REGIMIN, 2012-08-28
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawa
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: 11/12. Nazwa zadania: „ZAKUP LEKKIEGO SAMOCHODU RATOWNICZO – GAŚNICZEGO” (nowy) dla OSP LEKOWO
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759) URZĄD GMINY REGIMIN zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Nazwa zamawiającego URZĄD GMINY REGIMIN
Adres zamawiającego REGIMIN 22
Kod Miejscowość 06-461 REGIMIN
Telefon: (023) 681-17-56
Faks: (023) 681-17-56 wew. 37
adres strony internetowej www.regimin.pl
adres poczty elektronicznej regimin@bazagmin.pl
Godziny urzędowania: 8.00-16.00
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
www.regimin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego (Urząd Gminy Regimin, pokój nr. 12 ). Na wniosek Wykonawcy Zamawiający prześle Specyfikację za zaliczeniem pocztowym. Opłata za udostępnienie Specyfikacji wynosi
1 zł gr za stronę oraz Wykonawca pokrywa koszty przekazania.
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Przedmiotem zamówienia jest
„ZAKUP LEKKIEGO SAMOCHODU RATOWNICZO – GAŚNICZEGO” (nowy) dla OSP LEKOWO
Charakterystyka techniczna
1.Pojazd bazowy
Silnik
Liczba cylindrów, położenie 4, rzędowo
Pojemność skokowa (cm3) 2198
Moc maksymalna 88 kW (120 KM) przy 3500 obr/min
Maksymalny moment obrotow 320 Nm przy 2000 obr/min
Norma emisji spalin Euro 5
Zasilanie wtrysk bezpośredni typu „Common Rail" sterowany elektronicznie, z
turbosprężarką i intercoolerem
Zawieszenie:
Oś przednia niezależne typu McPherson z wahaczami przytwierdzonymi do belki
pomocniczej, sprężynami spiralnymi, amortyzatorami teleskopowymi i
drążkiem stabilizującym
Oś tylna sztywny most rurowy z parabolicznymi resorami piórowymi,
amortyzatorami teleskopowymi, elastycznymi bocznymi odbojnikami i
drążkiem stabilizującym
Koła jezdne Ogumienie 215/75 R 15 C
Instalacja elektryczna 12 V, Pojemność akumulatora 95 Ah
Maksymalna masa uciągu (kg) 2500
Pojemność zbiornika paliwa (I)90
Dopuszczalna masa całkowita 3500 kg
Dopuszczalne technicznie obciążenia osi:
Przód: 1850 kg
Tył: 2000 kg
Prędkość maksymalna 150km/godz.
Napęd na koła przednie
Sprzęgło iednotarczowe, hydrauliczne
Skrzynia biegów 6+wsteczny
Układ kierowniczy
Układ kierowniczy Mechanizm zębatkowy ze wspomaganiem
Układ hamulcowy Dwuobwodowe układ hamulcowy, przednie i tylne hamulce tarczowe,
ABS
Dopuszcza się w/w dane techniczne – równoważne w uzgodnieniu z zamawiającym
2.Zabudowa
Parametr
Wymagania minimalne
1.Typ nadwozia -furgon towarowo – osobowy L2H1
-przeszklenie w części osobowej
-drzwi tylne dwuskrzydłowe, otwierające się o kąt 270
-przystosowany do przewozu 6-7 osób
-wszystkie fotele przodem do kierunku jazdy
-drzwi przedziału załogi umieszczone po prawej stronie pojazdu
-przedział osobowy wyłożony tapicerką i podsufitką
2.Wyposażenie -belka świetlna (LED) z napisem „STRAŻ”
-urządzenie sygnalizacyjne świetlne i dźwiękowe pojazdu
-uprzywilejowanego z możliwością podawania komunikatów słownych
-radiotelefon samochodowy Motorola GM360 o parametrach:
częstotliwość VHF 136-174 MHz, moc 1÷25 W, odstęp międzykanałowy
12,5 kHz dostosowany do użytkowania w sieci MSWiA 255 kanałów
-lampa błyskowa (LED) koloru niebieskiego z tyłu samochodu
-lampy przednie błyskowe (led) umieszczone na wysokości przednich
lusterek samochodu osobowego
-oświetlenie przedziału pasażerskiego włączane z kabiny kierowcy i
niezależnie z przedziału pasażerskiego
-oświetlenie przedziału ładunkowego włączane z kabiny kierowcy i
niezależnie od przedziału pasażerskiego
-hak typu kulowego do przyczep o masie całkowitej nie przekraczającej
2500 kg, wg PN-76/S-47291-gniazdo elektryczne do przyczepy -
znormalizowane gniazdo 12 V, 7-biegunowe, wg PN-83/S-76055
-układ przeciwpoślizgowy ABS, układ ASR
-elektryczne regulowane szyby boczne w kabinie kierowcy-elektryczne
regulowane i podgrzewane lusterka boczne
-Poduszka powietrzna dla kierowcy
3.Dopuszczalna masa całkowita 3500 kg
4.Ładowność pojazdu po wykonaniu zabudowy pożarniczej w przedziale załogi i przedziale
