Komunikaty

Obwieszczenie o podaniu do publicznej wiadomości informacji o rozpoczęciu procedury udziału społeczeństwa w dniu 15.11.2022 r. w postępowaniu w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pod nazwą: „Budowa elektrowni fotowoltaicznej o mocy do 2 MW wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną (S-IN-187) w obrębie Pawłówko, gmina Regimin, powiat ciechanowski, województwo mazowieckie”

Regimin, dnia 15 listopada 2022 r.


BPK.6220.4.2020.2021.2022


OBWIESZCZENIE


Na podstawie art. 30 i art. 33, w związku z art. 79 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji  o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (zwaną dalej ooś) (tekst. jedn. Dz. U. z 2022 r. poz. 1029 z późn. zm.), przed wydaniem decyzji wymagającej udziału społeczeństwa,

 

Wójt Gminy Regimin

podaje do publicznej wiadomości informację


o rozpoczęciu procedury udziału społeczeństwa w dniu 15.11.2022 r. w postępowaniu w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pod nazwą: „Budowa elektrowni fotowoltaicznej o mocy do 2 MW wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną (S-IN-187) w obrębie Pawłówko, gmina Regimin, powiat ciechanowski, województwo mazowieckie”. Przedsięwzięcie zlokalizowane będzie na działce oznaczonej w ewidencji gruntów i budynków nr 118.

Postępowanie w niniejszej sprawie zostało wszczęte na wniosek firmy PV 700 Sp. z o.o., ul. Jasna 14/16A, 00-041 Warszawa, która w dniu 07.09.2020 r. wystąpiła o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla planowanego przedsięwzięcia.

Planowane przedsięwzięcie zalicza się do przedsięwzięć określonych w § 3 ust. 1 pkt 54 lit. a rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 10 września 2019 r. w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko (Dz. U. z 2019 r. poz. 1839 ze zm.).

Organem administracji właściwym do wydania decyzji jest Wójt Gminy Regimin, zaś organem biorącym udział w ocenie oddziaływania na środowisko jest Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Warszawie, który postanowieniem z dnia 13 października 2022 r., znak: WOOŚ-I.4221.229.2022.ACH uzgodnił warunki realizacji przedsięwzięcia oraz Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Ciechanowie, który pozytywnie zaopiniował przedsięwzięcia pismem z dnia 08.11.2022 r., znak ZNS.7040.12.2022.

Na podstawie art. 79 ust. 1 ustawy ooś, przed wydaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, organ właściwy do jej wydania zapewnia możliwość udziału społeczeństwa w postępowaniu, w ramach którego przeprowadza ocenę oddziaływania na środowisko. Udział ten, zgodnie z przepisem art. 29 ustawy ooś, przysługuje „każdemu”.

W związku z powyższym, informuję o możliwości zapoznania się z treścią raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko, a także z pozostałą niezbędna dokumentacją sprawy, w siedzibie Urzędu Gminy Regimin, ul. Adama Rzewuskiego 19, 06-461 Regimin, w pok. 12, od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 – 16.00, oraz możliwości składania uwag i wniosków w terminie 30 dni, tj. od 15 listopada 2022 r. do 14 grudnia 2022 r. włącznie.

Zgodnie z art. 34 ww. ustawy uwagi i wnioski mogą być wnoszone w formie pisemnej na adres Urzędu Gminy Regimin, ustnie do protokołu w siedzibie Urzędu, za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich kwalifikowanym podpisem elektronicznym na adres: Urząd Gminy w Regiminie, ul. Adama Rzewuskiego 19, 06-461 Regimin.

Złożone uwagi i wnioski zostaną rozpatrzone przez Wójta Gminy Regimin przed wydaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach. Zgodnie z art. 35 ustawy ooś uwagi lub wnioski złożone po upływie wskazanego terminu pozostawia się bez rozpatrzenia.

Niniejsze Obwieszczenie zostaje podane do publicznej wiadomości przez zamieszczenie na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Regimin oraz wywieszone na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Gminy Regimin, Urzędu Gminy Ciechanów oraz na tablicy ogłoszeń w sołectwie Pawłówko.

 

                                                                                                                                      Z up. Wójta

                                                                                                                                      Danuta Szewczak

                                                                                                                                      /-/ Sekretarz Gminy

 

wywieszono na tablicę ogłoszeń                   15 listopada 2022 r.

 

umieszczono na stronie internetowej

Biuletynu Informacji Publicznej                     15 listopada 2022 r.

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 15 listopada 2022 10:30
Dokument wprowadzony do BIP przez: Żaneta Gutowska
Ilość wyświetleń: 248
15 listopada 2022 10:32 (Żaneta Gutowska) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
15 listopada 2022 10:31 (Żaneta Gutowska) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
15 listopada 2022 10:30 (Żaneta Gutowska) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)