Przetargi

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU NA BUDOWĘ OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW DLA GMINY REGIMIN (WRAZ Z NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ) CZĘŚĆ 1

REGIMIN, 2013-08-05

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – roboty budowlane

 

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: 08/13. Nazwa zadania: BUDOWA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW DLA GMINY REGIMIN

(WRAZ Z NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ)

 

Działając na podstawie art. 40 ust. 1  ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku -  Prawo zamówień (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759) URZĄD GMINY REGIMIN zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

 

I.  Nazwa (firma) i adres zamawiającego:

 

Nazwa zamawiającego               URZĄD GMINY REGIMIN

Adres zamawiającego                 REGIMIN 22

Kod Miejscowość                        06-461 REGIMIN

Telefon:                                       (023) 681-17-56

Faks:                                           (023) 681-17-56 wew. 37

adres strony internetowej            www.regimin.pl

adres poczty elektronicznej         regimin@bazagmin.pl

Godziny urzędowania:                poniedziałek – piątek od 8.00 do 16.00

 

II. Określenie trybu zamówienia:

 

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.

 

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

 

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:

    www.regimin.pl

 

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego (Urząd Gminy Regimin, pokój nr. 12 ). Na wniosek Wykonawcy Zamawiający prześle Specyfikację za zaliczeniem pocztowym. Opłata za udostępnienie Specyfikacji wynosi

0,60 gr za stronę oraz Wykonawca pokrywa koszty przekazania.

 

IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:

 

Przedmiotem zamówienia jest:

 

BUDOWA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW DLA GMINY REGIMIN

(WRAZ Z NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ)

 

 

- konstrukcje inżynieryjskie (obiekt podstawowy oczyszczalni)

- instalacje technologiczne

- budynek techniczno-socjalny

- instalacje sanitarne

- instalacje elektryczne

- przebudowa rowu RŁ-22 (odpływ oczyszczonych ścieków z oczyszczalni)

- ogrodzenie i zieleń

- budowa drogi dojazdowej do oczyszczalni

 

Zamawiający wymaga, aby rozwiązania techniczne, zastosowane urządzenia i wyposażenie były wysokiej jakości i zapewniały możliwie bezproblemową, wieloletnią eksploatację, oraz aby prace i instalacje nieopisane szczegółowo w normach lub odpowiednich przepisach były wykonane zgodnie z najlepszą praktyką i doświadczeniem Wykonawcy.

 

Jako podstawowe, wprowadza się następujące wymogi:

-           wszystkie proponowane urządzenia powinny pochodzić od renomowanych i sprawdzonych na polskim rynku producentów i dostawców, zapewniających sprawny serwis w Polsce,

-           należy dążyć do ujednolicenia producentów i typów stosowanych urządzeń,

-           urządzenia technologiczne powinny być wykonane z materiałów odpornych na korozję panującą w środowisku, w którym zostaną zainstalowane, w szczególności elementy stalowe urządzeń zanurzonych w ściekach winny być wykonane z odpowiednich stali nierdzewnych lub kwasoodpornych, natomiast elementy stalowe nie zanurzone bezpośrednio w ściekach, w wyjątkowych i uzasadnionych przypadkach dopuszcza się jako wykonane ze stali węglowej ocynkowanej galwanicznie (lub ogniowo) i zabezpieczonej odpowiednimi powłokami malarskimi,

-      pompy i armatura winny być wykonane z materiałów odpowiednich dla transportowanego medium.

 

