Przetargi

WYKONANIE PLACÓW ZABAW W M. KARNIEWO, JARLUTY DUŻE, KOZDROJE, TRZCIANKA, KLICE I PAWŁOWO - GMINA REGIMIN (WOJEWÓDZTWO MAZOWIECKIE, POWIAT CIECHANOWSKI)

sprawa numer  09/2009

 REGIMIN, 2009-06-17

 

 

Numer ogłoszenia: 119967-2009                

Data zamieszczenia: 24-07-2009

Ogłoszenie o zamówieniu -  dostawy

Zamieszczenie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

 

I.1. NAZWA I ADRES: Gmina Regimin, 06-461 Regimin 22, pow. ciechanowski, tel. (023) 681 17 56, fax: (023)681 17 56

Adres strony internetowej Zamawiającego: WWW.regimin.bazagmin.pl

 

I.2. RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

 

II.1. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

 

II.1.1) Nazwa nadana przez Zamawiającego: Wykonanie placów zabaw w m. Karniewo, Jarluty Duże, Kozdroje, Trzcianka, Klice i Pawłowo.

 

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

 

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia placów zabaw dla dzieci w postaci urządzeń zabawowych i rekreacyjnych w sześciu miejscowościach na terenie gminy Regimin.

             Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje:

 

Urządzenia zabawowe

i rekreacyjne

Wymiary maksymalne

( m.)

Ilość sztuk

Miejsce montażu

Huśtawka pojedyńcza wahadłowa standard

Słupy i belka pozioma wykonane z drewna litego (przekrój min. 90 mm-słupy, min 110 mm – belka pozioma).

Elementy stalowe (zawieszenie, łańcuchy) ze stali nierdzewnej.

Siedzisko stalowe zabezpieczone gumą

2,4 (wys.)

6

W każdej miejscowości – 1 szt.

Huśtawka podwójna wahadłowa standard

Słupy i belka pozioma wykonane z drewna litego (przekrój min. 90 mm-słupy, min. 120 mm – belka pozioma).).

Elementy stalowe (zawieszenie, łańcuchy) ze stali nierdzewnej.

Siedzisko stalowe zabezpieczone gumą

2,4(wys.)

6

W każdej miejscowości – 1 szt.

Sprężynowiec pojedynczy „Słoń”

Urządzenie wykonane z konstrukcji metalowo-sklejkowej. Sprężyna o grubości min. 200 mm

Elementy sklejkowe –laminowana, wodoodporna sklejka.

0,6 (wys.)

6

W każdej miejscowości – 1 szt.

Karuzela potrójna

Urządzenie trójramienne, łożyskowane tocznie.

Konstrukcja rurowa malowana proszkowo.

0,9 (wys.)

Ø1.5

6

W każdej miejscowości – 1 szt.

Huśtawka wagowa

Słupy podstawy wykonane ze stali ocynkowanej, malowanej proszkowo.

Belka pozioma wykonana z drewna litego (przekrój min. 90x90 mm).

Siedzisko wykonane ze sklejki laminowanej i wodoodpornej,  min. 15 mm

1,0(wys.)

3,0(dług.)

0,4 (szer)

6

W każdej miejscowości – 1 szt.

Piaskownica drewniana z 2 szt. siedzisk

Urządzenie wykonane z drewna litego o min. Przekroju 90 mm

Siedziska wykonane z laminowanej, wodoodpornej sklejki

2,5(dł.)x2,5(szer.)  0,3(wys.)

6

W każdej miejscowości – 1 szt.

Ścianka drewniana – konstrukcja do wspinania wykonana ze szczebli drewnianych

Konstrukcja wykonana z drewna litego o min. przekroju 90 mm

Ścianka wspinaczkowa wykonana z drewna litego – szczebli drewnianych

3,0 (szer.)

2,6 (wys.)

6

W każdej miejscowości – 1 szt.

Ławka drewniana parkowa standard z oparciem

Konstrukcja wykonana z drewna litego o min. przekroju 90 mm.

Siedziska i oparcie wykonane z drewna o min. grubości desek 35 mm.

2,0 (dł.)

0,7(szer.)  0,9(wys.)

12

W każdej miejscowości – 2 szt.

Tablica informacyjna z regulaminem placu zabaw A3

 

A3, wys. 2 m.

6

W każdej miejscowości – 1 szt.

 

 

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.53.52.00-9 – Wyposażenie placów zabaw.

 

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

 

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

 

II.2. CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: wykonanie zadania w terminie 30 dni od dnia podpisania umowy.

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM:

 

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

 

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium.

 

III.2) WARUNKI UDZIAŁU:

 

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1.  O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

1)      posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności będącej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

2)      posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia,

3)      znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

4)      nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy).

2.       Zamawiający  dokona oceny  spełniania  warunków w postępowaniu  o zamówienie publiczne na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia warunek/nie spełnia warunku. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać spełnienie przez Wykonawcę wymaganych warunków.

 

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:

 

1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podst. art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów:

  1)   aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich),

  2)  aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

  3)  oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 Pzp (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich),

  4)  oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp.

2.  W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie,   oraz dysponuje potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca składa następujące dokumenty:

  1)  wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia; wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wraz z dokumentami stwierdzającymi, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

         2) wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat  przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,  odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie.

3. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i   finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, składa następujące dokumenty:

     1) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert

  2)  polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest   ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

4. Wymienione poniżej dokumenty należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonej „za zgodność z oryginałem” przez Wykonawcę lub osobę uprawnioną do składania oświadczeń w imieniu Wykonawcy.

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

 

IV.1) TRYB UDZIELANIA ZAMÓWIENIA

 

IV.1.1) Tryb udzielania zamówienia:  przetarg nieograniczony.

 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

 

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

 

IV.3. INFORMACJA ADMINISTRACYJNE

 

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: WWW.regimin.bazagmin.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Regimin, 06-461 Regimin 22.

 

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31-07-2009 godz.10.00 miejsce: Urząd Gminy w Regiminie, 06-461 Regimin 22, sekretariat UG pokój nr 8.

 

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Załączniki

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 24.07.2009
Dokument wytworzony przez: Stanowisko ds. zamówień publicznych inwestycji i środków UE
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Krzysztof Zwierzchowski
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 24 lipca 2009 16:04
Dokument wprowadzony do BIP przez: Krzysztof Zwierzchowski
Ilość wyświetleń: 4014
24 lipca 2009 16:09 (Krzysztof Zwierzchowski) - Dodanie załącznika.
24 lipca 2009 16:09 (Krzysztof Zwierzchowski) - Dodanie załącznika.
24 lipca 2009 16:08 (Krzysztof Zwierzchowski) - Dodanie załącznika.