Numer sprawy: 19/11
REGIMIN, 2011-10-07
ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: 19/11. Nazwa zadania: UTWORZENIE PLACU ZABAW PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ W SZULMIERZU
Działając na podstawie art. 93 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje o unieważnieniu przedmiotowego postępowania.
Uzasadnienie faktyczne:
Nie wpłynęła żadna oferta,
Uzasadnienie prawne:
(Art. 93 ust. 1 pkt. 1 Pzp) nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu albo nie
wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem
pkt 2 i 3
Środki ochrony prawnej
Od niniejszej decyzji Zamawiającego, nie przysługują środki ochrony prawnej a (Odwołanie, Skarga do Sądu).
Wykonawca może w terminie przewidzianym do wniesienia odwołania poinformować Zamawiającego o:
1) niezgodnej z przepisami ustawy czynności podjętej przez zamawiającego, lub
2) zaniechania czynności, do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy,
na które nie przysługuje w niniejszym postępowaniu odwołanie.
Termin przesłania wymienionej powyżej informacji: 5 dni od dnia przesłania niniejszego pisma faksem lub drogą elektroniczną, lub 10 dni od dnia przesłania niniejszego pisma, jeżeli zostało ono przesłane pisemnie.
Informacje dotyczące środków ochrony prawnej znajdują się Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w Dziale VI Prawa zamówień publicznych „Środki ochrony prawnej", art. od 179 do 198g (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759).
____________________________________
Kierownik Zamawiającego
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy w Regiminie