Przetargi

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU NA ZADANIE ZAGOSPODAROWANIE I URZĄDZENIE PLACU GMINNEGO W CENTRUM REGIMINA

REGIMIN, 2010-01-15

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

 

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: 03/10. Nazwa zadania: Zagospodarowanie i urządzenie placu gminnego w centrum Regimina

 

Działając na podstawie art. 40 ust. 1  Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z p. zm) URZĄD GMINY REGIMIN zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

 

I.  Nazwa (firma) i adres zamawiającego:

 

Nazwa zamawiającego                   URZĄD GMINY REGIMIN

Adres zamawiającego                    REGIMIN 22

Kod Miejscowość                           06-461 REGIMIN

Telefon:                                         (023) 681-17-56

Faks:                                            (023) 681-17-56 wew. 37

adres strony internetowej                www.regimin.pl

adres poczty elektronicznej            regimin@bazagmin.pl

Godziny urzędowania:                    8.00-16.00

 

II. Określenie trybu zamówienia:

 

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.

 

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

 

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:

    www.regimin.pl

 

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego (Urząd Gminy Regimin, pokój nr. 12 ). Na wniosek Wykonawcy Zamawiający prześle Specyfikację za zaliczeniem pocztowym. Opłata za udostępnienie Specyfikacji wynosi

1,00 zł za stronę oraz Wykonawca pokrywa koszty przekazania.

 

IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:

Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie i urządzenie placu gminnego w centrum Regimina.

Roboty polegać będą na:

1)       wykonaniu robót przygotowawczych, w tym:

- roboty pomiarowe,

- roboty ziemne z likwidacją skarpy -  łącznie 1237,446 m³,

 - formowanie i zagęszczanie nasypów – 15 m³.

2)       wykonaniu nawierzchni dróg wewnętrznych i parkingów, w tym:

  - korytowanie pod wykonanie dróg wewnętrznych i parkingu na głębokość 30 cm na powierzchni 3245,147 m²,

     - profilowanie i zagęszczanie podłoża – 3245,147 m²,

  - wykonanie warstwy odsączającej zagęszczanej mechanicznie o grub. 10 cm na powierzchni 3245,147 m²,

  - ustawienie krawężników betonowych wtopionych o wym. 12x25 cm na podsypce cementowo-piaskowej w ilości 24,1 mb.,

  - ustawienie krawężników betonowych wystających o wym. 12x30 cm na podsypce   piaskowej w ilości 662,31  mb.,

     - wykonanie podbudowy betonowej o grub. 20 cm na powierzchni 3245,157 m²,

  - ułożenie nawierzchni z kostki brukowej 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem , powierzchnia 3245,147 m².

3)       urządzeniu terenów zielonych, w tym:

     - wykonanie murków przy skarpie z kamienia łamanego – 1,096 m³,

     - oczyszczenie terenu z gruzu, resztek budowlanych i śmieci – obj. 82,16 m³,

     - wykonanie orki mechanicznej  pługiem na głęb. 18-20 cm na obszarze 0,411 ha,

     - rozścielenie ziemi urodzajnej w ilości 616,202 m³,

     - rozścielenie mieszanki  torfu i ziemi urodzajnej na grub. 2 cm na obszarze 0,411 ha,

  - wykonanie trawników dywanowych siewem bez nawożenia na powierzchni 4108,015 m²,

  -  przygotowanie terenu pod obsadzenia z wymianą gleby rodzimej o grubości 20 cm na powierzchni 121,62 m²,

  - rozsypanie kory drzewnej na klombach – powierzchnia 121,62 m²

4)       wykonaniu nasadzeń drzew i krzewów liściastych i iglastych w ilości 36 sztuk.

5)       wyposażeniu placu zabaw, w tym:

           - ławki parkowe (10 szt.),

           - piaskownica,

           - huśtawki sprężynowe (3 szt.),

           - huśtawka „bujak” (3 szt.),

           - huśtawka podwójna,

           - huśtawka pojedyńcza,

           - huśtawka ze wspinaczką,

           - karuzela.

