Przetargi

ZAWIADOMIENIE (OGŁOSZENIE) O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY NA ZAGOSPODAROWANIE I URZĄDZENIE PLACU GMINNEGO W CENTRUM REGIMINA

Nr sprawy: 03/10

                                                                            Regimin 23.02.2010

 

ZAWIADOMIENIE (OGŁOSZENIE)

O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

Wójt Gminy Regimin  z siedzibą Regimin 22 06-461 Regimin informuje, iż w

prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na

 

Zagospodarowanie i urządzenie placu gminnego w centrum Regimina.

 

Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu jako ofertę najkorzystniejszą wybrał ofertę nr 5 złożoną przez Wykonawcę:

 

KONSORCJUM FIRM:

1.PRZEDSIĘBIORSTWO „BUDO-LAND” ZYGMUNT ANTONI GUZIK, PIOTR   

   KRUPIŃSKI, ELZBIETA PERKOWSKA SP. J.

   UL. ŚMIECIŃSKA 9

   06-400 CIECHANÓW

 

2. ZYGMUNT ANTONI GUZIK

    ZAKŁAD USŁUGOWY Z.A. GUZIK

    UL.JURANDA 8

    06-400 CIECHANÓW

 

za cenę brutto – 529 133,41 ZŁ

uzasadnienie: najniższa cena – ilość pkt. 100

 

Wybrany wykonawca obowiązany jest skontaktować się z Zamawiającym w sprawie podpisania umowy w terminie do dnia: 09-03-2010

Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz Kodeks Cywilny

 

Jednocześnie informuję, że:

 

I. do postępowania o udzielenie zamówienia wpłynęło 9 ofert

 

Wykluczono – 0 ofert

Odrzucono – 0 ofert

 

Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie zostały odrzucone żadne oferty.

 

Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie zostali wykluczeni żadni wykonawcy.

 

II. pozostałe oferty otrzymały następującą punktację:

 

Oferta nr 1 - MKL-BUD MICHAŁ LULIS

                     UL.PANCERA 17/16

        03-187 WARSZAWA – ilość pkt.  73.19

 

Oferta nr 2 - PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE „DANPOL”

                     KRZYSZTOF KRUPIŃSKI

                     UL. OKOPOWA 12

        06-400 CIECHANÓW – ilość pkt.  78.72

 

Oferta nr 3 - „STALBUD” PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE

                      ANDRZEJ JANKOWSKI

        06-452 OŚCISŁOWO – ilość pkt. 80.24

 

Oferta nr 4 - ZAKŁAD BUDOWNICTWA USŁUGOWO-HANDLOWEGO

                     „PASIKONIK” MICHAŁ JASKÓLSKI

                     UL. MARII KONOPNICKIEJ 59

                      06-400 CIECHANÓW – ilość pkt. 92.02

  

Oferta nr 6 - PHU PLONIX S.C.

                     UL. KRAŃCOWA 12

                      09-100 PŁOŃSK – ilość pkt. 81.99

 

Oferta nr 7 - KONSORCJUM FIRM:

                     1. ZAKŁAD URZĄDZANIA I UTRZYMANIA ZIELENI

                         J.B. PRZYWOŹNI

                         UL. LEŚNA 8

                         14-100 OSTRÓDA

                     2. GREEN PROJEKT URZĄDZANIE I PIELĘGNACJA ZIELENI E.PRZYWOŹNA

                         UL. GRUNWALDZKA 16 M 13

                         14-100 OSTRÓDA

                       – ilość pkt. 68.67

 

Oferta nr 8 - „GUTBRUK” INŻ TOMASZ GUTOWSKI

                     KAKI MROCZKI 18

                      06-316 KRZYNOWŁOGA MAŁA – ilość pkt. 90.08

 

Oferta nr 9 - ZAKŁAD USŁUG PRODUKCJI I HANDLU „ZUPIH”

                     JAN STANISŁAW GÓRLIŃSKI

                     UL. MONIUSZKI 85

                      06-200 MAKÓW MAZOWIECKI – ilość pkt. 79.12

 

 

Środki ochrony prawnej

Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej określone w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z p. zm.) - dział VI "Środki ochrony prawnej".

Wobec czynności podjętych przez zamawiającego w toku postępowania oraz w przypadku zaniechania przez zamawiającego czynności, do której jest obowiązany na podstawie ustawy, można wnieść protest do zamawiającego

Protest wnosi się w terminie 7 dni od dnia, w którym powzięto lub można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 23.02.2010
Dokument wytworzony przez: Stanowisko ds. zamówień publicznych inwestycji i środków UE
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Krzysztof Zwierzchowski
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 23 lutego 2010 11:35
Dokument wprowadzony do BIP przez: Krzysztof Zwierzchowski
Ilość wyświetleń: 3831
23 lutego 2010 11:35 (Krzysztof Zwierzchowski) - Utworzenie dokumentu.