Komunikaty

Obwieszczenie Wójta Gminy Regimin o zgromadzonym materiale dowodowym niezbędnym do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na budowie budynku inwentarskiego obory o obsadzie do 60 DJP wraz z infrastrukturą towarzyszącą na części działki o numerze ewidencyjnym 58 w miejscowości Targonie, gm. Regimin.

Regimin, dnia 30 listopada 2022 r.

 

BPK.6220.2.2022

 

 

OBWIESZCZENIE


Na podstawie art. 10 § 1 oraz art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jedn. Dz. U. z 2022 r. poz. 2000 z późn. zm.) w związku z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jedn. Dz. U. z 2022 r. poz. 1029 z późn. zm.)

 

Wójt Gminy Regimin


zawiadamia, że został zgromadzony materiał dowodowy niezbędny do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na „budowie budynku inwentarskiego obory o obsadzie do 60 DJP wraz z infrastrukturą towarzyszącą na części działki o numerze ewidencyjnym 58 w miejscowości Targonie, gm. Regimin.

Informuję, że w toku postępowania została wydana opinia sanitarna Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Ciechanowie znak ZNS.7040.24.2022 z dnia 24 maja 2022 r. oraz postanowienie Dyrektora Zarządu Zlewni w Ciechanowie Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie znak: WA.ZZŚ.1.435.1.106.2022.WR z dnia 26 lipca 2022 r. Z treścią w/w pism można zapoznać się w siedzibie Urzędu Gminy Regimin, pokój nr 12 w godzinach pracy urzędu.

Jednocześnie zawiadamiam, iż zgodnie z art. 10 § 1 Kodeksu postępowania administracyjnego przed wydaniem decyzji rozstrzygającego sprawę stronom przysługuje prawo zapoznania się z aktami sprawy, wypowiedzenie co do zebranych dowodów, materiałów zgłoszonych żądań. Zainteresowani mogą zgłaszać wnioski i uwagi w Urzędzie Gminy Regimin, w pokoju nr 12 w ciągu 14 dni od dnia otrzymania niniejszego zawiadomienia. Z aktami sprawy można zapoznać się na każdym etapie sprawy.

Informację o możliwości zapoznania się z aktami sprawy przed wydaniem decyzji zamieszcza się na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Regimin przy ul. Adama Rzewuskiego 19, tablicy ogłoszeń w sołectwie Targonie oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej organu prowadzącego postępowanie z uwagi, że liczba stron w postępowaniu przekracza 10.

            Zgodnie z art. 49 § 2 Kodeks postępowania administracyjnego obwieszczenie uważa się za dokonane po upływie czternastu dni (14 dni) od dnia, w którym nastąpiło jego publiczne obwieszczenie.

 

 

                                                                                                                                      Z up. Wójta

                                                                                                                                      Danuta Szewczak

                                                                                                                                      /-/ Sekretarz Gminy

 

 

wywieszono na tablicę ogłoszeń                     30 listopada 2022 r.

 

umieszczono na stronie internetowej

Biuletynu Informacji Publicznej                       30 listopada 2022 r.

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 30 listopada 2022 10:31
Dokument wprowadzony do BIP przez: Żaneta Gutowska
Ilość wyświetleń: 247
30 listopada 2022 10:35 (Żaneta Gutowska) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
30 listopada 2022 10:34 (Żaneta Gutowska) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
30 listopada 2022 10:33 (Żaneta Gutowska) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)