Przetargi

INFORMACJA DLA WYKONAWCÓW DOTYCZĄCA MODYFIKACJI SIWZ SPRAWA NR 04/13 NAZWA ZADANIA: ODBIERANIE I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH Z TERENU GMINY REGIMIN

MODYFIKACJA TREŚCI SIWZ

 

Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego. Numer sprawy:  04/13.

Nazwa zadania: ODBIERANIE I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH Z TERENU

                                    GMINY REGIMIN

 

Modyfikacja nr 1.

 

Dotyczy punktu: 2.4. OBOWIĄZKI WYKONAWCY PRZED ROZPOCZĘCIEM I W TRAKCIE · 
                                      REALIZACJI ZAMÓWIENIA

Aby nie ograniczać zasady konkurencyjności Zamawiający wykreśla podpunkt:
„2.4.4. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić Zamawiającemu dane z legalizowanego systemu wagowego zainstalowanego na pojazdach”, z powodu, że większość firm nie posiada takiego systemu.

Modyfikacja nr 2.

 

Dotyczy punktu: „V. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny
                                     spełnienia tych warunków” podpunkt:

„5. Udzielą gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres minimum 36 miesięcy
       od daty odbioru końcowego robót podpisanego bez zastrzeżeń”.

       Podpunkt nie dotycz w/w zamówienia więc zostaje wykreślony.

 

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 07.06.2013
Dokument wytworzony przez: Stanowisko ds. zamówień publicznych inwestycji i środków UE
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: KRZYSZTOF ZWIERZCHOWSKI
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 07 czerwca 2013 13:50
Dokument wprowadzony do BIP przez: Krzysztof Zwierzchowski
Ilość wyświetleń: 2257
07 czerwca 2013 13:50 (Krzysztof Zwierzchowski) - Dodanie dokumentu.