sprawa numer 06/2009
REGIMIN, 2009-05-12
OGŁOSZENIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
Numer ogłoszenia: 144902-2009 data zamieszczenia: 12.05.2009
Przedmiot zamówienia:
Wymiana instalacji co w budynku Gminnego Zespołu Szkół w Regiminie - gmina Regimin (powiat ciechanowski, województwo mazowieckie)
1) Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
WÓJT GMINY REGIMIN
06-461 REGIMIN
www.regimin.bazagmin.pl
Email regimin@bazagmin.pl
Godziny urzędowania 8.00 - 16.00
2) Określenie trybu zamówienia:
przetarg nieograniczony
3) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
w siedzibie zamawiającego pokój nr 11
specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest odpłatne: Cena 20 zł
4) Opis przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wymiana instalacji co w budynku Gminnego Zespołu Szkół w Regiminie - gmina Regimin (powiat ciechanowski, województwo mazowieckie)
5) Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
6) Termin wykonania zamówienia: 15 sierpnia 2009r
7) Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
8) Informacja na temat wadium: 4000 zł
9) Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
---------------------------------------------------------------------------
| Nazwa kryterium | Waga |
---------------------------------------------------------------------------
| Cena brutto | 100 |
---------------------------------------------------------------------------
10) miejsce i termin składania ofert:
w siedzibie zamawiającego
WÓJT GMINY REGIMIN
06-461 REGIMIN
Pokój nr 8 sekretariat
do dnia 2009-06-04 do godz. 10.00
11) termin związania ofertą
okres 30 dni
__________________________
WÓJT GMINY REGIMIN
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy w Regiminie