Przetargi

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU NA PRZEBUDOWĘ DROGI GMINNEJ TRANSPORTU ROLNEGO KOZICZYN-LIPA O DŁUG. OK. 800 M

REGIMIN, 2015-08-27

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – roboty budowlane

 

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: 07/15. Nazwa zadania:

PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ TRANSPORTU ROLNEGO KOZICZYN-LIPA O DŁUG. OK. 800M

 

Działając na podstawie art. 40 ust. 1  ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku -  Prawo zamówień (t. j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z p. zm.) URZĄD GMINY REGIMIN zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

 

I.  Nazwa (firma) i adres zamawiającego:

 

Nazwa zamawiającego               URZĄD GMINY REGIMIN

Adres zamawiającego                 REGIMIN 22

Kod Miejscowość                        06-461 REGIMIN

Telefon:                                       (023) 681-17-56

Faks:                                           (023) 681-17-56 wew. 37

adres strony internetowej            www.regimin.pl

adres poczty elektronicznej         regimin@bazagmin.pl

Godziny urzędowania:                poniedziałek – piątek od 8.00 do 16.00

 

II. Określenie trybu zamówienia:

 

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.

 

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

 

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:

    www.regimin.pl

 

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego (Urząd Gminy Regimin, pokój nr. 7). Na wniosek Wykonawcy Zamawiający prześle Specyfikację za zaliczeniem pocztowym. Opłata za udostępnienie Specyfikacji wynosi

0,60 gr za stronę oraz Wykonawca pokrywa koszty przekazania.

 

IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:

 

Przedmiotem zamówienia jest:

PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ TRANSPORTU ROLNEGO KOZICZYN-LIPA O DŁUG. OK. 800M

 

- roboty przygotowawcze i rozbiórkowe

- roboty ziemne

- wykonanie podbudowy

- wykonanie nawierzchni

- roboty wykończeniowe

 

Szczegóły zakresu i wielkości zamówienia przedstawione zostały w przedmiarze robót, w pliku (format PDF) zamieszczonych na naszej stronie (www.regimin.pl).

 

Kody Wspólnego Słownika Zamówień CPV:

45000000 – 7 Roboty budowlane

45111000 – 8 Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45112000 – 5 Roboty w zakresie usuwania gleby

45233000 – 9 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni

                       autostrad, dróg

 

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

 

V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania oferty wariantowej

 

VI. Termin wykonania zamówienia:

Wymagany termin wykonania zamówienia 15 listopada 2015

 

VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

 

1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, 

    dotyczące:

1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli

    przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

          Opis sposobu dokonania oceny spełniania warunku:

         Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

         Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

 

2) posiadania wiedzy i doświadczenia,

    Opis sposobu dokonania oceny spełniania warunku:

    Przy wykazie robót Wykonawca winien wykazać, że wykonał minimum dwie roboty    
                 odpowiadające rodzajem przedmiotowemu zamówieniu.

    Ocena spełniania warunku będzie dokonana zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia,na      

                 podstawie złożonego wykazu wykonanych robót budowlanych i dokumentów potwierdzających,    
                 roboty zostały wykonane należycie i zgodnie z zasadami sztuki budowlanej oraz prawidłowo   
                 ukończone,

 

3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do

    wykonania zamówienia,

         Opis sposobu dokonania oceny spełniania warunku:

Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia.

 

4) sytuacji ekonomicznej i finansowej,

         Opis sposobu dokonania oceny spełniania warunku:

         Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

         Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków          
         udziału w postępowaniu.

 

2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach  

    zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów,

    niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej

    sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami

    niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne

    zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres  

    korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

 

3. Warunki oraz opis sposobu dokonania oceny ich spełnienia mają na celu zweryfikowanie  
    zdolności wykonawcy do należytego wykonania niniejszego zamówienia. Wykonawcy, którzy
    nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z
    udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

 

4. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają

    wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.

 

5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o
    złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenia oraz dokumenty.

 

VIII. Informacja na temat wadium:

 

Zamawiający wymaga wniesienia wadium

Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 4 500,00 zł, słownie: 

cztery tysiące pięćset złotych

 

IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

 

NAZWA KRYTERIUM

WAGA

1. najniższa cena

95%

2. gwarancja 60 miesięcy

5%

#82

X. Miejsce i termin składania ofert:

 

Oferty należy składać do dnia: 2015-09-15 do godz. 10.00

w siedzibie zamawiającego

URZĄD GMINY REGIMIN

REGIMIN 22

06-461 REGIMIN

Pokój nr. 8 (Sekretariat)

 

XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:

 

Oferty zostaną otwarte dnia: 2015-09-15, o godz. 10.30

w siedzibie zamawiającego

URZĄD GMINY REGIMIN

REGIMIN 22

06-461 REGIMIN

Sala konferencyjna pok. nr 14 (I piętro budynku)

                       

XII. Termin związania ofertą

Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej

Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej

 

XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

 

Nie dotyczy.

 

XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna

Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej

 

XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:

 

Do kwoty  15 000 euro (netto 63 373,50 zł)

Głownie zakres będzie przewidywał wykonanie robót związanych z przebudową drogi takich jak          
zdjęcie warstwy humusu, wykonanie warstwy odcinającej z piasku, wykonanie nawierzchni z kruszywa   

łamanego

 

XVII. Informacja o przeprowadzonym dialogu technicznym:

Zamawiający informuje, że nie przeprowadzono dialogu technicznego dot. niniejszego postępowania.

 

XVIII. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia: 222202 - 2015   Data zamieszczenia: 27.08.2015 r.

 

 

 

 

__________________________________

Lech Marek Zduńczyk

Załączniki

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 27.08.2015
Dokument wytworzony przez: Stanowisko ds. zamówień publicznych inwestycji
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: KRZYSZTOF ZWIERZCHOWSKI
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 27 sierpnia 2015 14:43
Dokument wprowadzony do BIP przez: Krzysztof Zwierzchowski
Ilość wyświetleń: 2258
27 sierpnia 2015 14:44 (Krzysztof Zwierzchowski) - Dodanie załącznika [ofertowy.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
27 sierpnia 2015 14:43 (Krzysztof Zwierzchowski) - Dodanie załącznika [przedmiar.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
27 sierpnia 2015 14:43 (Krzysztof Zwierzchowski) - Dodanie załącznika [formularz__zalaczniki_07_2015.doc] do dokumentu. (Dokument opublikowany)