Wójt Gminy Regimin ogłasza nabór na stanowisko Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Regiminie
1. Wymagania związane z wykonywaniem pracy na stanowisku kierownika GOPS: A Wymagania konieczne:
- co najmniej 3 letni staż pracy w pomocy społecznej
- wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: administracja publiczna, polityka społeczna, socjologia, psychologia, pedagogika),
- specjalizacja z zakresu pomocy społecznej
- znajomość przepisów ustawy o pomocy społecznej, ustawy o świadczeniach rodzinnych, ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów, ustawy o samorządzie gminnym, kodeksu postępowania administracyjnego, kodeksu rodzinnego i opiekuńczego, oraz kodeksu pracy,
- niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wyżej wymienionym stanowisku,
B. Wymagania dodatkowe:
- umiejętność kierowania zespołem pracowników,
- umiejętność skutecznego komunikowania się,
- umiejętność obsługi komputera
- wysoka kultura osobista
2. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku kierownika GOPS
- koordynacja i nadzór prowadzonych przez Ośrodek zadań,
- zatrudnianie, zwalnianie, awansowanie i prowadzenie spraw osobowych pracowników GOPS,
- nadzór i kontrola pracy pracowników GOPS,
- rozpoznanie potrzeb w zakresie pomocy społecznej,
- opracowanie planu środków finansowych koniecznych na zabezpieczenie prawidłowej realizacji zadań ośrodka,
- podejmowanie decyzji z zakresu pomocy społecznej, świadczeń rodzinnych, funduszu alimentacyjnego oraz egzekucji świadczeń nienależnie pobranych z zakresu zadań własnych gminy oraz zadań zleconych,
- współpraca z organami administracji rządowej i samorządowej, organizacjami społecznymi i pozarządowymi, kościołem katolickim i innymi kościołami, związkami wyznaniowymi oraz osobami fizycznymi i prawnymi w zakresie przezwyciężania trudnych sytuacji życiowych osób i rodzin, których nie są oni w stanie pokonać wykorzystując własne uprawnienia, zasoby i możliwości,
- realizacja innych zadań zleconych przez Wójta Gminy Regimin,
3. Wymagane dokumenty
- CV ze szczególnym uwzględnieniem przebiegu kariery zawodowej,
- list motywacyjny,
- kopia dowodu osobistego,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, doświadczenie zawodowe oraz staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu),
- oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie (w przypadku zatrudnienia kandydat zobowiązany jest dostarczyć informację o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego),
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- zaświadczenie lekarskie o braku przeciwskazań do wykonywania pracy na proponowanym stanowisku,
4. Sposób i termin składania ofert
- oferty należy składać w zamkniętych kopertach z podaniem imienia i nazwiska oraz miejsca zamieszkania z dopiskiem "Nabór na stanowisko kierownika GOPS w Regiminie" w Urzędzie Gminy w Regiminie, Regimin 22, pokój nr 8 w terminie do dnia 05.12.201 lr. do godziny 15:30.
- ofertę można przesłać pocztą - listem poleconym - decyduje data wpływu do Urzędu Gminy,
- oferty które wpłyną po określonym terminie lub niekompletne nie będą rozpatrywane
5. Inne informacje
Wymagane dokumenty: CV i list motywacyjny powiuny być opatrzone klauzulą :
" Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.)"
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.regimin.pl) oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy w Regiminie.
Informacje dodatkowe o naborze można uzyskać w Urzędzie Gminy w Regiminie. Osobą upoważnioną do kontaktu jest mgr Małgorzata Kosińska - Sekretarz Gminy tel. 023 6811756 w.22
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy w Regiminie