Nabór pracowników

Wójt Gminy Regimin ogłasza nabór na stanowisko Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Regiminie

 

Wójt Gminy Regimin ogłasza nabór na stanowisko Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Regiminie

1. Wymagania związane z wykonywaniem pracy na stanowisku kierownika GOPS: A Wymagania konieczne:

- co najmniej 3 letni staż pracy w pomocy społecznej

- wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: administracja publiczna, polityka społeczna, socjologia, psychologia, pedagogika),

- specjalizacja z zakresu pomocy społecznej

- znajomość przepisów ustawy o pomocy społecznej, ustawy o świadczeniach rodzinnych, ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów, ustawy o samorządzie gminnym, kodeksu postępowania administracyjnego, kodeksu rodzinnego i opiekuńczego, oraz kodeksu pracy,

- niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,

- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wyżej wymienionym stanowisku,

B. Wymagania dodatkowe:

- umiejętność kierowania zespołem pracowników,

- umiejętność skutecznego komunikowania się,

- umiejętność obsługi komputera

- wysoka kultura osobista

2. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku kierownika GOPS

- koordynacja i nadzór prowadzonych przez Ośrodek zadań,

- zatrudnianie, zwalnianie, awansowanie i prowadzenie spraw osobowych pracowników GOPS,

- nadzór i kontrola pracy pracowników GOPS,

- rozpoznanie potrzeb w zakresie pomocy społecznej,

- opracowanie planu środków finansowych koniecznych na zabezpieczenie prawidłowej realizacji zadań ośrodka,

- podejmowanie decyzji z zakresu pomocy społecznej, świadczeń rodzinnych, funduszu alimentacyjnego oraz egzekucji świadczeń nienależnie pobranych z zakresu zadań własnych gminy oraz zadań zleconych,

- współpraca z organami administracji rządowej i samorządowej, organizacjami społecznymi i pozarządowymi, kościołem katolickim i innymi kościołami, związkami wyznaniowymi oraz osobami fizycznymi i prawnymi w zakresie przezwyciężania trudnych sytuacji życiowych osób i rodzin, których nie są oni w stanie pokonać wykorzystując własne uprawnienia, zasoby i możliwości,

- realizacja innych zadań zleconych przez Wójta Gminy Regimin,

3. Wymagane dokumenty

- CV ze szczególnym uwzględnieniem przebiegu kariery zawodowej,

- list motywacyjny,

- kopia dowodu osobistego,

- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, doświadczenie zawodowe oraz staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu),

- oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie (w przypadku zatrudnienia kandydat zobowiązany jest dostarczyć informację o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego),

- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,

- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,

- zaświadczenie lekarskie o braku przeciwskazań do wykonywania pracy na proponowanym stanowisku,

4. Sposób i termin składania ofert

- oferty należy składać w zamkniętych kopertach z podaniem imienia i nazwiska oraz miejsca zamieszkania z dopiskiem "Nabór na stanowisko kierownika GOPS w Regiminie" w Urzędzie Gminy w Regiminie, Regimin 22, pokój nr 8 w terminie do dnia 05.12.201 lr. do godziny 15:30.

- ofertę można przesłać pocztą - listem poleconym - decyduje data wpływu do Urzędu Gminy,

- oferty które wpłyną po określonym terminie lub niekompletne nie będą rozpatrywane

5. Inne informacje

Wymagane dokumenty: CV i list motywacyjny powiuny być opatrzone klauzulą :

 

" Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.)"

 

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.regimin.pl) oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy w Regiminie.

 

Informacje dodatkowe o naborze można uzyskać w Urzędzie Gminy w Regiminie. Osobą upoważnioną do kontaktu jest mgr Małgorzata Kosińska - Sekretarz Gminy tel. 023 6811756 w.22

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Dokument wytworzony przez: Wójt
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 21 listopada 2011 09:16
Dokument wprowadzony do BIP przez: Paweł Tadrzak
Ilość wyświetleń: 5278
21 listopada 2011 11:43 (Paweł Tadrzak) - Zmiana danych dokumentu.
21 listopada 2011 09:19 (Paweł Tadrzak) - Zmiana danych dokumentu.
21 listopada 2011 09:18 (Paweł Tadrzak) - Dodanie załącznika [nabor.pdf] do dokumentu.