REGIMIN, 2010-01-15
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: 03/10. Nazwa zadania: Zagospodarowanie i urządzenie placu gminnego w centrum Regimina
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z p. zm) URZĄD GMINY REGIMIN zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Nazwa zamawiającego URZĄD GMINY REGIMIN
Adres zamawiającego REGIMIN 22
Kod Miejscowość 06-461 REGIMIN
Telefon: (023) 681-17-56
Faks: (023) 681-17-56 wew. 37
adres strony internetowej www.regimin.pl
adres poczty elektronicznej regimin@bazagmin.pl
Godziny urzędowania: 8.00-16.00
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
www.regimin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego (Urząd Gminy Regimin, pokój nr. 12 ). Na wniosek Wykonawcy Zamawiający prześle Specyfikację za zaliczeniem pocztowym. Opłata za udostępnienie Specyfikacji wynosi
1,00 zł za stronę oraz Wykonawca pokrywa koszty przekazania.
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie i urządzenie placu gminnego w centrum Regimina.
Roboty polegać będą na:
1) wykonaniu robót przygotowawczych, w tym:
- roboty pomiarowe,
- roboty ziemne z likwidacją skarpy - łącznie 1237,446 m³,
- formowanie i zagęszczanie nasypów – 15 m³.
2) wykonaniu nawierzchni dróg wewnętrznych i parkingów, w tym:
- korytowanie pod wykonanie dróg wewnętrznych i parkingu na głębokość 30 cm na powierzchni 3245,147 m²,
- profilowanie i zagęszczanie podłoża – 3245,147 m²,
- wykonanie warstwy odsączającej zagęszczanej mechanicznie o grub. 10 cm na powierzchni 3245,147 m²,
- ustawienie krawężników betonowych wtopionych o wym. 12x25 cm na podsypce cementowo-piaskowej w ilości 24,1 mb.,
- ustawienie krawężników betonowych wystających o wym. 12x30 cm na podsypce piaskowej w ilości 662,31 mb.,
- wykonanie podbudowy betonowej o grub. 20 cm na powierzchni 3245,157 m²,
- ułożenie nawierzchni z kostki brukowej 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem , powierzchnia 3245,147 m².
3) urządzeniu terenów zielonych, w tym:
- wykonanie murków przy skarpie z kamienia łamanego – 1,096 m³,
- oczyszczenie terenu z gruzu, resztek budowlanych i śmieci – obj. 82,16 m³,
- wykonanie orki mechanicznej pługiem na głęb. 18-20 cm na obszarze 0,411 ha,
- rozścielenie ziemi urodzajnej w ilości 616,202 m³,
- rozścielenie mieszanki torfu i ziemi urodzajnej na grub. 2 cm na obszarze 0,411 ha,
- wykonanie trawników dywanowych siewem bez nawożenia na powierzchni 4108,015 m²,
- przygotowanie terenu pod obsadzenia z wymianą gleby rodzimej o grubości 20 cm na powierzchni 121,62 m²,
- rozsypanie kory drzewnej na klombach – powierzchnia 121,62 m²
4) wykonaniu nasadzeń drzew i krzewów liściastych i iglastych w ilości 36 sztuk.
5) wyposażeniu placu zabaw, w tym:
- ławki parkowe (10 szt.),
- piaskownica,
- huśtawki sprężynowe (3 szt.),
- huśtawka „bujak” (3 szt.),
- huśtawka podwójna,
- huśtawka pojedyńcza,
- huśtawka ze wspinaczką,
- karuzela.
6) wykonaniu ogrodzenia terenu, w tym:
- wykopanie dołów pod stopy o głębokości do 1m w ilości 88 szt.,
- rozplantowanie ziemi z wykopów w ilości 22 m³,
- wykonanie ogrodzenia z paneli o wysokości 2,1 m na słupkach stalowych osadzonych w stopach w rozstawie 2,5 m – długość 164 mb,
- montaż wrót (wysokość -2,5 m, szerokość – 2,5 m) z furtką (wysokość 2,5 m, szerokość – 1 m).
Kody Wspólnego Słownika Zamówień:
45100000-8 – Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 – Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne (roboty przygotowawcze)
45200000-9 – Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej
45112710-5 – Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45112723-9 – Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
45233330-1 – Fundamentowanie ulic i podbudowa
45233222-1 – Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45340000-2 – Roboty w zakresie instalacji ogrodzeń i płotów.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
VI. Termin wykonania zamówienia: 2010-06-15
VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki,
dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
2) posiadania wiedzy i doświadczenia,
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do
wykonania zamówienia,
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej,
2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do
wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru
prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić
zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w
szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do
dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
3. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą
wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
4. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na
podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
5. Udzielą gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres minimum 36 miesięcy od daty odbioru
końcowego robót podpisanego bez zastrzeżeń.
6. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:
1) jest niezgodną z ustawą.
2) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z
zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych.
3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o
zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
4) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
5) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia.
6) zawiera błędy w obliczeniu ceny.
7) wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na
poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych
8) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów,
7. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty
złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego -
spełnia/niespełnia.
VIII. Informacja na temat wadium:
zamawiający wymaga wniesienia wadium
Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 15 000 zł, słownie: piętnaście tysięcy złotych
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Lp. |
Nazwa kryterium |
Waga |
1 |
najniższa cena |
cena = 100 pkt. |
X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 2010-02-09 do godz. 10.00
w siedzibie zamawiającego
URZĄD GMINY REGIMIN
REGIMIN 22
06-461 REGIMIN
Pokój nr. 8 (Sekretariat)
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Oferty zostaną otwarte dnia: 2010-02-09 o godz. 10.30
w siedzibie zamawiającego
URZĄD GMINY REGIMIN
REGIMIN 22
06-461 REGIMIN
Sala konferencyjna pok. nr 14 (I piętro budynku)
XII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Nie dotyczy
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej
XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:
zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.
XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia: 10781 ogłoszenia. Data zamieszczenia: 15-01-2010
____________________________________
Lech Marek Zduńczyk
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy w Regiminie