Przetargi

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIE NA DOWÓZ UCZNIÓW ZAMIESZKAŁYCH NA TERENIE GMINY REGIMIN DO SZKÓŁ I Z POWROTEM DO MIEJSCA ICH ZAMIESZKANIA

REGIMIN, 2013-07-19

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

 

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: 07/12. Nazwa zadania: „Dowożenie uczniów zamieszkałych na terenie gminy Regimin do Gminnego Zespołu Szkół w Regiminie, Szkoły Podstawowej w Szulmierzu, Szkoły Podstawowej w Zeńboku i z powrotem do miejsca ich zamieszkania oraz dowożenie uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie gminy Regimin do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Ciechanowie ul. Sienkiewicza 13, Gminnego Zespołu Szkół w Regiminie, Szkoły Podstawowej w Szulmierzu i z powrotem do miejsca ich zamieszkania”.

 

Działając na podstawie art. 40 ust. 1  ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku -  Prawo zamówień (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759) URZĄD GMINY REGIMIN zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

 

I.  Nazwa (firma) i adres zamawiającego:

 

Nazwa zamawiającego               URZĄD GMINY REGIMIN

Adres zamawiającego                 REGIMIN 22

Kod Miejscowość                        06-461 REGIMIN

Telefon:                                       (023) 681-17-56

Faks:                                           (023) 681-17-56 wew. 37

adres strony internetowej            www.regimin.pl

adres poczty elektronicznej         regimin@bazagmin.pl

Godziny urzędowania:                8.00-16.00

 

II. Określenie trybu zamówienia:

 

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.

 

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

 

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:

    www.regimin.pl

 

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego (Urząd Gminy Regimin, pokój nr. 12 ). Na wniosek Wykonawcy Zamawiający prześle Specyfikację za zaliczeniem pocztowym. Opłata za udostępnienie Specyfikacji wynosi

1 zł gr za stronę oraz Wykonawca pokrywa koszty przekazania.

 

IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:

 

Przedmiotem zamówienia jest

 

Dowożenie uczniów zamieszkałych na terenie gminy Regimin do Gminnego Zespołu Szkół w Regiminie, Szkoły Podstawowej w Szulmierzu, Szkoły Podstawowej w Zeńboku i z powrotem do miejsca ich zamieszkania oraz dowożenie uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie gminy Regimin do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Ciechanowie ul. Sienkiewicza 13, Gminnego Zespołu Szkół w Regiminie, Szkoły Podstawowej w Szulmierzu i z powrotem do miejsca ich zamieszkania.

 

Przewoźnik zapewnia w dniach nauki szkolnej od 01 września 2013r. do 30 czerwca 2014 r. :

2.1 dowożenie uczniów z miejsca ich zamieszkania na terenie gminy Regimin, określonego

      w załączniku nr 1:

 

a)     do szkół w:

- Regiminie                                                               na godz.          :   7:40 -  7:45

- Szulmierzu w tym także uczniów z Koziczyna   na godz.          :   8:15 -  8:20

- Zeńboku                                                                 na godz.          :   8:15 -  8:20

                                                         

b)     do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Ciechanowie ul. Sienkiewicza 13 z

miejscowości określonych w załączniku nr 2 w godz.: 7:40 – 7:45

 

2.2 odwiezienie uczniów do miejsca ich zamieszkania, określonego w załączniku nr 1 :

a)     ze szkół w:

        - Regiminie                 w godz.               12:30 – 12:35

                                                                       13:20 – 13:25

                                                          14:20 – 14:25

 

 

- Szulmierzu                w godz.              13:00 – 13:05

                                                                  14:00 – 14:05

                                                          14:50 – 14:55

 

 

- Zeńboku                    w godz.              12:40 – 12:45

        13:40 – 13:45

        14:30 – 14:35

 

b) ze Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Ciechanowie ul. Sienkiewicza 13 do miejsca

     zamieszkania określonego w załączniku nr 2 o godzinie 13:40 i 15:25

 

2.3) miejsca siedzące dla wszystkich przewożonych uczniów i opiekunów

 

2.4) rozkłady jazdy uwzględniające godziny dowozu uczniów do szkół i powrotu do miejsca ich

       zamieszkania , określonych w załączniku nr 1 i 2

 

2.5) bilety miesięczne dla każdego ucznia wg zasad ustalonych przez przewoźnika.

