REGIMIN, 2010-07-08
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: 15/10. Nazwa zadania: „Przebudowa dróg gminnych poprzez ułożenie nawierzchni asfaltowej z podziałem na zadania..”
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z p. zm) URZĄD GMINY REGIMIN zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Nazwa zamawiającego URZĄD GMINY REGIMIN
Adres zamawiającego REGIMIN 22
Kod Miejscowość 06-461 REGIMIN
Telefon: (023) 681-17-56
Faks: (023) 681-17-56 wew. 37
adres strony internetowej www.regimin.pl
adres poczty elektronicznej regimin@bazagmin.pl
Godziny urzędowania: 8.00-16.00
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
www.regimin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego (Urząd Gminy Regimin, pokój nr. 12 ). Na wniosek Wykonawcy Zamawiający prześle Specyfikację za zaliczeniem pocztowym. Opłata za udostępnienie Specyfikacji wynosi
1 zł gr za stronę oraz Wykonawca pokrywa koszty przekazania.
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Przedmiotem zamówienia jest „Przebudowa dróg gminnych poprzez ułożenie nawierzchni asfaltowej z podziałem na zadania.”
Zadanie 1: Przebudowa nawierzchni drogi gminnej w m. Kalisz o długości około 500m.
- ROBOTY POMIAROWE PRZY WYZNACZENIU TRASY DROGI, PUNKTÓW GŁÓWNYCH TRASY I PUNKTÓW
WYSOKOŚCIOWYCH W TERENIE
- MECHANICZNE OCZYSZCZENIE I SKROPIENIE NAWIERZCHNI BITUMICZNEJ EMULSJĄ ASFALTOWĄ W ILOŚCI
0,2-0,30 KG/M2 PRZED UŁOŻENIEM WARSTWY ŚCIERALNEJ NAWIERZCHNI
- MECHANICZNE UZUPEŁNIENIE POBOCZY KRZUSZYWEM NATURALNYM STABILIZOWANYM MECHANICZNIE
PRZY GRUBOŚCI WARSTWY PO ZAGĘSZCZENIU 4CM
- WYKONANIE WARSTWY ŚCIERALNEJ NAWIERZCHNI Z BETONU ASFALTOWEGO AC11 S50/70 PRZY GRUBOŚCI
WARSTWY PO ZAGĘSZCZENIU 4CM
Zadanie 2: Przebudowa drogi gminnej w m. Lekowo poprzez ułożenie nawierzchni
asfaltowej na odcinku o długości około 300m.
- ROBOTY POMIAROWE PRZY WYZNACZENIU TRASY DROGI, PUNKTÓW GŁÓWNYCH TRASY I PUNKTÓW
WYSOKOŚCIOWYCH W TERENIE
- MECHANICZNE WYRÓWNANIE ISTNIEJĄCEJ NAWIERZCHNI MIESZANKĄ MINERALNĄ O UZIARNIENIU 0/12,8MM
PRZY ŚREDNIM ZUŻYCIU MIESZANKI 50 KG/M2 NA POW. 408,00 M2
- SKROPIENIE NAWIERZCHNI BITUMICZNEJ EMULSJĄ ASFALTOWĄ W ILOŚCI 0,15-0,20 KG/M2 PRZED
UŁOŻENIEM WARSTWY ŚCIERALNEJ NAWIERZCHNI
- MECHANICZNE UZUPEŁNIENIE POBOCZY KRZUSZYWEM NATURALNYM STABILIZOWANYM MECHANICZNIE
PRZY GRUBOŚCI WARSTWY PO ZAGĘSZCZENIU 6CM
- WYKONANIE WARSTWY ŚCIERALNEJ NAWIERZCHNI Z BETONU ASFALTOWEGO AC11 S50/70 PRZY GRUBOŚCI
WARSTWY PO ZAGĘSZCZENIU 4CM
Zadanie 3: Przebudowa drogi gminnej w m. Jarluty Duże poprzez ułożenie nawierzchni
asfaltowej na odcinku o długości około 300m.
- WYZNACZENIE TRASY I PUNKTÓW WYSOKOŚCIOWYCH WRAZ Z INWENTARYZACJĄ POWYKONAWCZĄ
- MECHANICZNE USUNIĘCIE WARSTWY ZIEMI URODZAJNEJ GRUBOŚĆ WARSTWY DO 10 CM WRAZ Z
ODWOZEM I ZŁOŻENIEM W NASYP NA ODL. DO 10 km
- WYKONYWANIE WYKOPÓW MECHANICZNIE W GRUNTACH KAT>I-V POD WYKONANIE ZJAZDÓW
INDYWIDUALNYCH I NA POLE Z TRANSPORTEM UROBKU NA ODKŁAD NA ODLEGŁOŚĆDO 10 KM
- CZYSZCZENIE PRZEPUSTÓW POD DROGAMI I ZJAZDAMI RURY O SREDNICY 60 cm
- PROFILOWANIE I ZAGĘSZCZANIE PODŁOŻA POD WARSTWY KONSTRUKCYJNE NAWIERZCHNI NA ZJAZDACH
INDYWIDUALNYCH
- WYKONANIE WARSTWY ODCINAJĄCEJ Z PIASKU, GRUB. WARSTWY 10 CM NA ZJAZDACH INDYWIDUALNCYH
- OCZYSZCZENIE WARSTW KONSTRUKCYJNYCH MECHANICZNIE
- SKROPIENIE PODBUDOWY Z KRUSZYWA ŁAMANEGO POD WYKONANIE WARSTWY ŚCIERALNEJ NA
ZJAZDACH INDYWIDUALNYCH EMULSJĄASFALTOWĄW ILOŚCI 0.1-0.3 kg/m2
- SKROPIENIE ISTNIEJĄCEJ KONSTRUKCJI DROGI POD WYKONANIE WARSTWY ŚCIERALNEJ DROGIEMULSJĄ
ASFALTOWĄ W ILOŚCI 0.1-0.3 kg/m2
- WYKONANIE PODBUDOWY Z KRUSZYWA ŁAMANEGO 0/311.5 STAB. MECH. POD ZJAZDAMI INDYWIDUALNYMI,
GR. WARSTWY 10 CM
- WYKONANIE NAWIERZCHNI Z BETONU ASFALTOWEGO AC 8S, GR. WARSTWY 4 CM
- WYKONANIE POBOCZY Z KRUSZYWA ŁAMENEGO 0/31,5 GR. ŚREDNIA 10CM
Zadanie 4: Przebudowa drogi gminnej w m. Grzybowo-Regimin nr 120808W o długości
około 700m.
