REGIMIN, 2015-04-02
ZAWIADOMIENIE (OGŁOSZENIE)
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: 01/15. Nazwa zadania: OPRACOWANIA PROJEKTU ZMIANY MIEJSCOWEGO PLANU ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO W GMINIE REGIMIN Z PODZIAŁEM NA ZADANIA:
ZADANIE 1: OPRACOWANIE PROJEKTU ZMIANY MIEJSCOWEGO PLANU
ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO W MIEJSCOWOŚCI
REGIMIN
ZADANIE 2: OPRACOWANIE PROJEKTU ZMIANY MIEJSCOWEGO PLANU
ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO W POZOSTAŁYCH
MIEJSCOWOŚCIACH GMINY REGIMIN
1. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym
postępowaniu jako ofertę najkorzystniejszą wybrał ofertę nr 8 złożoną przez Wykonawcę:
GARD
UL. TRAKTOROWA 43/2
91-117 ŁÓDŹ
Cena brutto: 63 960,00 zł
uzasadnienie: najniższa cena - ilość 100 pkt.
Wybrany wykonawca obowiązany jest skontaktować się z Zamawiającym w sprawie podpisania umowy w terminie
do dnia 2015-04-09.
Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz Kodeks Cywilny
W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty:
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Oferta nr 1 – KONCEPT PRACOWNIA URBANISTYCZNA
MICHAŁ CHLEBOWSKI
UL CHARTOWO 27/53
61-245 POZNAŃ - ilość pkt. 82.00
Oferta nr 3 – BUDPLAN SP Z O.O.
UL. KICKIEGO 26B LOK. 10
04-390 WARSZAWA - ilość pkt. 26.40
Oferta nr 4 - TEREN SP. Z O.O. PRZEDSIĘBIORSTWO ZAGOSPODAROWANIA MIAST I OSIEDLI
UL. PIOTRKOWSKA 56
90-105 ŁÓDŹ - ilość pkt. 43.33
Oferta nr 5 – PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI GRUNTAMI „TOPOZ”
MACIEJ WRONKA
UL. AUGUSTOWSKA 23a
10-683 OLSZTYN - ilość pkt. 85.25
Oferta nr 7 – URBANIKA AGATA MARCINIAK
UL. MATEJKI 12A
62-041 PUSZCZYKOWO - ilość pkt. 50.00
Oferta nr 10 – EKOART ADAM ZAWADZKI
UL. W.POLA 2 LOK. 13
40-596 KATOWICE - ilość pkt. 75.36
Oferta nr 11 – MPZPLAN
GRZEGORZ KOŁOSIONEK
UL. WRONIA 4A
51-417 WROCŁAW - ilość pkt. 54.00
2. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w
prowadzonym postępowaniu nie zostały odrzucone żadne oferty.
3. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3) Prawa zamówień publicznych zamawiający informuje o wykluczeniu z udziału
w postępowaniu wykonawców / wykonawcy:
Oferta nr 2 – UNIGLOB PIOTR ULRICH
OSTRÓW OSIEDLE 119
98-100 ŁASK
Oferta nr 6 – EXPANSE
KRZYSZTOF PARSZEWSKI
GĄSAWY RZĄDOWE –NIWY 28
26-502 JASTRZĄB
Oferta nr 9 – PRACOWNIA ARCHITEKTURY I URBANISTYKI ŁUKASZ MARCINIAK
UL. SŁOWIAŃSKA 17
64-140 WŁOSZAKOWICE
Uzasadnienie faktyczne odrzucenia: wykonawcy w odpowiedzi na wezwanie nie złożyli wymaganych dokumentów
potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
Uzasadnienie prawne odrzucenia: art. 24 ust. 2 pkt. 4), art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych ( Z postępowania o
udzielenia zamówienia wyklucza się również wykonawców, którzy nie wykazali spełnienia
warunków udziału w postępowaniu) i art. 24 ust. 4 Prawa zamówień publicznych (Ofertę
wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą).
4. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 4) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że
podpisanie umowy z wyłonionym wykonawcą możliwe będzie po dopełnieniu wszelkich formalności
po upływie 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.
Środki ochrony prawnej
Od niniejszej decyzji Zamawiającego, Wykonawcy przysługują środki ochrony prawnej (Odwołanie, Skarga do Sądu) wobec czynności:
1) wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia;
2) odrzucenia oferty wykonawcy
W pozostałych przypadkach odwołanie nie przysługuje.
Wykonawca może w terminie przewidzianym do wniesienia odwołania poinformować Zamawiającego o:
1) niezgodnej z przepisami ustawy czynności podjętej przez zamawiającego w niniejszym postępowaniu, lub
2) zaniechania czynności, do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy,
na które nie przysługuje w niniejszym postępowaniu odwołanie.
Termin wniesienia odwołania: 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia faksem lub drogą elektroniczną, lub 10 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia, jeżeli zostało ono przesłane pisemnie.
Informacje dotyczące środków ochrony prawnej znajdują się Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w Dziale VI Prawa zamówień publicznych „Środki ochrony prawnej", art. od 179 do 198g (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z p.zm).
______________________
Kierownik Zamawiającego
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy w Regiminie