         DLA ZAKRESU OCZYSZCZALNI NALEŻY PRZEWIDZIEĆ WYKONANIE W RAMACH CENY KONTRAKTOWEJ wykonanie wszystkich dokumentów, opracowań, uzgodnień, zgodnie w wymogami Prawa Budowlanego, a wymaganych na etapie budowy, a w szczególności kompletną dokumentację odbioru ostatecznego, wraz z dokumentacją powykonawczą, wykonanie i uzgodnienie z zamawiającym projektu organizacji i harmonogramu robót, wykonanie i uzgodnienie projektu organizacji ruchu dla poszczególnych etapów robót, wykonanie i uzgodnienie szczegółowego programu i dokumentacji uzgodnionej z zamawiającym dla robót (wskazanie i uzgodnienie materiałów do zainstalowania zgodnych z wymogami dokumentacji, opracowanie receptur laboratoryjnych i roboczych, kolejność wykonywania robót, zakres i metodę przeprowadzenia prób i badań, zestawienie koniecznych badań w trakcie wykonywania robót,  wykonanie uszczegółowień na podstawie projektu budowlano - wykonawczego dla elementów oczyszczalni tj. uszczegółowienie rozwiązań studni, komór, połączeń, mocowań elementów technologicznych i konstrukcyjnych - rysunki warsztatowe, w dostosowaniu do materiałów ostatecznie przyjętych do realizacji, wykonanie rozruchu oczyszczalni na podstawie wykonanego przez wykonawcę i zatwierdzonego przez Inspektora nadzoru projektu rozruchu, wykonanie instrukcji eksploatacji dla oczyszczalni ścieków, wykonanie i uzgodnienie planu BIOZ dla zakresu prowadzonej budowy, wyposażenie oczyszczalni w sprzęt BHP zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 1 października 1993r, w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy w oczyszczalniach ścieków ,wykonanie geodezyjnej dokumentacji powykonawczej w formie autoryzowanego wydruku z opisem oraz na nośniku elektronicznym, wykonanie technicznej dokumentacji powykonawczej w formie autoryzowanego wydruku z opisem i na nośniku elektronicznym, wraz z wymaganymi certyfikatami, atestami, oświadczeniami zgodności dotyczącymi materiałów zgodnie z ustawą o wyrobach budowlanych, dostawa i odbiór sprzętu objętego niniejszą specyfikacją winny spełniać wszystkie niezbędne normy i standardy, dostarczenie, montaż, wyposażenie wszelkich elementów dostawy oraz innych niezbędnych elementów i narzędzi, w celu zapewnienia, że dostarczony sprzęt pozostanie w pełni sprawny i gotowy do użycia; próby przedrozruchowe, rozruch z udziałem przedstawicieli Z.U.W. w Mławie, próby rozruchu ciągłego, próby gwarancyjne; ze szkoleń personelu Z.U.W w Mławie sporządzone zostaną stosowne protokoły; pokrycie kosztów materiałów eksploatacyjnych użytych podczas instalacji i rozruchu; projekt, dostawa, instalacja i próby przedrozruchowe (osiągnięcie gotowości urządzeń) powinny zostać zakończone w terminie przewidzianym w kontrakcie; uzyskanie pisemnej akceptacji Zamawiającego na przewidziane do zakupu wyposażenie techniczno - eksploatacyjne (zgodne z dokumentacją projektową). Wykonawca przekaże Zamawiającemu wszelkie prawa autorskie, licencje itp. programów, systemów niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania obiektów.

 

Szczegóły zakresu i wielkości zamówienia przedstawione zostały w przedmiarze robót, szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, projekt zagospodarowania działek, profile, uzgodnienia  rysunki (format PDF) zamieszczonych na naszej stronie (www.regimin.pl).

 

UWAGA

Podstawę do wyceny oferty stanowi dokumentacja projektowa. Załączone przedmiary robót mają jedynie charakter informacyjny i mogą być traktowane tylko, jako materiał pomocniczy.

Winny być sprawdzone i ewentualnie skorygowane na podstawie analizy dokumentacji projektowej i dokonanej wizji lokalnej w terenie.

 

Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia ( dokumentacji projektowej) wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe - co oznacza, że zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego ( należy przedstawić porównanie parametrów technicznych sprzętu wymaganego przez zamawiającego z parametrami oferowanego sprzętu - winien dołączyć do oferty wykaz zawierający materiały i urządzenia zawarte w dokumentacji projektowej oraz podać ich równoważniki (nazwy materiałów i urządzeń zaproponowanych w ofercie). Do wykazu wówczas należy dołączyć stosowne dokumenty zawierające parametry techniczne zaproponowanych równoważnych materiałów i urządzeń.

Nie umieszczenie w zestawieniu zamiennych, równoważnych materiałów i urządzeń oznaczać będzie, że w trakcie realizacji prac zastosowane będą materiały i urządzenia wynikające z dokumentacji projektowej.

 

Harmonogram wykonania i odbioru poszczególnych etapów budowy zostanie ustalony z Wykonawcą przy udziale Inspektora nadzoru przed podpisaniem umowy. Będzie on integralną częścią umowy.

 

Kody Wspólnego Słownika Zamówień CPV:

45000000 – 7 Roboty budowlane

45252100 – 9 Roboty budowlane w zakresie zakładów oczyszczania ścieków

45252200 – 0 Wyposażenie oczyszczalni ścieków

45111200 – 0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne.

