Przetargi

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU NA ZAKUP LEKKIEGO SAMOCHODU RATOWNICZO - GAŚNICZEGO (NOWY) DLA OSP LEKOWO

REGIMIN, 2012-08-28

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawa

 

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: 11/12. Nazwa zadania: „ZAKUP LEKKIEGO SAMOCHODU RATOWNICZO – GAŚNICZEGO” (nowy) dla OSP LEKOWO

 

 

Działając na podstawie art. 40 ust. 1  ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku -  Prawo zamówień (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759) URZĄD GMINY REGIMIN zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

 

I.  Nazwa (firma) i adres zamawiającego:

 

Nazwa zamawiającego               URZĄD GMINY REGIMIN

Adres zamawiającego                 REGIMIN 22

Kod Miejscowość                        06-461 REGIMIN

Telefon:                                       (023) 681-17-56

Faks:                                           (023) 681-17-56 wew. 37

adres strony internetowej            www.regimin.pl

adres poczty elektronicznej         regimin@bazagmin.pl

Godziny urzędowania:                8.00-16.00

 

II. Określenie trybu zamówienia:

 

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.

 

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

 

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami zamieszczona zostanie na stronie internetowej:

    www.regimin.pl

 

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego (Urząd Gminy Regimin, pokój nr. 12 ). Na wniosek Wykonawcy Zamawiający prześle Specyfikację za zaliczeniem pocztowym. Opłata za udostępnienie Specyfikacji wynosi

1 zł gr za stronę oraz Wykonawca pokrywa koszty przekazania.

 

IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:

 

Przedmiotem zamówienia jest

 

„ZAKUP LEKKIEGO SAMOCHODU RATOWNICZO – GAŚNICZEGO” (nowy) dla OSP LEKOWO

 

 

 

Charakterystyka techniczna

1.Pojazd bazowy

Silnik

Liczba cylindrów, położenie         4, rzędowo

Pojemność skokowa (cm3)          2198

Moc maksymalna                         88 kW (120 KM) przy 3500 obr/min

Maksymalny moment obrotow     320 Nm przy 2000 obr/min

Norma emisji spalin                     Euro 5

Zasilanie                                      wtrysk bezpośredni typu „Common Rail" sterowany elektronicznie, z    

                                                     turbosprężarką i intercoolerem

Zawieszenie:

Oś przednia                                  niezależne typu McPherson z wahaczami przytwierdzonymi do belki   

                                                     pomocniczej, sprężynami spiralnymi, amortyzatorami teleskopowymi  i              

                                                     drążkiem stabilizującym

Oś tylna                                        sztywny most rurowy z parabolicznymi resorami piórowymi,

                                                     amortyzatorami teleskopowymi, elastycznymi bocznymi odbojnikami  i      

                                                     drążkiem stabilizującym

Koła  jezdne                                 Ogumienie 215/75 R 15 C

Instalacja elektryczna                  12 V, Pojemność akumulatora 95 Ah

Maksymalna masa uciągu (kg)    2500

Pojemność zbiornika paliwa        (I)90

Dopuszczalna masa całkowita     3500 kg

 

Dopuszczalne technicznie obciążenia osi:

Przód:                                           1850 kg

Tył:                                                2000 kg

Prędkość maksymalna                 150km/godz.

Napęd                                           na koła przednie

Sprzęgło                                        iednotarczowe, hydrauliczne

Skrzynia biegów                            6+wsteczny

Układ kierowniczy

Układ kierowniczy                         Mechanizm zębatkowy ze wspomaganiem

Układ hamulcowy                          Dwuobwodowe układ hamulcowy, przednie i tylne hamulce tarczowe,                  

                                                      ABS

Dopuszcza się w/w dane techniczne – równoważne w uzgodnieniu z zamawiającym

 

2.Zabudowa

Parametr

Wymagania minimalne

1.Typ nadwozia                             -furgon towarowo – osobowy L2H1

                                                      -przeszklenie w części osobowej

                                                      -drzwi tylne dwuskrzydłowe, otwierające się o kąt 270

                                                      -przystosowany do przewozu 6-7 osób

                                                      -wszystkie fotele przodem do kierunku jazdy

                                                      -drzwi przedziału załogi umieszczone po prawej stronie pojazdu

                                                      -przedział osobowy wyłożony tapicerką i podsufitką

 

2.Wyposażenie                             -belka świetlna (LED) z napisem „STRAŻ”

                                                      -urządzenie sygnalizacyjne świetlne i dźwiękowe pojazdu        

                                                      -uprzywilejowanego z możliwością podawania komunikatów słownych                                                                                      

                                                      -radiotelefon samochodowy Motorola GM360 o parametrach:

                                                      częstotliwość VHF 136-174 MHz, moc 1÷25 W, odstęp międzykanałowy 

                                                      12,5 kHz dostosowany do użytkowania w sieci MSWiA 255 kanałów

                                                      -lampa błyskowa (LED) koloru niebieskiego z tyłu samochodu

                                                      -lampy przednie błyskowe (led) umieszczone na wysokości przednich         

                                                       lusterek samochodu osobowego

                                                      -oświetlenie przedziału pasażerskiego włączane z kabiny kierowcy i       

                                                       niezależnie z przedziału pasażerskiego

                                                       -oświetlenie przedziału ładunkowego włączane z kabiny kierowcy i 

                                                       niezależnie od przedziału pasażerskiego

                                                      -hak typu kulowego do przyczep o masie całkowitej nie przekraczającej

                                                       2500 kg, wg PN-76/S-47291-gniazdo elektryczne do przyczepy -

                                                       znormalizowane gniazdo 12 V, 7-biegunowe, wg PN-83/S-76055

                                                      -układ przeciwpoślizgowy ABS, układ ASR

                                                      -elektryczne regulowane szyby boczne w kabinie kierowcy-elektryczne      

                                                       regulowane i podgrzewane lusterka boczne

                                                      -Poduszka powietrzna dla kierowcy

 

