, kosztorys ślepy i SIWZ

 

Kody Wspólnego Słownika Zamówień:

 

45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

42131160-5 Hydranty

 

Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych

    Jako część I (zadanie 1), część II (zadanie 2), część III (zadanie 3) i część IV (zadanie 4)

    Każdą z części trzeba traktować tak jakby to było oddzielne zamówienie.

    Do każdego zamówienia (zadanie 1, 2, 3 i 4) będzie podpisana oddzielna umowa.

 

V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

 

VI. Termin wykonania zamówienia:

 

21 października 2011

 

VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

 

1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki,

    dotyczące:

1)   posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,

2)   posiadania wiedzy i doświadczenia,

3)   dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

4)   sytuacji ekonomicznej i finansowej,

 

2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach  

    zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów,

    niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej

    sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami

    niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne

    zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres  

    korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

 

3. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą

    wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za

    odrzuconą.

 

4. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają  

    wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.

 

5. Udzielą gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres minimum 36 miesięcy od

    daty odbioru końcowego robót podpisanego bez zastrzeżeń.

 

6. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:

1) jest niezgodną z ustawą.

2) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z

    zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych.

3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o

    zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.

4) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.

5) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o

    udzielenie zamówienia.

6) zawiera błędy w obliczeniu ceny.

7) wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na

    poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych

8) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów,

 

7. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o

    dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku

    granicznego - spełnia/niespełnia

 

VIII. Informacja na temat wadium:

 

Zamawiający wymaga wniesienia wadium

Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia (zadanie 1, 2, 3 i 4) w wysokości: 4300 zł, słownie: cztery tysiące trzysta złotych

 

Wadium (zadanie 1): 700 zł      słownie: siedemset złotych

Wadium (zadanie 2): 500 zł      słownie: pięćset złotych

Wadium (zadanie 3): 2400 zł    słownie: dwa tysiące czterysta złotych

Wadium (zadanie 4): 700 zł      słownie: siedemset złotych

 

W zależności, na które zadanie Wykonawca składa ofertę wpłaca ustalone powyżej wadium.

Jeżeli na cztery zadania wpłaca wadium w/w dla całości przedmiotu zamówienia.

 

IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

 

Lp.

Nazwa kryterium

Waga

1

najniższa cena

cena = 100 pkt.

#82

X. Miejsce i termin składania ofert:

 

Oferty należy składać do dnia: 2011-09-01 do godz. 10.00

w siedzibie zamawiającego

URZĄD GMINY REGIMIN

REGIMIN 22

06-461 REGIMIN

Pokój nr. 8 (Sekretariat)

 

XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:

 

Oferty zostaną otwarte dnia: 2011-09-01, o godz. 10.30

  w siedzibie zamawiającego

URZĄD GMINY REGIMIN

REGIMIN 22

06-461 REGIMIN

Sala konferencyjna pok. nr 14 (I piętro budynku)

 

XII. Termin związania ofertą

Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej

Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej

 

XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

 

Nie dotyczy.

 

XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna

 

Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej

 

XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:

Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.

 

XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:

 

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia: 220869-2011   Data zamieszczenia:  17.08.2011

 

 

 

____________________________________

Lech Marek Zduńczyk

Załączniki

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 17.08.2011
Dokument wytworzony przez: Stanowisko ds. zamówień publicznych inwestycji i środków UE
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: KRZYSZTOF ZWIERZCHOWSKI
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 17 sierpnia 2011 14:21
Dokument wprowadzony do BIP przez: Krzysztof Zwierzchowski
Ilość wyświetleń: 2700
17 sierpnia 2011 14:23 (Krzysztof Zwierzchowski) - Dodanie załącznika [siwz_sprawa_15_2011.doc] do dokumentu.
17 sierpnia 2011 14:23 (Krzysztof Zwierzchowski) - Dodanie załącznika [formularz_+_zalaczniki_rok_15_2011.doc] do dokumentu.
17 sierpnia 2011 14:23 (Krzysztof Zwierzchowski) - Dodanie załącznika [kosztorys_ofertowy_i_przedmiar_robot_targonie.doc] do dokumentu.