Przetargi

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU NA MODERNIZACJE NAWIERZCHNI CHODNIKA PRZY DRODZE POWIATOWEJ W M. LEKOWO O DŁ. 100M

REGIMIN, 2011-10-05

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

 

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: 22/11. Nazwa zadania: „MODERNIZACJA NAWIERZCHNI CHODNIKA PRZY DRODZE POWIATOWEJ W M.

                 LEKOWO O DŁ 100M”.

 

Działając na podstawie art. 40 ust. 1  ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku -  Prawo zamówień (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759) URZĄD GMINY REGIMIN zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

 

I.  Nazwa (firma) i adres zamawiającego:

 

Nazwa zamawiającego               URZĄD GMINY REGIMIN

Adres zamawiającego                REGIMIN 22

Kod Miejscowość                        06-461 REGIMIN

Telefon:                                       (023) 681-17-56

Faks:                                           (023) 681-17-56 wew. 37

adres strony internetowej            www.regimin.pl

adres poczty elektronicznej        regimin@bazagmin.pl

Godziny urzędowania:                8.00-16.00

 

II. Określenie trybu zamówienia:

 

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.

 

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

 

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:

    www.regimin.pl

 

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego (Urząd Gminy Regimin, pokój nr. 12 ). Na wniosek Wykonawcy Zamawiający prześle Specyfikację za zaliczeniem pocztowym. Opłata za udostępnienie Specyfikacji wynosi

1 zł gr za stronę oraz Wykonawca pokrywa koszty przekazania.

 

IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:

 

Przedmiotem zamówienia jest

 

MODERNIZACJA NAWIERZCHNI CHODNIKA PRZY DRODZE POWIATOWEJ

W M. LEKOWO O DŁ 100M

 

