Regimin, dnia 15 listopada 2022 r.
BPK.6220.4.2020.2021.2022
OBWIESZCZENIE
Na podstawie art. 30 i art. 33, w związku z art. 79 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (zwaną dalej ooś) (tekst. jedn. Dz. U. z 2022 r. poz. 1029 z późn. zm.), przed wydaniem decyzji wymagającej udziału społeczeństwa,
Wójt Gminy Regimin
podaje do publicznej wiadomości informację
o rozpoczęciu procedury udziału społeczeństwa w dniu 15.11.2022 r. w postępowaniu w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pod nazwą: „Budowa elektrowni fotowoltaicznej o mocy do 2 MW wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną (S-IN-187) w obrębie Pawłówko, gmina Regimin, powiat ciechanowski, województwo mazowieckie”. Przedsięwzięcie zlokalizowane będzie na działce oznaczonej w ewidencji gruntów i budynków nr 118.
Postępowanie w niniejszej sprawie zostało wszczęte na wniosek firmy PV 700 Sp. z o.o., ul. Jasna 14/16A, 00-041 Warszawa, która w dniu 07.09.2020 r. wystąpiła o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla planowanego przedsięwzięcia.
Planowane przedsięwzięcie zalicza się do przedsięwzięć określonych w § 3 ust. 1 pkt 54 lit. a rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 10 września 2019 r. w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko (Dz. U. z 2019 r. poz. 1839 ze zm.).
Organem administracji właściwym do wydania decyzji jest Wójt Gminy Regimin, zaś organem biorącym udział w ocenie oddziaływania na środowisko jest Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Warszawie, który postanowieniem z dnia 13 października 2022 r., znak: WOOŚ-I.4221.229.2022.ACH uzgodnił warunki realizacji przedsięwzięcia oraz Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Ciechanowie, który pozytywnie zaopiniował przedsięwzięcia pismem z dnia 08.11.2022 r., znak ZNS.7040.12.2022.
Na podstawie art. 79 ust. 1 ustawy ooś, przed wydaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, organ właściwy do jej wydania zapewnia możliwość udziału społeczeństwa w postępowaniu, w ramach którego przeprowadza ocenę oddziaływania na środowisko. Udział ten, zgodnie z przepisem art. 29 ustawy ooś, przysługuje „każdemu”.
W związku z powyższym, informuję o możliwości zapoznania się z treścią raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko, a także z pozostałą niezbędna dokumentacją sprawy, w siedzibie Urzędu Gminy Regimin, ul. Adama Rzewuskiego 19, 06-461 Regimin, w pok. 12, od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 – 16.00, oraz możliwości składania uwag i wniosków w terminie 30 dni, tj. od 15 listopada 2022 r. do 14 grudnia 2022 r. włącznie.
Zgodnie z art. 34 ww. ustawy uwagi i wnioski mogą być wnoszone w formie pisemnej na adres Urzędu Gminy Regimin, ustnie do protokołu w siedzibie Urzędu, za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich kwalifikowanym podpisem elektronicznym na adres: Urząd Gminy w Regiminie, ul. Adama Rzewuskiego 19, 06-461 Regimin.
Złożone uwagi i wnioski zostaną rozpatrzone przez Wójta Gminy Regimin przed wydaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach. Zgodnie z art. 35 ustawy ooś uwagi lub wnioski złożone po upływie wskazanego terminu pozostawia się bez rozpatrzenia.
Niniejsze Obwieszczenie zostaje podane do publicznej wiadomości przez zamieszczenie na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Regimin oraz wywieszone na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Gminy Regimin, Urzędu Gminy Ciechanów oraz na tablicy ogłoszeń w sołectwie Pawłówko.
Z up. Wójta
Danuta Szewczak
/-/ Sekretarz Gminy
wywieszono na tablicę ogłoszeń 15 listopada 2022 r.
umieszczono na stronie internetowej
Biuletynu Informacji Publicznej 15 listopada 2022 r.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy w Regiminie