- WYZNACZENIE TRASY I PUNKTÓW WYSOKOŚCIOWYCH WRAZ Z INWENTARYZACJĄ POWYKONAWCZĄ –
- MECHANICZNE USUNIĘCIE WARSTWY ZIEMI URODZAJNEJ GRUBOŚĆ WARSTWY DO 20 CM WRAZ Z
ODWOZEM I ZŁOŻENIEM W NASYP NA ODL. DO 10 km
- WYKONYWANIE WYKOPÓW MECHANICZNIE W GRUNTACH KAT>I-V POD POSZERZENIE NAWIERZCHNI
- PROFILOWANIE I ZAGĘSZCZANIE PODŁOŻA POD WARSTWY KONSTRUKCYJNE NAWIERZCHNI NA
POSZERZENIACH DROGI
- OCZYSZCZENIE WARSTW KONSTRUKCYJNYCH MECHANICZNIE
- SKROPIENIE PODBUDOWY Z KRUSZYWA ŁAMANEGO NA POSZERZENIU DROGI EMULSJĄASFALTOWĄW
ILOŚCI 0.7-1,2 kg/m2
- SKROPIENIE WARSTW BITUMICZNYCH POD WYKONANIE WARSTWY ŚCIERALNEJ DROGI,
EMULSJĄASFALTOWĄW ILOŚCI 0.3-0.5 kg/m2
- WYKONANIE PODBUDOWY Z KRUSZYWA ŁAMANEGO 0/31.5 STAB. MECH. NA POSZERZENIU GR 15 CM
- PODBUDOWA Z GRUNTU STABILIZOWANEGO CEMENTEM O Rm=1,5MPa Z PEŁNYM DOZIARNIENIEM
KRUSZYWA O GRUB. 10CM
- WYKONANIE NAWIERZCHNI Z BETONU ASFALTOWEGO O UZIARNIENIU AC 8S -WARSTWA ŚCIERALNA GR.
WARSTWY 4 CM
- WYKONANIE NAWIERZCHNI Z BETONU ASFALTOWEGO NA POSZERZENIU O UZIARNIENIU AC11W -WARSTWA
WIĄŻĄCA GR. WARSTWY 4CM
- UZUPEŁNIENIE POBOCZY POSPÓŁKĄDO 5CM NA SZER. 1,0m
Szczegółowy zakres zamówienia określają przedmiar robót, kosztorys ślepy i SIWZ
Kody Wspólnego Słownika Zamówień:
45233120 – 6 Roboty w zakresie budowy dróg
45100000 – 8 Przygotowanie terenu pod budowę
45111200 – 0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233000 – 9 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni
autostrad, dróg.
45233320 – 8 Fundamentowanie dróg
45233220 – 7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233290 – 8 Instalowanie znaków drogowych
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
VI. Termin wykonania zamówienia:
30 września 2010
VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki,
dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
2) posiadania wiedzy i doświadczenia,
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej,
2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach
zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów,
niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej
sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami
niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne
zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres
korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
3. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą
wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za
odrzuconą.
4. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają
wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
5. Udzielą gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres minimum 36 miesięcy od
daty odbioru końcowego robót podpisanego bez zastrzeżeń.
6. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:
1) jest niezgodną z ustawą.
2) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z
zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych.
3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o
zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
4) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
5) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia.
6) zawiera błędy w obliczeniu ceny.
7) wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na
poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych
8) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów,
7. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o
dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku
granicznego - spełnia/niespełnia
VIII. Informacja na temat wadium:
zamawiający wymaga wniesienia wadium
Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 9000 zł, słownie: dziewięć tysięcy złotych
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Lp. |
Nazwa kryterium |
Waga |
1 |
najniższa cena |
cena = 100 pkt. |
X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 2010-07-23 do godz. 10.00
w siedzibie zamawiającego
URZĄD GMINY REGIMIN
REGIMIN 22
06-461 REGIMIN
Pokój nr. 8 (Sekretariat)
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Oferty zostaną otwarte dnia: 2010-07-23, o godz. 10.30
w siedzibie zamawiającego
URZĄD GMINY REGIMIN
REGIMIN 22
06-461 REGIMIN
Sala konferencyjna pok. nr 14 (I piętro budynku)
XII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Nie dotyczy.
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej
XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia: 181075 - 2010 Data zamieszczenia: 08.07.2010
____________________________________
Lech Marek Zduńczyk
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy w Regiminie