REGIMIN, 2013-07-19
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: 07/12. Nazwa zadania: „Dowożenie uczniów zamieszkałych na terenie gminy Regimin do Gminnego Zespołu Szkół w Regiminie, Szkoły Podstawowej w Szulmierzu, Szkoły Podstawowej w Zeńboku i z powrotem do miejsca ich zamieszkania oraz dowożenie uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie gminy Regimin do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Ciechanowie ul. Sienkiewicza 13, Gminnego Zespołu Szkół w Regiminie, Szkoły Podstawowej w Szulmierzu i z powrotem do miejsca ich zamieszkania”.
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759) URZĄD GMINY REGIMIN zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Nazwa zamawiającego URZĄD GMINY REGIMIN
Adres zamawiającego REGIMIN 22
Kod Miejscowość 06-461 REGIMIN
Telefon: (023) 681-17-56
Faks: (023) 681-17-56 wew. 37
adres strony internetowej www.regimin.pl
adres poczty elektronicznej regimin@bazagmin.pl
Godziny urzędowania: 8.00-16.00
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
www.regimin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego (Urząd Gminy Regimin, pokój nr. 12 ). Na wniosek Wykonawcy Zamawiający prześle Specyfikację za zaliczeniem pocztowym. Opłata za udostępnienie Specyfikacji wynosi
1 zł gr za stronę oraz Wykonawca pokrywa koszty przekazania.
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Przedmiotem zamówienia jest
Dowożenie uczniów zamieszkałych na terenie gminy Regimin do Gminnego Zespołu Szkół w Regiminie, Szkoły Podstawowej w Szulmierzu, Szkoły Podstawowej w Zeńboku i z powrotem do miejsca ich zamieszkania oraz dowożenie uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie gminy Regimin do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Ciechanowie ul. Sienkiewicza 13, Gminnego Zespołu Szkół w Regiminie, Szkoły Podstawowej w Szulmierzu i z powrotem do miejsca ich zamieszkania.
Przewoźnik zapewnia w dniach nauki szkolnej od 01 września 2013r. do 30 czerwca 2014 r. :
2.1 dowożenie uczniów z miejsca ich zamieszkania na terenie gminy Regimin, określonego
w załączniku nr 1:
a) do szkół w:
- Regiminie na godz. : 7:40 - 7:45
- Szulmierzu w tym także uczniów z Koziczyna na godz. : 8:15 - 8:20
- Zeńboku na godz. : 8:15 - 8:20
b) do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Ciechanowie ul. Sienkiewicza 13 z
miejscowości określonych w załączniku nr 2 w godz.: 7:40 – 7:45
2.2 odwiezienie uczniów do miejsca ich zamieszkania, określonego w załączniku nr 1 :
a) ze szkół w:
- Regiminie w godz. 12:30 – 12:35
13:20 – 13:25
14:20 – 14:25
- Szulmierzu w godz. 13:00 – 13:05
14:00 – 14:05
14:50 – 14:55
- Zeńboku w godz. 12:40 – 12:45
13:40 – 13:45
14:30 – 14:35
b) ze Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Ciechanowie ul. Sienkiewicza 13 do miejsca
zamieszkania określonego w załączniku nr 2 o godzinie 13:40 i 15:25
2.3) miejsca siedzące dla wszystkich przewożonych uczniów i opiekunów
2.4) rozkłady jazdy uwzględniające godziny dowozu uczniów do szkół i powrotu do miejsca ich
zamieszkania , określonych w załączniku nr 1 i 2
2.5) bilety miesięczne dla każdego ucznia wg zasad ustalonych przez przewoźnika.
Kody Wspólnego Słownika Zamówień:
60140000 - 1 nieregularny transport osób
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
VI. Termin wykonania zamówienia:
Od 01.09.2013r. do 30.06.2014r.
VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki,
dotyczące:
1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki,
dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonania oceny spełniania warunku:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków
udziału w postępowaniu.
Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu.
2) posiadania wiedzy i doświadczenia,
Wykaz wykonanych lub wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich
trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i
podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem
dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Przy wykazie usług Wykonawca winien wykazać, że wykonał minimum 2 usługi
Ocena spełniania warunku będzie dokonana zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, na
podstawie złożonego wykazu wykonanych usług i dokumentów potwierdzających,
że usługi zostały wykonane należycie,
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do
wykonania zamówienia,
Opis sposobu dokonania oceny spełniania warunku:
Potencjał techniczny:
Za spełnienie warunku Zamawiający będzie rozumiał dysponowanie sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia, w tym co najmniej :
4 (czterema) autobusami do przewozu osób
Potencjał osobowy:
Co najmniej 4 (czterech) kierowców z prawem jazdy kat. D.
Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia;
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej,
Opis sposobu dokonania oceny spełniania warunku:
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokumentu potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu
o informacje zawarte w oświadczeniu.
2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach
zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów,
niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej
sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami
niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne
zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres
korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
3. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą
wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za
odrzuconą.
4. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają
wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
5. Udzielą gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres minimum 36 miesięcy od
daty odbioru końcowego robót podpisanego bez zastrzeżeń.
6. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:
1) jest niezgodną z ustawą.
2) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z
zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych.
3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o
zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
4) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
5) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia.
6) zawiera błędy w obliczeniu ceny.
7) wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na
poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych
8) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów,
7. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o
dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku
granicznego - spełnia/niespełnia
VIII. Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: ----------, słownie: -----------
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Lp. |
Nazwa kryterium |
Waga |
1 |
najniższa cena |
cena = 100 pkt. |
#82
X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 2013-07-29 do godz. 10.00
w siedzibie zamawiającego
URZĄD GMINY REGIMIN
REGIMIN 22
06-461 REGIMIN
Pokój nr. 8 (Sekretariat)
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Oferty zostaną otwarte dnia: 2013-07-29, o godz. 10.30
w siedzibie zamawiającego
URZĄD GMINY REGIMIN
REGIMIN 22
06-461 REGIMIN
Sala konferencyjna pok. nr 14 (I piętro budynku)
XII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Nie dotyczy.
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej
XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia: 284526 - 2013 Data zamieszczenia: 19.07.2013
____________________________________
Lech Marek Zduńczyk
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy w Regiminie