Wykonanie podjazdu dla dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich do budynku N.Z.O.Z. "MEDYCA" w Regiminie (powiat ciechanowski, województwo mazowieckie)
Nr sprawy 9/2004
Regimin, 2004-07-06
OGŁOSZENIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
Przedmiot zamówienia:
Wykonanie podjazdu dla dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich do budynku N.Z.O.Z. "MEDYCA" w Regiminie (powiat ciechanowski, województwo mazowieckie)
1) Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
WÓJT GMINY REGIMIN
06-461 Regimin
www.regimin.bazagmin.pl
regimin@bazagmin.pl
2) Określenie trybu zamówienia:
przetarg nieograniczony
3) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
w siedzibie zamawiającego pokój nr 8
cena specyfikacji istotnych warunków zamówienia, jeżeli jej udostępnienie jest odpłatne: 40 zł
4) Opis przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Opis archit-konstrukcyjny:
1. Fundamenty - ściany fundamentowe o grubości 24cm wylewane na mokro z betonu B-15.
2. Ściany nadziemia - grubość 24cm z bloczków betonowych murowanych na zaprawie cementowej. Widoczne części podjazdu należy wykonać z cegły klinkierowej lub alternatywnie z błoczków betonowych + tynk cem.- wap.. Podjazd nalęży wyposażyć w balustrady z rury ocynk. fi 2" na wysokości 0,75m i 0,90m
5) Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
6) Termin wykonania zamówienia: 2004.08.31
7) Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
określa SIWZ
8) Informacja na temat wadium:
nie jest wymagane
9) Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
---------------------------------------------------------------------------
| Nazwa kryterium |Waga |
---------------------------------------------------------------------------
|cena brutto | 100 |
---------------------------------------------------------------------------
10) miejsce i termin składania ofert:
w siedzibie zamawiającego
WÓJT GMINY REGIMIN
06-461 Regimin
Pokój nr 8 lub Sekretariat
do dnia 2004-07-21 do godz. 12:00
11) termin związania ofertą
okres 30 dni , tj. do dnia 2004-08-19
WÓJT GMINY REGIMIN
mgr Lech Zduńczyk
Rejestr zmian
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 12 marca 2008 21:02
Dokument wprowadzony do BIP przez: Waldemar Jaskólski
Ilość wyświetleń: 3098