Przetargi

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU DO ZADANIA WYMIANA POKRYĆ DACHOWYCH NA BUDYNKACH ŚWIETLIC WIEJSKICH Z PODZIAŁEM NA ZADANIA

REGIMIN, 2010-03-12

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

 

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: 06/10. Nazwa zadania: „Wymiana pokryć dachowych na budynkach świetlic wiejskich z podziałem na zadania”

 

Działając na podstawie art. 40 ust. 1  Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z p. zm) URZĄD GMINY REGIMIN zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

 

I.  Nazwa (firma) i adres zamawiającego:

 

Nazwa zamawiającego              URZĄD GMINY REGIMIN

Adres zamawiającego                REGIMIN 22

Kod Miejscowość                        06-461 REGIMIN

Telefon:                                       (023) 681-17-56

Faks:                                           (023) 681-17-56 wew. 37

adres strony internetowej           www.regimin.pl

adres poczty elektronicznej        regimin@bazagmin.pl

Godziny urzędowania:                8.00-16.00

 

II. Określenie trybu zamówienia:

 

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.

 

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

 

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:

    www.regimin.pl

 

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego (Urząd Gminy Regimin, pokój nr. 12 ). Na wniosek Wykonawcy Zamawiający prześle Specyfikację za zaliczeniem pocztowym. Opłata za udostępnienie Specyfikacji wynosi

1 zł gr za stronę oraz Wykonawca pokrywa koszty przekazania.

 

IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:

 

Przedmiotem zamówienia jest Wymiana pokryć dachowych na budynkach świetlic wiejskich z podziałem na zadania”

 

Zadanie 1: Wymiana pokrycia dachowego na budynku świetlicy wiejskiej w m. Trzcianka

 

   Roboty polegać będą na:

 

1) Rozebranie pokrycia z płyt azbest.-cem.falistych nadajacych sie do użytku - 252.00 m2

2) Rozebranie obróbek blacharskich murów ogniowych,okapów,kołnierzy,gzym¬sów itp.z blachy  

              nie nadającej się do użytku - 8.40 m2

3) Utylizacjia płyt. Potwierdzona odpowiednim dokumentem utylizacyjnym - 252.00 m2

4) Rozebranie rynien z blachy nie nadającej się do użytku - 42.00 m

5) Rozebranie rur spustowych z blachy nie nadającej się do użytku - 19.50 m

6) Wymiana łacenia dachu pod pokrycie blachodachówką o odstepie łat do 16 cm - 50 % pow  

             dachu - 126.00 m2

7) Pokrycie dachów blachą dachówkopodobną - płyty dachowe - 252.00 m2

8) Pokrycie dachów blachą dachówkopodobną - gąsiory - 21.00 m

9) Pokrycie dachów blachą dachówkopodobną - blachy okapowe - 42.00 m

10) Pokrycie dachów blachą dachówkopodobną - wiatrownice boczne - 24.00 m

11) Rynny dachowe z PCW łączone na uszczelki - półokrągłe o śr. 125 mm - 42.00 m

12) Rury spustowe z PCW okrągłe o śr. 110 mm - 19.50 m

 

Zadanie 2: Wymiana pokrycia dachowego na budynku świetlicy wiejskiej w m. Kozdroje.

 

Roboty polegać będą na:

 

1) Rozebranie pokrycia z płyt azbest.-cem.falistych nadajacych sie do użytku - 269.45 m2

2) Rozebranie obróbek blacharskich murów ogniowych,okapów,kołnierzy,gzym¬sów itp.z blachy

    nie nadającej się do użytku - 12.95 m2

3) Utylizacjia płyt. Potwierdzona odpowiednim dokumentem utylizacyjnym - 269.45 m2

4) Rozebranie rynien z blachy nie nadającej się do użytku - 43.10 m

5) Rozebranie rur spustowych z blachy nie nadającej się do użytku - 20.60 m

6) Wymiana łacenia dachu pod pokrycie blachodachówką o odstepie łat do 16 cm - 50 % pow

    dachu - 134.73 m2

7) Obróbki przy szer. w rozwinięciu do 25 cm - z blachy stalowej ocynkowanej - 1.95 m2