6)       wykonaniu ogrodzenia terenu, w tym:

            - wykopanie dołów pod stopy o głębokości do 1m w ilości 88 szt.,

            -  rozplantowanie ziemi z wykopów  w ilości 22 m³,

  - wykonanie ogrodzenia z paneli o wysokości  2,1 m na słupkach stalowych osadzonych w stopach w rozstawie 2,5 m – długość 164 mb,

  - montaż wrót (wysokość -2,5 m, szerokość – 2,5 m) z furtką  (wysokość 2,5 m, szerokość – 1 m).

 

Kody Wspólnego Słownika Zamówień:

 45100000-8 – Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 – Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne (roboty przygotowawcze)

45200000-9 – Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej

45112710-5 – Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45112723-9 – Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

45233330-1 – Fundamentowanie ulic i podbudowa

45233222-1 – Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45340000-2 – Roboty w zakresie instalacji ogrodzeń i płotów.

 

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych

 

V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

 

VI. Termin wykonania zamówienia: 2010-06-15

 

VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

 

1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, 

    dotyczące:

1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli

    przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,

2) posiadania wiedzy i doświadczenia,

3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do

    wykonania zamówienia,

4) sytuacji ekonomicznej i finansowej,

 

2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do

    wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru   

    prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić

    zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w

    szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do

    dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

 

3. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą

    wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

 

4. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na

    podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.

 

5. Udzielą gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres minimum 36 miesięcy od daty odbioru

    końcowego robót podpisanego bez zastrzeżeń.

 

6. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:

1) jest niezgodną z ustawą.

2) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z

    zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych.

3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o

    zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.

4) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.

5) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o

    udzielenie zamówienia.

6) zawiera błędy w obliczeniu ceny.

7) wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na

    poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych

8) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów,

 

7. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty

    złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - 

    spełnia/niespełnia.

 

VIII. Informacja na temat wadium:

 

zamawiający wymaga wniesienia wadium

Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 15 000 zł, słownie: piętnaście tysięcy złotych

 

IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

 

Lp.

Nazwa kryterium

Waga

1

najniższa cena

cena = 100 pkt.

#82

X. Miejsce i termin składania ofert:

 

Oferty należy składać do dnia: 2010-02-09 do godz. 10.00

w siedzibie zamawiającego

URZĄD GMINY REGIMIN

REGIMIN 22

06-461 REGIMIN

Pokój nr. 8 (Sekretariat)

 

XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:

 

Oferty zostaną otwarte dnia: 2010-02-09 o godz. 10.30

  w siedzibie zamawiającego

URZĄD GMINY REGIMIN

REGIMIN 22

06-461 REGIMIN

Sala konferencyjna pok. nr 14 (I piętro budynku)

                       

XII. Termin związania ofertą

Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej

Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej

 

XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

Nie dotyczy

 

XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna

Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej

 

 

XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:

zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.

 

XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia: 10781 ogłoszenia. Data zamieszczenia: 15-01-2010

 

 

 

____________________________________

Lech Marek Zduńczyk

Załączniki

Rejestr zmian

Dokument wytworzony przez: Stanowisko ds. zamówień publicznych inwestycji i środków UE
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: KRZYSZTOF ZWIERZCHOWSKI
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 15 stycznia 2010 13:25
Dokument wprowadzony do BIP przez: Krzysztof Zwierzchowski
Ilość wyświetleń: 3689
09 lutego 2010 08:36 (Krzysztof Zwierzchowski) - Usunięcie załącznika.
09 lutego 2010 08:36 (Krzysztof Zwierzchowski) - Dodanie załącznika.
09 lutego 2010 08:34 (Krzysztof Zwierzchowski) - Dodanie załącznika.