sprawa numer 09/2009
REGIMIN, 2009-06-17
Numer ogłoszenia: 119967-2009
Data zamieszczenia: 24-07-2009
Ogłoszenie o zamówieniu - dostawy
Zamieszczenie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I.1. NAZWA I ADRES: Gmina Regimin, 06-461 Regimin 22, pow. ciechanowski, tel. (023) 681 17 56, fax: (023)681 17 56
Adres strony internetowej Zamawiającego: WWW.regimin.bazagmin.pl
I.2. RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana przez Zamawiającego: Wykonanie placów zabaw w m. Karniewo, Jarluty Duże, Kozdroje, Trzcianka, Klice i Pawłowo.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia placów zabaw dla dzieci w postaci urządzeń zabawowych i rekreacyjnych w sześciu miejscowościach na terenie gminy Regimin.
Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje:
Urządzenia zabawowe i rekreacyjne |
Wymiary maksymalne ( m.) |
Ilość sztuk |
Miejsce montażu |
Huśtawka pojedyńcza wahadłowa standard Słupy i belka pozioma wykonane z drewna litego (przekrój min. 90 mm-słupy, min 110 mm – belka pozioma). Elementy stalowe (zawieszenie, łańcuchy) ze stali nierdzewnej. Siedzisko stalowe zabezpieczone gumą |
2,4 (wys.) |
6 |
W każdej miejscowości – 1 szt. |
Huśtawka podwójna wahadłowa standard Słupy i belka pozioma wykonane z drewna litego (przekrój min. 90 mm-słupy, min. 120 mm – belka pozioma).). Elementy stalowe (zawieszenie, łańcuchy) ze stali nierdzewnej. Siedzisko stalowe zabezpieczone gumą |
2,4(wys.) |
6 |
W każdej miejscowości – 1 szt. |
Sprężynowiec pojedynczy „Słoń” Urządzenie wykonane z konstrukcji metalowo-sklejkowej. Sprężyna o grubości min. 200 mm Elementy sklejkowe –laminowana, wodoodporna sklejka. |
0,6 (wys.) |
6 |
W każdej miejscowości – 1 szt. |
Karuzela potrójna Urządzenie trójramienne, łożyskowane tocznie. Konstrukcja rurowa malowana proszkowo. |
0,9 (wys.) Ø1.5 |
6 |
W każdej miejscowości – 1 szt. |
Huśtawka wagowa Słupy podstawy wykonane ze stali ocynkowanej, malowanej proszkowo. Belka pozioma wykonana z drewna litego (przekrój min. 90x90 mm). Siedzisko wykonane ze sklejki laminowanej i wodoodpornej, min. 15 mm |
1,0(wys.) 3,0(dług.) 0,4 (szer) |
6 |
W każdej miejscowości – 1 szt. |
Piaskownica drewniana z 2 szt. siedzisk Urządzenie wykonane z drewna litego o min. Przekroju 90 mm Siedziska wykonane z laminowanej, wodoodpornej sklejki |
2,5(dł.)x2,5(szer.) 0,3(wys.) |
6 |
W każdej miejscowości – 1 szt. |
Ścianka drewniana – konstrukcja do wspinania wykonana ze szczebli drewnianych Konstrukcja wykonana z drewna litego o min. przekroju 90 mm Ścianka wspinaczkowa wykonana z drewna litego – szczebli drewnianych |
3,0 (szer.) 2,6 (wys.) |
6 |
W każdej miejscowości – 1 szt. |
Ławka drewniana parkowa standard z oparciem Konstrukcja wykonana z drewna litego o min. przekroju 90 mm. Siedziska i oparcie wykonane z drewna o min. grubości desek 35 mm. |
2,0 (dł.) 0,7(szer.) 0,9(wys.) |
12 |
W każdej miejscowości – 2 szt. |
Tablica informacyjna z regulaminem placu zabaw A3
|
A3, wys. 2 m. |
6 |
W każdej miejscowości – 1 szt. |
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.53.52.00-9 – Wyposażenie placów zabaw.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2. CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: wykonanie zadania w terminie 30 dni od dnia podpisania umowy.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM:
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU:
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności będącej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia,
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy).
2. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia warunek/nie spełnia warunku. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać spełnienie przez Wykonawcę wymaganych warunków.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podst. art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów:
1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich),
2) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
3) oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 Pzp (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich),
4) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp.
2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponuje potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca składa następujące dokumenty:
1) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia; wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wraz z dokumentami stwierdzającymi, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2) wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie.
3. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, składa następujące dokumenty:
1) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
2) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
4. Wymienione poniżej dokumenty należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonej „za zgodność z oryginałem” przez Wykonawcę lub osobę uprawnioną do składania oświadczeń w imieniu Wykonawcy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELANIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielania zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3. INFORMACJA ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: WWW.regimin.bazagmin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Regimin, 06-461 Regimin 22.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31-07-2009 godz.10.00 miejsce: Urząd Gminy w Regiminie, 06-461 Regimin 22, sekretariat UG pokój nr 8.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy w Regiminie