3.Dopuszczalna masa całkowita   3500 kg

 

4.Ładowność pojazdu po wykonaniu zabudowy pożarniczej w przedziale załogi i przedziale

   sprzętowym1100 kg (wraz z kierowcą i pasażerami)

 

5.Rezerwa masy w pełni obciążonego samochodu, w stosunku do całkowitej dopuszczalnej masy

   pojazdu.> 3 %

 

6.Minimalna zewnętrzna obrysowa średnica zawracania 13,5  m

 

7.Silnik                         Z zapłonem samoczynnym z turbodoładowaniem spełniający normy Euro5

 

8.Moc silnika                88 kW

 

9.. Moment obrotowy    320 Nm

 

10.Skrzynia biegów       Manualna, 6-cio biegowa, zsynchronizowana

 

11.Napęd                     Oś przednia

 

12.Układ kierowniczy       Ze wspomaganiem

 

13.Objętość przedziału ładunkowego   5,5 m3

 

14.Zabudowa wewnętrzna

 

                                                     - Konstrukcja przedziału dla załogi zapewnia ochronę pasażerów przed  \

                                                       przemieszczającym się wyposażeniem podczas wypadku lub

                                                       hamowania awaryjnego. Zostało to osiągnięte przez oddzielenie       

                                                       przedziału sprzętowego od przedziału załogi.

                                                     - podłoga i ściany przedziału ładunkowego pokryta antypoślizgową

                                                       blachą aluminiową

                                                     - półki aluminiowe zapewniające miejsce na wyposażenie samochodu w

                                                       sprzęt zgodnie z wymaganiami      ZG OSP RP.

                                                     

Pojazd po wykonaniu zabudowy  zostanie dostarczony z dokumentami wymaganymi do rejestracji:

 

                                                     - Opinia uprawnionego rzeczoznawcy dotycząca wykonanej zabudowy

                                                        lub świadectwo karosacji

                                                     - Zaświadczenie z rozszerzonego badania technicznego,

                                                     - Pozytywna opinia CNBOP

 

Kody Wspólnego Słownika Zamówień:

 

34144210-3   wozy strażackie

 

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych

 

V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

 

VI. Termin wykonania zamówienia:

 

         15 października 2012

 

VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

 

1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki,

    dotyczące:

1)   posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,

2)   posiadania wiedzy i doświadczenia,

3)   dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

4)   sytuacji ekonomicznej i finansowej,

 

2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach  

    zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów,

    niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej

    sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami

    niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne

    zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres  

    korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

 

3. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą

    wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za

    odrzuconą.

 

4. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają  

    wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.

 

5. Udzielą gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres minimum 12 miesięcy od

    daty odbioru końcowego robót podpisanego bez zastrzeżeń.

 

6. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:

1) jest niezgodną z ustawą.

2) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z

    zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych.

3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o

    zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.

4) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.

5) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o

    udzielenie zamówienia.

6) zawiera błędy w obliczeniu ceny.

7) wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na

    poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych

8) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów,

 

7. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o

    dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku

    granicznego - spełnia/niespełnia

 

VIII. Informacja na temat wadium:

 

Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

 

 

 

IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

 

Lp.

Nazwa kryterium

Waga

1

najniższa cena

100 pkt.

#82

X. Miejsce i termin składania ofert:

 

Oferty należy składać do dnia: 2012-09-06 do godz. 10.00

w siedzibie zamawiającego

URZĄD GMINY REGIMIN

REGIMIN 22

06-461 REGIMIN

Pokój nr. 8 (Sekretariat)

 

XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:

 

Oferty zostaną otwarte dnia: 2012-09-06, o godz. 10.30

  w siedzibie zamawiającego

URZĄD GMINY REGIMIN

REGIMIN 22

06-461 REGIMIN

Sala konferencyjna pok. nr 14 (I piętro budynku)

                        

XII. Termin związania ofertą

Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej

Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej

 

XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

 

Nie dotyczy.

 

XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna

 

Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej

 

XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:

Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.

 

XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:

 

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia: 185321-2012 Data zamieszczenia: 28.08.2012

 

 

 

____________________________________

Lech Marek Zduńczyk

Załączniki

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 28.08.2012
Dokument wytworzony przez: Stanowisko ds. zamówień publicznych inwestycji i środków UE
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: KRZYSZTOF ZWIERZCHOWSKI
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 28 sierpnia 2012 12:10
Dokument wprowadzony do BIP przez: Krzysztof Zwierzchowski
Ilość wyświetleń: 2483
28 sierpnia 2012 12:11 (Krzysztof Zwierzchowski) - Dodanie załącznika [formularz_+_zalaczniki_rok_11_2012.doc] do dokumentu.
28 sierpnia 2012 12:10 (Krzysztof Zwierzchowski) - Dodanie załącznika [siwz_sprawa_11_2012.doc] do dokumentu.
28 sierpnia 2012 12:10 (Krzysztof Zwierzchowski) - Dodanie dokumentu.