 

Kody Wspólnego Słownika Zamówień:

 

60140000 - 1     nieregularny transport osób

 

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych

 

V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

 

VI. Termin wykonania zamówienia:

 

Od 01.09.2013r. do 30.06.2014r.

 

VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

 

1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki,

    dotyczące:

1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, 

    dotyczące:

1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli

    przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

          Opis sposobu dokonania oceny spełniania warunku:

          Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

          Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków   
 udziału w postępowaniu.

          Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia  w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu.

 

2) posiadania wiedzy i doświadczenia,

    Wykaz wykonanych lub wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich
                 trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
                 krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i    
                 podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem
                 dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

 

Przy wykazie usług Wykonawca winien wykazać, że wykonał minimum 2 usługi

 

    Ocena spełniania warunku będzie dokonana zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, na      

                 podstawie złożonego wykazu wykonanych usług i dokumentów potwierdzających,    
                 że usługi zostały wykonane należycie,

 

3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do

    wykonania zamówienia,

        Opis sposobu dokonania oceny spełniania warunku:

Potencjał techniczny:

Za spełnienie  warunku Zamawiający będzie rozumiał dysponowanie sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia, w tym co najmniej :

                4 (czterema) autobusami do przewozu osób

 

Potencjał osobowy:

Co najmniej 4 (czterech) kierowców z prawem jazdy kat. D.

 

Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia;

 

4) sytuacji ekonomicznej i finansowej,

 

        Opis sposobu dokonania oceny spełniania warunku:

        Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokumentu potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

                Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu    
                o informacje zawarte w oświadczeniu.

 

2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach  

    zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów,

    niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej

    sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami

    niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne

    zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres  

    korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

 

3. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą

    wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za

    odrzuconą.

 

4. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają  

    wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.

 

5. Udzielą gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres minimum 36 miesięcy od

    daty odbioru końcowego robót podpisanego bez zastrzeżeń.

 

6. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:

1) jest niezgodną z ustawą.

2) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z

    zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych.

3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o

    zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.

4) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.

5) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o

    udzielenie zamówienia.

6) zawiera błędy w obliczeniu ceny.

7) wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na

    poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych

8) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów,

 

7. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o

    dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku

    granicznego - spełnia/niespełnia

 

VIII. Informacja na temat wadium:

 

Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: ----------, słownie: -----------

IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

 

Lp.

Nazwa kryterium

Waga

1

najniższa cena

cena = 100 pkt.

#82

X. Miejsce i termin składania ofert:

 

Oferty należy składać do dnia: 2013-07-29 do godz. 10.00

w siedzibie zamawiającego

URZĄD GMINY REGIMIN

REGIMIN 22

06-461 REGIMIN

Pokój nr. 8 (Sekretariat)

 

XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:

 

Oferty zostaną otwarte dnia: 2013-07-29, o godz. 10.30

w siedzibie zamawiającego

URZĄD GMINY REGIMIN

REGIMIN 22

06-461 REGIMIN

Sala konferencyjna pok. nr 14 (I piętro budynku)

                       

XII. Termin związania ofertą

Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej

Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej

 

XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

 

Nie dotyczy.

 

XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna

 

Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej

 

XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:

Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.

 

XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:

 

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia:  284526 - 2013  Data zamieszczenia: 19.07.2013   

 

 

 

____________________________________

Lech Marek Zduńczyk

Załączniki

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 19.07.2013
Dokument wytworzony przez: Stanowisko ds. zamówień publicznych inwestycji i środków UE
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: KRZYSZTOF ZWIERZCHOWSKI
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 19 lipca 2013 13:11
Dokument wprowadzony do BIP przez: Krzysztof Zwierzchowski
Ilość wyświetleń: 2302
19 lipca 2013 13:13 (Krzysztof Zwierzchowski) - Dodanie załącznika [nowy_formularz_+_zalaczniki_rok_07_2013.doc] do dokumentu.
19 lipca 2013 13:13 (Krzysztof Zwierzchowski) - Dodanie załącznika [siwz_sprawa_07_2013.doc] do dokumentu.
19 lipca 2013 13:12 (Krzysztof Zwierzchowski) - Usunięcie załącznika [nowy_formularz_+_zalaczniki_rok_07_2012.doc] z dokumentu.