Aktualności

UNIESZKODLIWIANIE AZBESTU NA TERENIE GMINY REGIMIN ETAP - VII - INFORMACJA O ZAKOŃCZENIU ZADANIA

WOJEWÓDZKI FUNDUSZ OCHRONY ŚRODOWISKA I GOSPODARKI WODNEJ W WARSZAWIE

 

 

INFORMACJA DOTYCZĄCA UNIESZKODLIWIANIA AZBESTU NA TERENIE GMINY REGIMIN W 2018 R

Siódmy rok z rzędu Gmina Regimin zrealizowała uchwalony przez Radę Gminy program usuwania azbestu, z którego korzystają mieszkańcy gminy zmieniający pokrycia dachów na budynkach mieszkalnych i gospodarczych. W 2018 r. z dofinansowania, polegającego na pokryciu kosztów zdjęcia, wywozu i utylizacji płyt azbestowych, skorzystały 43 gospodarstwa domowe.

Zadanie pn.: „Unieszkodliwianie azbestu na terenie gminy Regimin – etap VII” było dofinansowane w przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie w kwocie dotacji 17 605,86 zł, a przez Gminę Regimin w kwocie 29 108,79 zł.

Efektem zrealizowanego zadania jest:

- zdemontowanie, przetransportowanie i zutylizowanie 2349,20 m2  eternitu

- odebranie, przetransportowanie i zutylizowanie 6029,50 m2  eternitu

Całkowita masa odpadów, która została przetransportowana i zutylizowana na składowisko odpadów wyniosła 108,92 MG

Zapraszamy mieszkańców Gminy Regimin do składania wniosków i korzystania z dotacji, którą udziela Gminie WFOŚiGW w Warszawie w następnym roku.

 

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 30.10.2018
Dokument wytworzony przez: Stanowisko ds. zamówień publicznych inwestycji
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: KRZYSZTOF ZWIERZCHOWSKI
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 30 października 2018 10:38
Dokument wprowadzony do BIP przez: Krzysztof Zwierzchowski
Ilość wyświetleń: 1174
30 października 2018 10:39 (Krzysztof Zwierzchowski) - Dodanie zdjęcia [logo_wfosigw.jpg] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
30 października 2018 10:38 (Krzysztof Zwierzchowski) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)