REGIMIN, 2012-03-05
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: 02/12. Nazwa zadania: „PRZEBUDOWA GMINNEJ DROGI TRANSPORTU ROLNEGO NR. 120815W JARLUTY
MAŁE – ŻMIJEWO KUCE O DŁ. OKOŁO 1500M ETAP III (WYKONANIE GÓRNEJ
WARSTWY ŻWIROWEJ)”.
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, Nr 161, poz. 1078, Nr 182, poz. 1228, z 2011 r. Nr 5, poz. 13, Nr 28, poz. 143, Nr 87, poz. 484) URZĄD GMINY REGIMIN zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Nazwa zamawiającego URZĄD GMINY REGIMIN
Adres zamawiającego REGIMIN 22
Kod Miejscowość 06-461 REGIMIN
Telefon: (023) 681-17-56
Faks: (023) 681-17-56 wew. 37
adres strony internetowej www.regimin.pl
adres poczty elektronicznej regimin@bazagmin.pl
Godziny urzędowania: 8.00-16.00
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
www.regimin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego (Urząd Gminy Regimin, pokój nr. 12 ). Na wniosek Wykonawcy Zamawiający prześle Specyfikację za zaliczeniem pocztowym. Opłata za udostępnienie Specyfikacji wynosi
1 zł gr za stronę oraz Wykonawca pokrywa koszty przekazania.
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Przedmiotem zamówienia jest:
PRZEBUDOWA GMINNEJ DROGI TRANSPORTU ROLNEGO NR. 120815W JARLUTY MAŁE – ŻMIJEWO KUCE O DŁ. OKOŁO 1500M ETAP III (WYKONANIE GÓRNEJ WARSTWY ŻWIROWEJ)
- wykonanie palisady z kołków faszynowych o średnicy 7-9 cm wbijanych na głębokość 1.0m w
grunt kat. III na zabezpieczeniu skarp (2*5,00 + 2*5,00)*6 = 120,00 m
- mechaniczne profilowanie i zagęszczenie istniejącej podbudowy równiarką oraz walcem wibracyjnym lub
ogumionym 1516,00 X 5,20 = 7883,20 m2
- wykonanie górnej warstwy nawierzchni z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie
(mieszkanka żwiru, piasku i pospółki o uziarnieniu 0/31,5) przy grubości warstwy po zagęszczeniu 10 cm
1516,00x5,20 = 7883,20 m2
- ustawienie słupków stalowych o średnicy 70 mm do znaków drogowy – 1 szt.
- ustawienie pionowego znaku drogowego odblaskowego na słupkach z rur stalowych (zakazu,
nakazu, ostrzegawcze i informacyjne) o powierzchni ponad 0,3 m2. Przymocowanie tarczy znaku typu
A -7 I generacji – 1szt.
Szczegółowy zakres zamówienia określają SIWZ
Kody Wspólnego Słownika Zamówień:
45233320 - 8 Fundamentowanie dróg
45233220 – 7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233290 – 8 Instalowanie znaków drogowych
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
VI. Termin wykonania zamówienia:
30 czerwca 2012
VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki,
dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
2) posiadania wiedzy i doświadczenia,
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej,
2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach
zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów,
niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej
sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami
niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne
zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres
korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
3. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą
wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za
odrzuconą
4. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają
wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
5. Udzielą gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres minimum 36 miesięcy od
daty odbioru końcowego robót podpisanego bez zastrzeżeń.
6. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:
1) jest niezgodną z ustawą.
2) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z
zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych.
3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o
zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
4) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
5) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia.
6) zawiera błędy w obliczeniu ceny.
7) wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na
poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych
8) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów,
7. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o
dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku
granicznego - spełnia/niespełnia
VIII. Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 1500, słownie: tysiąc pięćset złotych
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Lp. |
Nazwa kryterium |
Waga |
1 |
najniższa cena |
cena = 100 pkt. |
#82
X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 2012-03-20 do godz. 10.00
w siedzibie zamawiającego
URZĄD GMINY REGIMIN
REGIMIN 22
06-461 REGIMIN
Pokój nr. 8 (Sekretariat)
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Oferty zostaną otwarte dnia: 2012-03-20, o godz. 10.30
w siedzibie zamawiającego
URZĄD GMINY REGIMIN
REGIMIN 22
06-461 REGIMIN
Sala konferencyjna pok. nr 14 (I piętro budynku)
XII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Nie dotyczy.
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej
XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia: 51347 - 2012 Data zamieszczenia: 05.03.2012
____________________________________
Lech Marek Zduńczyk
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy w Regiminie