sprzętowym1100 kg (wraz z kierowcą i pasażerami)
5.Rezerwa masy w pełni obciążonego samochodu, w stosunku do całkowitej dopuszczalnej masy
pojazdu.> 3 %
6.Minimalna zewnętrzna obrysowa średnica zawracania 13,5 m
7.Silnik Z zapłonem samoczynnym z turbodoładowaniem spełniający normy Euro5
8.Moc silnika 88 kW
9.. Moment obrotowy 320 Nm
10.Skrzynia biegów Manualna, 6-cio biegowa, zsynchronizowana
11.Napęd Oś przednia
12.Układ kierowniczy Ze wspomaganiem
13.Objętość przedziału ładunkowego 5,5 m3
14.Zabudowa wewnętrzna
- Konstrukcja przedziału dla załogi zapewnia ochronę pasażerów przed \
przemieszczającym się wyposażeniem podczas wypadku lub
hamowania awaryjnego. Zostało to osiągnięte przez oddzielenie
przedziału sprzętowego od przedziału załogi.
- podłoga i ściany przedziału ładunkowego pokryta antypoślizgową
blachą aluminiową
- półki aluminiowe zapewniające miejsce na wyposażenie samochodu w
sprzęt zgodnie z wymaganiami ZG OSP RP.
Pojazd po wykonaniu zabudowy zostanie dostarczony z dokumentami wymaganymi do rejestracji:
- Opinia uprawnionego rzeczoznawcy dotycząca wykonanej zabudowy
lub świadectwo karosacji
- Zaświadczenie z rozszerzonego badania technicznego,
- Pozytywna opinia CNBOP
Kody Wspólnego Słownika Zamówień:
34144210-3 wozy strażackie
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
VI. Termin wykonania zamówienia:
15 października 2012
VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki,
dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
2) posiadania wiedzy i doświadczenia,
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej,
2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach
zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów,
niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej
sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami
niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne
zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres
korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
3. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą
wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za
odrzuconą.
4. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają
wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
5. Udzielą gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres minimum 12 miesięcy od
daty odbioru końcowego robót podpisanego bez zastrzeżeń.
6. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:
1) jest niezgodną z ustawą.
2) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z
zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych.
3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o
zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
4) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
5) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia.
6) zawiera błędy w obliczeniu ceny.
7) wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na
poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych
8) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów,
7. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o
dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku
granicznego - spełnia/niespełnia
VIII. Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Lp. |
Nazwa kryterium |
Waga |
1 |
najniższa cena |
100 pkt. |
#82
X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 2012-09-06 do godz. 10.00
w siedzibie zamawiającego
URZĄD GMINY REGIMIN
REGIMIN 22
06-461 REGIMIN
Pokój nr. 8 (Sekretariat)
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Oferty zostaną otwarte dnia: 2012-09-06, o godz. 10.30
w siedzibie zamawiającego
URZĄD GMINY REGIMIN
REGIMIN 22
06-461 REGIMIN
Sala konferencyjna pok. nr 14 (I piętro budynku)
XII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Nie dotyczy.
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej
XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia: 185321-2012 Data zamieszczenia: 28.08.2012
____________________________________
Lech Marek Zduńczyk
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy w Regiminie