Przetargi

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU NA WYMIANĘ POKRYCIA DACHU WRAZ Z WYMIANĄ WIĘŹBY NA BUDYNKU KOMUNALNYM W M. ZEŃBOK

REGIMIN, 2015-07-28

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – roboty budowlane

 

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: 06/15. Nazwa zadania:

WYMIANA POKRYCIA DACHU WRAZ Z WYMIANĄ WIĘŹBY NA BUDYNKU KOMUNALNYM W M. ZEŃBOK

 

Działając na podstawie art. 40 ust. 1  ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku -  Prawo zamówień (t. j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z p. zm.) URZĄD GMINY REGIMIN zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

 

I.  Nazwa (firma) i adres zamawiającego:

 

Nazwa zamawiającego               URZĄD GMINY REGIMIN

Adres zamawiającego                 REGIMIN 22

Kod Miejscowość                        06-461 REGIMIN

Telefon:                                       (023) 681-17-56

Faks:                                           (023) 681-17-56 wew. 37

adres strony internetowej            www.regimin.pl

adres poczty elektronicznej         regimin@bazagmin.pl

Godziny urzędowania:                poniedziałek – piątek od 8.00 do 16.00

 

II. Określenie trybu zamówienia:

 

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.

 

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

 

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:

    www.regimin.pl

 

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego (Urząd Gminy Regimin, pokój nr. 7). Na wniosek Wykonawcy Zamawiający prześle Specyfikację za zaliczeniem pocztowym. Opłata za udostępnienie Specyfikacji wynosi

0,60 gr za stronę oraz Wykonawca pokrywa koszty przekazania.

 

IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:

 

Przedmiotem zamówienia jest:

WYMIANA POKRYCIA DACHU WRAZ Z WYMIANĄ WIĘŹBY NA BUDYNKU KOMUNALNYM W M. ZEŃBOK

 

- roboty przygotowawcze i rozbiórkowe

Roboty konstrukcyjne i wykończeniowe w tym:

- wykonanie wymiany/naprawy stropu

- konstrukcja szkieletowa w łączniku (wymiana podwaliny, słupów, wieńców w ścianach drewnianych)

- konstrukcja ganku (wymiana podwaliny, słupów, wieńców w ścianach drewnianych)

- wykonanie kominów

- wykonanie dachu

- wykonanie: ściany, ściany szczytowe, ganku i łącznika

 

Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia winien również wykonać:

- oznakowanie i właściwe zabezpieczenie terenu budowy,

- zabezpieczenie pomieszczeń budynku przed zalaniem w przypadku opadów

  atmosferycznych,

- uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót z wywiezieniem powstałego

  z rozbiórki gruzu.

 

Roboty budowlane będą wykonywane w budynku zamieszkałym i stale użytkowanym przez najemców, w związku z tym Wykonawca zobowiązany będzie przestrzegać porządku i zasady współżycia społecznego.

 

Szczegóły zakresu i wielkości zamówienia przedstawione zostały w przedmiarze robót oraz projekcie budowlanym (format PDF) zamieszczonych na naszej stronie (www.regimin.pl).

 

Kody Wspólnego Słownika Zamówień CPV:

45000000 – 7 Roboty budowlane

45260000 – 7 Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne
                        roboty specjalistyczne

45261210 – 9 Wykonywanie pokryć dachowych

45261213 – 0  Kładzenie dachów metalowych

 

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

 

V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania oferty wariantowej

 

VI. Termin wykonania zamówienia:

Wymagany termin wykonania zamówienia 30 października 2015

 

VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

 

1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, 

    dotyczące:

1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli

    przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

         Opis sposobu dokonania oceny spełniania warunku:

         Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

         Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

 

2) posiadania wiedzy i doświadczenia,

    Opis sposobu dokonania oceny spełniania warunku:

    Przy wykazie robót Wykonawca winien wykazać, że wykonał minimum jedną robotę    
                 odpowiadającą rodzajem i wartością przedmiotowemu zamówieniu nie mniejszą niż

    130 000 tys. zł. brutto warunkiem jest też wykazanie przez wykonawcę, że była wykonywana na
                 obiekcie zabytkowym oraz przedstawi jeszcze jedną odpowiadającą rodzajem  
                  przedmiotowemu zamówieniu niezależnie od wartości.
                