- WYZNACZENIE TRASY I PUNKTÓW WYSOKOŚCIOWYCH WRAZ Z INWENTARYZACJĄ POWYKONAWCZĄ

- ROZEBRANIE KRAWĘŻNIKÓW BETONOWYCH Z ZAŁADUNKIEM I ODWOZEM GRUZU POZA PLAC

  BUDOWY NA ODL. DO 10 km

- ROZEBRANIE ŁAW POD KRAWĘŻNIKI Z ZAŁADUNKIEM I ODWOZEM GRUZU POZA PLAC BUDOWY NA

  ODL. DO 10 km

- ROZEBRANIE OBRZEŻY BETONOWYCH Z ZAŁADUNKIEM I ODWOZEM GRUZU POZA PLAC BUDOWY NA

  ODL. DO 10 km

- ROZEBRANIE ISTNIEJĄCEJ NAWIERZCHNI Z PŁYT CHODNIKOWYCH

- ROZEBRANIE ISTNIEJĄCEJ NAWIERZCHNI BRUKOWEJ

- USUNIĘCIE PNIA PO SŁUPIE TELEKOMUNIKACYJNYM

- USUNIĘCIE KARPY

- WYKONYWANIE WYKOPÓW MECHANICZNIE W GRUNTACH KAT>I-V Z TRANSPORTEM UROBKU NA

  ODKŁAD NA ODLEGŁOŚĆ DO 10 KM

- PROFILOWANIE I ZAGĘSZCZANIE PODŁOŻA POD WARSTWY KONSTRUKCYJNE NAWIERZCHNI NA

  CHODNIKU, ZJAZDACH NA POLA I W LAS, POBOCZU ORAZ POSZERZENIU DROGI

- WYKONANIE WARSTWY ODCINAJĄCEJ Z PIASKU, GRUB. WARSTWY 10 CM POD CHODNIKIEM I

   ZJAZDAMI

-WYKONANIE PODBUDOWY Z CHUDEGO BETONU NA ZJAZDACH INDYWIDUALNYCH GR. 15CM PO    

  ZAGĘSZCZENIU

- WYKONANIE NAWIERZCHNI CHODNIKA Z KOSTKI BRUKOWEJ BETONOWEJ O GRUB. 6 CM NA

 PODSYPCE CEM.PIASKOWEJ 1:4 GR 3 CM

- WYKONANIE NAWIERZCHNI ZJAZDÓW INDYWIDUALNYCH Z KOSTKI BRUKOWEJ BETONOWEJ O  

  GRUB. 8 CM NA PODSYPCE CEM.PIASKOWEJ 1:4 GR 3 CM

- USTAWIENIE KRAWĘŻNIKÓW BETONOWYCH 15/30 CM NA PODSYPCE CEM.PIASKOWEJ GR. 5CM I

  ŁAWIE BETONOWEJ Z OPOREM Z WYPEŁNIENIEM SPOIN ZAPRAWĄ CEMENTOWĄ

- USZCZELNIENIE MASĄ BETONOWĄ POWIERZCHNI POMIĘDZY KRAWĘŻNIKIEM A NAWIERZCHNIĄ

  BITUMICZNĄ (SZEROKOŚĆ ZMIENNA)

- USTAWIENIE OBRZEŻY BETONOWYCH O WYMIARACH 6/20 CM

- REGULACJA STUDNI TELEKOMUNIKACYJNEJ

 

Szczegółowy zakres zamówienia określają przedmiar robót, kosztorys ofertowy i SIWZ

 

Kody Wspólnego Słownika Zamówień:

 

45000000 – 8 Roboty budowlane

45111000 – 8 Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45112000 – 5 Roboty w zakresie usuwania gleby

45233000 – 9 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni

                       autostrad, dróg

 

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych

 

V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

 

VI. Termin wykonania zamówienia:

 

05 grudnia 2011

 

VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

 

1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki,

    dotyczące:

1)   posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,

2)   posiadania wiedzy i doświadczenia,

3)   dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

4)   sytuacji ekonomicznej i finansowej,

 

2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach  

    zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów,

    niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej

    sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami

    niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne

    zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres  

    korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

 

3. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą

    wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za

    odrzuconą.

 

4. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają  

    wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.

 

5. Udzielą gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres minimum 36 miesięcy od

    daty odbioru końcowego robót podpisanego bez zastrzeżeń.

 

6. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:

1) jest niezgodną z ustawą.

2) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z

    zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych.

3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o

    zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.

4) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.

5) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o

    udzielenie zamówienia.

6) zawiera błędy w obliczeniu ceny.

7) wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na

    poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych

8) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów,

 

7. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o

    dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku

    granicznego - spełnia/niespełnia

 

VIII. Informacja na temat wadium:

 

Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: -------------, słownie: -----------

IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

 

Lp.

Nazwa kryterium

Waga

1

najniższa cena

cena = 100 pkt.

#82

X. Miejsce i termin składania ofert:

 

Oferty należy składać do dnia: 2011-10-20 do godz. 10.00

w siedzibie zamawiającego

URZĄD GMINY REGIMIN

REGIMIN 22

06-461 REGIMIN

Pokój nr. 8 (Sekretariat)

 

XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:

 

Oferty zostaną otwarte dnia: 2011-10-20, o godz. 10.30

  w siedzibie zamawiającego

URZĄD GMINY REGIMIN

REGIMIN 22

06-461 REGIMIN

Sala konferencyjna pok. nr 14 (I piętro budynku)

                        

XII. Termin związania ofertą

Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej

Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej

 

XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

 

Nie dotyczy.

 

XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna

 

Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej

 

XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:

Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.

 

XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:

 

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia: 262051-2011 Data zamieszczenia: 05.10.2011

 

 

 

____________________________________

Lech Marek Zduńczyk

Załączniki

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 05.10.2011
Dokument wytworzony przez: Stanowisko ds. zamówień publicznych inwestycji i środków UE
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: KRZYSZTOF ZWIERZCHOWSKI
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 05 października 2011 12:34
Dokument wprowadzony do BIP przez: Krzysztof Zwierzchowski
Ilość wyświetleń: 2567
05 października 2011 12:35 (Krzysztof Zwierzchowski) - Dodanie załącznika [kosztorys_ofertowy_22_2011.pdf] do dokumentu.
05 października 2011 12:35 (Krzysztof Zwierzchowski) - Dodanie załącznika [przedmiar_robot_22_2011.pdf] do dokumentu.
05 października 2011 12:35 (Krzysztof Zwierzchowski) - Dodanie załącznika [siwz_sprawa_22_2011.doc] do dokumentu.