Przetargi

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU NA WYMIANĘ SIECI WODOCIĄGOWEJ W M. REGIMIN (CZ.II)

REGIMIN, 2014-04-28

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – roboty budowlane

 

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: 05/14. Nazwa zadania: WYMIANA SIECI WODOCIĄGOWEJ W M. REGIMIN (CZ. II)

Działając na podstawie art. 40 ust. 1  ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku -  Prawo zamówień (t. j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z p. zm.) URZĄD GMINY REGIMIN zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

 

I.  Nazwa (firma) i adres zamawiającego:

 

Nazwa zamawiającego               URZĄD GMINY REGIMIN

Adres zamawiającego                 REGIMIN 22

Kod Miejscowość                        06-461 REGIMIN

Telefon:                                       (023) 681-17-56

Faks:                                           (023) 681-17-56 wew. 37

adres strony internetowej            www.regimin.pl

adres poczty elektronicznej         regimin@bazagmin.pl

Godziny urzędowania:                poniedziałek – piątek od 8.00 do 16.00

 

II. Określenie trybu zamówienia:

 

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.

 

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

 

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:

    www.regimin.pl

 

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego (Urząd Gminy Regimin, pokój nr. 12 ). Na wniosek Wykonawcy Zamawiający prześle Specyfikację za zaliczeniem pocztowym. Opłata za udostępnienie Specyfikacji wynosi

0,60 gr za stronę oraz Wykonawca pokrywa koszty przekazania.

 

IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:

 

Przedmiotem zamówienia jest:

 

WYMIANA SIECI WODOCIĄGOWEJ W M. REGIMIN (CZ. II)

 

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa sieci wodociągowej z rur azbestowych w miejscowości
Regimin Gm. Regimin. Rury azbestowe ze względu na naturalne zużycie ulegają częstym awariom, co powoduje przerwy w zaopatrzeniu mieszkańców w wodę. W związku z powyższym zachodzi konieczność przebudowy istniejącego układu i ułożenie nowych rur polietylenowych.

 

Szczegóły zakresu i wielkości zamówienia przedstawione zostały w przedmiarze robót, szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, projekt zagospodarowania działek, uzgodnienia i rysunki w plikach (format PDF) zamieszczonych na naszej stronie (www.regimin.pl).

 

Kody Wspólnego Słownika Zamówień CPV:

45000000 – 7 Roboty budowlane

45200000 – 9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45230000 – 8 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i

                       elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównanie terenu

45231000 – 5 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii

                          energetycznych

45231300 – 8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45111300 – 8 Roboty rozbiórkowe

45111200 – 0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne.

 

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych

 

V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania oferty wariantowej

 

VI. Termin wykonania zamówienia:

Wymagany termin wykonania zamówienia 30 czerwca 2014

 

VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

 

1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, 

    dotyczące:

1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli

    przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

         Opis sposobu dokonania oceny spełniania warunku:

         Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

         Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

 

2) posiadania wiedzy i doświadczenia,

     Opis sposobu dokonania oceny spełniania warunku:

     Przy wykazie robót Wykonawca winien wykazać, że wykonał minimum trzy roboty    
                 odpowiadające rodzajem przedmiotowemu zamówieniu.

     Ocena spełniania warunku będzie dokonana zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia,na     

                 podstawie złożonego wykazu wykonanych robót budowlanych i dokumentów
                 potwierdzających, roboty zostały wykonane należycie i zgodnie z zasadami sztuki
                 budowlanej oraz prawidłowo ukończone,

 

3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do

    wykonania zamówienia,

         Opis sposobu dokonania oceny spełniania warunku:

Wykonawca powinien dysponować następującymi osobami posiadającymi doświadczenie kwalifikacje:

kierownik budowy posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych

 

4) sytuacji ekonomicznej i finansowej,

         Opis sposobu dokonania oceny spełniania warunku:

         Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

         Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu
         warunków udziału w postępowaniu.

 

2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach  

    zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów,

    niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej

    sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami

    niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne

    zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres  

    korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

 

3. Warunki oraz opis sposobu dokonania oceny ich spełnienia mają na celu zweryfikowanie  
    zdolności wykonawcy do należytego wykonania niniejszego zamówienia. Wykonawcy, którzy
    nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z
    udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

 

4. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają

    wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.

 

5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone
    przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenia oraz dokumenty.

 

VIII. Informacja na temat wadium:

 

Zamawiający wymaga wniesienia wadium

Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości:  8000,00 zł, słownie: 

osiem tysięcy złotych

 

IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

 

Lp.

Nazwa kryterium

Waga

1

najniższa cena

100 pkt.

#82

X. Miejsce i termin składania ofert:

 

Oferty należy składać do dnia: 2014-05-14 do godz. 10.00

w siedzibie zamawiającego

URZĄD GMINY REGIMIN

REGIMIN 22

06-461 REGIMIN

Pokój nr. 8 (Sekretariat)

 

XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:

 

Oferty zostaną otwarte dnia: 2014-05-14, o godz. 10.30

  w siedzibie zamawiającego

URZĄD GMINY REGIMIN

REGIMIN 22

06-461 REGIMIN

Sala konferencyjna pok. nr 14 (I piętro budynku)

                       

XII. Termin związania ofertą

Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej

Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej

 

XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

 

Nie dotyczy.

 

XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna

Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej

 

XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:

 

Nie przewiduje się zamówień uzupełniających

 

XVII. Informacja o przeprowadzonym dialogu technicznym:

Zamawiający informuje, że nie przeprowadzono dialogu technicznego dot. niniejszego postępowania.

 

XVIII. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:

 

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia: 143330 – 2014   Data zamieszczenia: 28.04.2014

 

 

 

 

__________________________________

Lech Marek Zduńczyk

Załączniki

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 28.04.2014
Dokument wytworzony przez: Stanowisko ds. zamówień publicznych inwestycji i środków UE
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: KRZYSZTOF ZWIERZCHOWSKI
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 28 kwietnia 2014 14:23
Dokument wprowadzony do BIP przez: Krzysztof Zwierzchowski
Ilość wyświetleń: 2169
29 kwietnia 2014 13:02 (Krzysztof Zwierzchowski) - Dodanie załącznika [rys_nr_8.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
29 kwietnia 2014 13:02 (Krzysztof Zwierzchowski) - Dodanie załącznika [rys_nr_7.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
29 kwietnia 2014 13:01 (Krzysztof Zwierzchowski) - Dodanie załącznika [rys_nr_6.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)