    Ocena spełniania warunku będzie dokonana zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia,na      

                 podstawie złożonego wykazu wykonanych robót budowlanych i dokumentów potwierdzających,    
                 roboty zostały wykonane należycie i zgodnie z zasadami sztuki budowlanej oraz prawidłowo   
                 ukończone,

 

3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do

    wykonania zamówienia,

         Opis sposobu dokonania oceny spełniania warunku:

Wykonawca powinien dysponować następującymi osobami posiadającymi doświadczenie i kwalifikacje: kierownik budowy z uprawnieniami wykonawczymi branży budowlanej w zakresie konstrukcyjno – budowlanym bez ograniczeń, wraz z dokumentami potwierdzającymi kwalifikację zawodowe wymaganymi do wykonania zamówienia wynikającymi z obowiązujących przepisów w tym prawa budowlanego – wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

Zgodnie z decyzją wydaną przez Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków nr 120/DC/2015 z dnia 27 kwietnia 2015 r. (znak pisma DC.5142.73.2015.HW) osoba, która będzie kierować budową musi posiadać kwalifikacje, o których mowa w § 24, Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań

archeologicznych (Dz.U. 2011 Nr 165, poz. 987 ze zm.).

 

Wykonawca złoży również oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia.

 

 

4) sytuacji ekonomicznej i finansowej,

         Opis sposobu dokonania oceny spełniania warunku:

          Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

          Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków  
 udziału w postępowaniu

 

2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach  

    zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów,

    niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej

    sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami

    niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne

    zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres  

    korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

 

3. Warunki oraz opis sposobu dokonania oceny ich spełnienia mają na celu zweryfikowanie  
    zdolności wykonawcy do należytego wykonania niniejszego zamówienia. Wykonawcy, którzy
    nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z
    udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

 

4. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają

    wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.

 

5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o
    złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenia oraz dokumenty.

 

VIII. Informacja na temat wadium:

 

Zamawiający wymaga wniesienia wadium

Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 4 000 zł, słownie: cztery    
tysiące złotych

 

IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

 

NAZWA KRYTERIUM

WAGA

1. najniższa cena

95%

2. gwarancja 60 miesięcy

5%

#82

X. Miejsce i termin składania ofert:

 

Oferty należy składać do dnia: 2015-08-12 do godz. 10.00

w siedzibie zamawiającego

URZĄD GMINY REGIMIN

REGIMIN 22

06-461 REGIMIN

Pokój nr. 8 (Sekretariat)

 

XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:

 

Oferty zostaną otwarte dnia: 2015-08-12, o godz. 10.30

w siedzibie zamawiającego

URZĄD GMINY REGIMIN

REGIMIN 22

06-461 REGIMIN

Sala konferencyjna pok. nr 14 (I piętro budynku)

                       

XII. Termin związania ofertą

Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej

Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej

 

XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

 

Nie dotyczy.

 

XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna

Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej

 

XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:

 

Do kwoty 15 000 euro (netto 63 373,50 zł)

Głownie zakres robót będzie przewidywał wymianę dachu na blachodachówkę z wymianą rynien.

 

XVII. Informacja o przeprowadzonym dialogu technicznym:

Zamawiający informuje, że nie przeprowadzono dialogu technicznego dot. niniejszego postępowania.

 

XVIII. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia: 191278 - 2015   Data zamieszczenia: 28.07.2015 r.

 

 

 

 

__________________________________

Lech Marek Zduńczyk

Załączniki

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 28.07.2015
Dokument wytworzony przez: Stanowisko ds. zamówień publicznych inwestycji
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: KRZYSZTOF ZWIERZCHOWSKI
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 28 lipca 2015 14:51
Dokument wprowadzony do BIP przez: Krzysztof Zwierzchowski
Ilość wyświetleń: 2122
28 lipca 2015 15:06 (Krzysztof Zwierzchowski) - Dodanie załącznika [formularz__zalaczniki_06_2015.doc] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
28 lipca 2015 15:05 (Krzysztof Zwierzchowski) - Dodanie załącznika [siwz_sprawa_06_2015.doc] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
28 lipca 2015 15:05 (Krzysztof Zwierzchowski) - Usunięcie załącznika [siwz_sprawa_06_2015.doc] z dokumentu. (Dokument opublikowany)