Przetargi

ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA DOT.: POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO. NUMER SPRAWY: IDB.271.10.2024. NAZWA ZADANIA: ZAKUP SAMOCHODU (SMOGOWOZU) ELEKTRYCZNO-BENZYNOWEGO/ NISKOEMISYJNEGO ORAZ DRONA WRAZ Z WYPOSAŻENIEM Z PODZIAŁAEM NA ZADANIA:

 

REGIMIN, 2024-10-24

 

 

ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA

 

 

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. numer sprawy: IDB.271.10.2024. Nazwa zadania: ZAKUP SAMOCHODU (SMOGOWOZU) ELEKTRYCZNO-BENZYNOWEGO/ NISKOEMISYJNEGO ORAZ DRONA WRAZ Z WYPOSAŻENIEM Z PODZIAŁAEM NA ZADANIA:

 

ZADANIA 1: ZAKUP SAMOCHODU (SMOGOWOZU) ELEKTRYCZNO-BENZYNOWEGO/ NISKOEMISYJNEGO

 

 

1. Działając na podstawie art. 255 ustawy z dnia 11 września 2021 roku - Prawo zamówień
     publicznych (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.) zamawiający informuje o unieważnieniu przedmiotowego
     postępowania.

 

Uzasadnienie faktyczne:

Złożona oferta przewyższa środki zabezpieczone w budżecie gminy. Środki zewnętrzne (dofinansowanie z Unii Europejskiej) zostały przesunięte na przyszły rok. Ze względu na brak możliwości wypłaty środków zewnętrznych w tym roku gmina nie jest w stanie ze względu na inne wydatki zaangażować w pełni swoich środków.  

 

 

Uzasadnienie prawne:

Art. 255 pkt. 3 cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty;

Art. 255 pkt. 5 wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć;

 

W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty:

 

Oferta nr 1:

                    F.H.U. CAR-BUD

                    KARPIUK KONRAD

                    UL. OGRÓDKOWA 1/30

                    20-067 LUBLIN

                    REGON: 060247403

 

2. Działając na podstawie art. 253 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie
    zostały odrzucone żadne oferty.

 

2. Działając na podstawie art. 253 ust. 1 pkt. 2) ustawy Pzp zamawiający informuje o odrzuceniu z udziału w postępowaniu 
    oferty / ofert:

3. Działając na podstawie art. 308 ust. 2 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że podpisanie umowy  z
    wyłonionym wykonawcą  możliwe będzie po dopełnieniu wszelkich formalności  po upływie 5 dni od dnia przesłania
    niniejszego zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.

    Zamawiający może zawrzeć umowę w sprawie zamówienia publicznego przed upływem terminu, o którym mowa w ust. 2,   
    jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia prowadzonym w trybie podstawowym złożono tylko jedną ofertę art. 308
    ust. 3 pkt. 1a

 

 

Środki ochrony prawnej

Od niniejszej decyzji zamawiającego, wykonawcy przysługują środki ochrony prawnej (Odwołanie, Skarga do Sądu).

Termin wniesienia odwołania: 5 dni od dnia przesłania niniejszego pisma przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (poczta elektroniczna), lub 10 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia, jeżeli zostało ono przesłane w inny sposób.

Informacje dotyczące środków ochrony prawnej znajdują się w Specyfikacji warunków zamówienia oraz w Dziale IX Prawa zamówień publicznych "Środki ochrony prawnej", art. od 505 do 590.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 

 

REGIMIN, 2024-10-24

 

 

ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA

 

 

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. numer sprawy: IDB.271.10.2024. Nazwa zadania: ZAKUP SAMOCHODU (SMOGOWOZU) ELEKTRYCZNO-BENZYNOWEGO/ NISKOEMISYJNEGO ORAZ DRONA WRAZ Z WYPOSAŻENIEM Z PODZIAŁAEM NA ZADANIA:

 

ZADANIE 2: ZAKUP DRONA WRAZ Z WYPOSAŻENIEM

 

1. Działając na podstawie art. 255 ustawy z dnia 11 września 2021 roku - Prawo zamówień
     publicznych (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.) zamawiający informuje o unieważnieniu przedmiotowego
     postępowania.

 

Uzasadnienie faktyczne:

Środki zewnętrzne (dofinansowanie z Unii Europejskiej) zostały przesunięte na przyszły rok. Ze względu na brak możliwości wypłaty środków zewnętrznych w tym roku gmina nie jest w stanie ze względu na inne wydatki zaangażować w pełni swoich środków.  

 

Uzasadnienie prawne:

Art. 255 pkt. 5 wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć;

 

W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty:

Oferta nr 1: SOFTBLUE SPÓŁKA AKCYJNA

                     UL. JANA ZAMOYSKIEGO 2 LOKAL B

                     85-063 BYDGOSZCZ

                     REGON: 341338798

 

2. Działając na podstawie art. 253 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie
    zostały odrzucone żadne oferty.

 

2. Działając na podstawie art. 253 ust. 1 pkt. 2) ustawy Pzp zamawiający informuje o odrzuceniu z udziału w postępowaniu 
    oferty / ofert:

3. Działając na podstawie art. 308 ust. 2 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że podpisanie umowy  z
    wyłonionym wykonawcą  możliwe będzie po dopełnieniu wszelkich formalności  po upływie 5 dni od dnia przesłania
    niniejszego zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.

    Zamawiający może zawrzeć umowę w sprawie zamówienia publicznego przed upływem terminu, o którym mowa w ust. 2,   
    jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia prowadzonym w trybie podstawowym złożono tylko jedną ofertę art. 308
    ust. 3 pkt. 1a

 

 

Środki ochrony prawnej

Od niniejszej decyzji zamawiającego, wykonawcy przysługują środki ochrony prawnej (Odwołanie, Skarga do Sądu).

Termin wniesienia odwołania: 5 dni od dnia przesłania niniejszego pisma przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (poczta elektroniczna), lub 10 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia, jeżeli zostało ono przesłane w inny sposób.

Informacje dotyczące środków ochrony prawnej znajdują się w Specyfikacji warunków zamówienia oraz w Dziale IX Prawa zamówień publicznych "Środki ochrony prawnej", art. od 505 do 590.

 

 

 

 

Wiadomości powiązane

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 24.10.2024
Dokument wytworzony przez: Referat ds. inwestycji drogownictwa rozwoju gminy i administracyjno-gospodarczych
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: KRZYSZTOF ZWIERZCHOWSKI
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 24 października 2024 14:16
Dokument wprowadzony do BIP przez: Krzysztof Zwierzchowski
Ilość wyświetleń: 335
24 października 2024 14:16 (Krzysztof Zwierzchowski) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)