Przetargi - archiwum

Wykonanie podjazdu dla dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich do budynku N.Z.O.Z. "MEDYCA" w Regiminie (powiat ciechanowski, województwo mazowieckie)


Nr sprawy 9/2004

Regimin, 2004-07-06



OGŁOSZENIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO

Przedmiot zamówienia:
Wykonanie podjazdu dla dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich do budynku N.Z.O.Z. "MEDYCA" w Regiminie (powiat ciechanowski, województwo mazowieckie)

1) Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
WÓJT GMINY REGIMIN
06-461 Regimin
www.regimin.bazagmin.pl
regimin@bazagmin.pl


2) Określenie trybu zamówienia:
przetarg nieograniczony

3) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
w siedzibie zamawiającego pokój nr 8
cena specyfikacji istotnych warunków zamówienia, jeżeli jej udostępnienie jest odpłatne: 40 zł

4) Opis przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Opis archit-konstrukcyjny:
1. Fundamenty - ściany fundamentowe o grubości 24cm wylewane na mokro z betonu B-15.
2. Ściany nadziemia - grubość 24cm z bloczków betonowych murowanych na zaprawie cementowej. Widoczne części podjazdu należy wykonać z cegły klinkierowej lub alternatywnie z błoczków betonowych + tynk cem.- wap.. Podjazd nalęży wyposażyć w balustrady z rury ocynk. fi 2" na wysokości 0,75m i 0,90m

5) Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

6) Termin wykonania zamówienia: 2004.08.31

7) Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
określa SIWZ

8) Informacja na temat wadium:
nie jest wymagane

9) Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
---------------------------------------------------------------------------
| Nazwa kryterium |Waga |
---------------------------------------------------------------------------
|cena brutto | 100 |
---------------------------------------------------------------------------


10) miejsce i termin składania ofert:
w siedzibie zamawiającego
WÓJT GMINY REGIMIN
06-461 Regimin
Pokój nr 8 lub Sekretariat
do dnia 2004-07-21 do godz. 12:00

11) termin związania ofertą
okres 30 dni , tj. do dnia 2004-08-19



WÓJT GMINY REGIMIN

mgr Lech Zduńczyk

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 12 marca 2008 21:02
Dokument wprowadzony do BIP przez: Waldemar Jaskólski
Ilość wyświetleń: 3098
12 marca 2008 21:02 (Waldemar Jaskólski) - Utworzenie dokumentu