Przetargi

ZAWIADOMIENIE (OGŁOSZENIE) O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY NA PRZEBUDOWA GMINNEJ DROGI TRANSPORTU ROLNEGO NR. 120815W JARLUTY MAŁE – ŻMIJEWO KUCE O DŁ. OKOŁO 1500M ETAP III (WYKONANIE GÓRNEJ WARSTWY ŻWIROWEJ)

REGIMIN, 2012-03-30

 

ZAWIADOMIENIE (OGŁOSZENIE)

O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: 02/12. Nazwa zadania: PRZEBUDOWA GMINNEJ DROGI TRANSPORTU ROLNEGO NR. 120815W JARLUTY MAŁE – ŻMIJEWO KUCE O DŁ. OKOŁO 1500M ETAP III (WYKONANIE GÓRNEJ WARSTWY ŻWIROWEJ)”.

 

1. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w  

    prowadzonym postępowaniu jako ofertę najkorzystniejszą wybrał ofertę nr 5 złożoną przez Wykonawcę:

 

PRZEDSIĘBIORSTWO TRANSPORTOWO – HANDLOWE „WAPNOPOL”

ADAM NOWAKOWSKI

UL. NADRZECZNA 12

06-450 GLINOJECK

 

Cena brutto: 50 878,10 zł

uzasadnienie: najniższa cena - ilość 100 pkt.

                     

Wybrany wykonawca obowiązany jest skontaktować się z Zamawiającym w sprawie podpisania umowy w terminie do dnia 2012-04-12.

 

Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz Kodeks Cywilny

 

W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty:

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Oferta nr 1 - Z.U.H. „KOPTRANS” WITOLD PIĘTKA

                     UL. REUTTA 16 ”B”

                     06-400 CIECHANÓW - ilość pkt. 75.63

 

Oferta nr 2 - PRID – CIECHANÓW SP Z O.O.

                     CHOTUM 46A

                     06-452 OŚCISŁOWO - ilość pkt. 68.00

 

Oferta nr 3PRZEDSIĘBIORSTWO MIK ROBOTY ZIEMNE I DROGOWE JAN MIKLEWSKI

                     KOSSOBUDY 7

                      09 140 RACIĄŻ - ilość pkt. 52.39

 

Oferta nr 4PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWO – INŻYNIERYJNYCH „PRDI” S.A.

                     UL. STEFANA ROWECKIEGO „GROTA” 8

                      06-500 MŁAWA - ilość pkt. 86.73

 

Oferta nr 6PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWE MARCHLIŃSKI ROBERT

                     MIRÓW 3

                       06-300 PRZASNYSZ - ilość pkt. 60.42

 

2. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w

    prowadzonym postępowaniu nie zostały odrzucone żadne oferty.

 

3. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w

    prowadzonym postępowaniu nie zostali wykluczeni żadni wykonawcy.

 

4. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 4) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że

    podpisanie umowy  z wyłonionym wykonawcą  możliwe będzie po dopełnieniu wszelkich formalności  

    po upływie 10 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.

 

Środki ochrony prawnej

Od niniejszej decyzji Zamawiającego, Wykonawcy przysługują środki ochrony prawnej (Odwołanie, Skarga do Sądu) wobec czynności:

1)     wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia;

2)     odrzucenia oferty wykonawcy

W pozostałych przypadkach odwołanie nie przysługuje.

Wykonawca może w terminie przewidzianym do wniesienia odwołania poinformować Zamawiającego o:

1)     niezgodnej z przepisami ustawy czynności podjętej przez zamawiającego w niniejszym postępowaniu, lub

2)     zaniechania czynności, do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy,

na które nie przysługuje w niniejszym postępowaniu odwołanie.

Termin wniesienia odwołania: 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia faksem lub drogą elektroniczną, lub 10 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia, jeżeli zostało ono przesłane pisemnie.

Informacje dotyczące środków ochrony prawnej znajdują się Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w Dziale VI Prawa zamówień publicznych „Środki ochrony prawnej", art. od 179 do 198g (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z p.zm).

 

 

 

____________________________________

Kierownik Zamawiającego

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 30.03.2012
Dokument wytworzony przez: Stanowisko ds. zamówień publicznych inwestycji i środków UE
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: KRZYSZTOF ZWIERZCHOWSKI
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 30 marca 2012 10:13
Dokument wprowadzony do BIP przez: Krzysztof Zwierzchowski
Ilość wyświetleń: 2636
30 marca 2012 10:13 (Krzysztof Zwierzchowski) - Dodanie dokumentu.