8) Kominy wolno stojące z cegieł klinkierowej na zaprawie kinkierowej - 0.601 m3

9) Pokrycie dachów blachą dachówkopodobną - płyty dachowe - 277.01 m2

10) Pokrycie dachów blachą dachówkopodobną - gąsiory - 16.20 m

11) Pokrycie dachów blachą dachówkopodobną - blachy okapowe - 43.10 m

12) Pokrycie dachów blachą dachówkopodobną - wiatrownice boczne - 37.00 m

13) Rynny dachowe z PCW łączone na uszczelki - półokrągłe o śr. 125 mm - 43.10 m

14) Rury spustowe z PCW okrągłe o śr. 110 mm - 20.60 m

 

Szczegółowy zakres zamówienia określają przedmiary robót i kosztorysy ofertowe dołączone do SIWZ

 

Kody Wspólnego Słownika Zamówień:

 

45260000- 7      Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistyczne

45261213- 0      Kładzenie dachów metalowych

45261910- 6      Naprawa dachów

45262660- 5      Usuwanie azbestu

 

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych

 

V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

 

VI. Termin wykonania zamówienia:

 

30 lipiec 2010

 

VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

 

1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki,

    dotyczące:

1)   posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,

Wykonawca który podejmie się prac związanych z demontażem musi posiadać odpowiednie   

 kwalifikacje i mieć zezwolenie lub koncesje z właściwego terytorialnie Starostwa Powiatowego do

        wykonywania prac z azbestem

2)   posiadania wiedzy i doświadczenia,

3)   dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

4)   sytuacji ekonomicznej i finansowej,

 

 2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach  

    zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów,

    niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej

    sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami

    niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne

    zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres  

    korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

 

3. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą

    wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za

    odrzuconą.

 

4. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają  

    wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.

 

5. Udzielą gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres minimum 36 miesięcy od

    daty odbioru końcowego robót podpisanego bez zastrzeżeń.

 

6. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:

1) jest niezgodną z ustawą.

2) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z

    zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych.

3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o

    zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.

4) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.

5) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o

    udzielenie zamówienia.

6) zawiera błędy w obliczeniu ceny.

7) wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na

    poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych

8) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów,

 

7. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o

    dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku

    granicznego - spełnia/niespełnia

 

VIII. Informacja na temat wadium:

 

zamawiający wymaga wniesienia wadium

Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 2000 zł, słownie: dwa tysiące

 

 

IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

 

Lp.

Nazwa kryterium

Waga

1

najniższa cena

cena = 100 pkt.

#82

X. Miejsce i termin składania ofert:

 

Oferty należy składać do dnia: 2010-03-29 do godz. 10.00

w siedzibie zamawiającego

URZĄD GMINY REGIMIN

REGIMIN 22

06-461 REGIMIN

Pokój nr. 8 (Sekretariat)

 

 

 

 

XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:

 

Oferty zostaną otwarte dnia: 2010-03-29, o godz. 10.30

  w siedzibie zamawiającego

URZĄD GMINY REGIMIN

REGIMIN 22

06-461 REGIMIN

Sala konferencyjna pok. nr 14 (I piętro budynku)

                       

XII. Termin związania ofertą

Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej

Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej

 

XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

 

Nie dotyczy.

 

XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna

 

Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej

 

XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:

Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.

 

XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:

 

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia: 69558-2010 Data zamieszczenia 12.03.2010

 

 

 

____________________________________

Lech Marek Zduńczyk

Załączniki

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 12.03.2010
Dokument wytworzony przez: Stanowisko ds. zamówień publicznych inwestycji i środków UE
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: KRZYSZTOF ZWIERZCHOWSKI
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 12 marca 2010 11:46
Dokument wprowadzony do BIP przez: Krzysztof Zwierzchowski
Ilość wyświetleń: 3894
12 marca 2010 11:55 (Krzysztof Zwierzchowski) - Dodanie załącznika.
12 marca 2010 11:54 (Krzysztof Zwierzchowski) - Dodanie załącznika.
12 marca 2010 11:54 (Krzysztof Zwierzchowski) - Dodanie załącznika.