45232421 – 9 Roboty w zakresie oczyszczania ścieków

45232424 – 0 Roboty budowlane w zakresie wylotów kanałów ściekowych

45232440 – 8 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów o odprowadzania ścieków

45233220 – 7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45100000 – 8 Przygotowanie terenu pod budowę

45262310 – 7 Zbrojenie

45262311 – 4 Betonowanie konstrukcji

45223110 – 0 Instalowanie konstrukcji metalowych

45213250 – 0 Roboty budowlane w zakresie przemysłowych obiektów budowlanych

45340000 – 2 Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

77211600 – 8 Sadzenie drzew

45330000 – 9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331210 – 1 Instalowanie wentylacji

45331000 – 6 Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45311100 – 1 Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45314320 – 0 Instalowanie okablowania komputerowego

45315700 – 5 Instalowanie stacji rozdzielczych

45311200 – 2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45312310 – 3 Ochrona odgromowa

45311000 – 0 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45231400 – 9 Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

 

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych

 

V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania oferty wariantowej

 

VI. Termin wykonania zamówienia:

Wymagany termin wykonania zamówienia 15 października 2014

 

VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

 

1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki,

    dotyczące:

1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli

    przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

          Opis sposobu dokonania oceny spełniania warunku:

         Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

          Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

          Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia  w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu.

 

2) posiadania wiedzy i doświadczenia,

    Opis sposobu dokonania oceny spełniania warunku:

    Przy wykazie robót Wykonawca winien wykazać, że wykonał w tym okresie co najmniej jedną  
                 robotę budowlaną polegającą na budowie oczyszczalni ścieków o technologii biologiczno

    -mechanicznej o przepustowości minimum 670 m3/dobę.

    Ocena spełniania warunku będzie dokonana zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, na      

                 podstawie złożonego wykazu wykonanych robót budowlanych i dokumentów potwierdzających,    
                 roboty zostały wykonane należycie i zgodnie z zasadami sztuki budowlanej oraz prawidłowo   
                 ukończone,

 

3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do

    wykonania zamówienia,

        Opis sposobu dokonania oceny spełniania warunku:

Wykonawca powinien dysponować następującymi osobami posiadającymi doświadczenie i Wykonawca powinien dysponować następującymi osobami posiadającymi doświadczenie i kwalifikacje do kierowania robotami:

 

a) osoba posiadająca uprawnienia w branży sanitarnej - posiadający co najmniej 5 letnie

    doświadczenie zawodowe w wykonywaniu podobnych robót oraz posiadający aktualne

    uprawnienia  budowlane bez ograniczeń i zrzeszona jest we właściwym samorządzie

    zawodowym;

 

         b) osoba posiadająca uprawnienia w branży konstrukcyjno-budowlanej – posiadająca co
             najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w wykonywaniu podobnych robót oraz          
             posiadająca aktualne uprawnienia  budowlane bez ograniczeń i zrzeszona jest we
             właściwym samorządzie zawodowym;

c) osoba posiadająca uprawnienia w branży elektrycznej (w tym automatyka i sterowanie)
            - posiadająca co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w wykonywaniu
            podobnych robót oraz posiadająca aktualne uprawnienia budowlane bez ograniczeń i  
            zrzeszona jest we właściwym samorządzie zawodowym;  

            Ocena spełniania warunku będzie dokonana zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, na      

             podstawie złożonego wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu
             zamówienia.

 

4) sytuacji ekonomicznej i finansowej,

         Wykonawca musi wykazać, że :

- posiada własne  środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej
   1 mln zł. (słownie: jeden milion 00/100 złotych),

Ocena spełniania warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia  na podstawie złożonych dokumentów tj. informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy,

 

2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach  

    zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów,

    niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej

    sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami

    niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne

    zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres  

    korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

 

3. Warunki oraz opis sposobu dokonania oceny ich spełnienia mają na celu zweryfikowanie  
    zdolności wykonawcy do należytego wykonania niniejszego zamówienia. Wykonawcy, którzy
    nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z
    udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

 

4. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają

    wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.

 

5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone
    przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenia oraz dokumenty.

 

VIII. Informacja na temat wadium:

 

Zamawiający wymaga wniesienia wadium

Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 100 000,00 zł, słownie: 

 sto tysięcy złotych

 

IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

 

Lp.

Nazwa kryterium

Waga

1

najniższa cena

100 pkt.

#82

X. Miejsce i termin składania ofert:

 

Oferty należy składać do dnia: 2013-08-20 do godz. 10.00

w siedzibie zamawiającego

URZĄD GMINY REGIMIN

REGIMIN 22

06-461 REGIMIN

Pokój nr. 8 (Sekretariat)

 

XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:

 

Oferty zostaną otwarte dnia: 2013-08-20, o godz. 10.30

  w siedzibie zamawiającego

URZĄD GMINY REGIMIN

REGIMIN 22

06-461 REGIMIN

Sala konferencyjna pok. nr 14 (I piętro budynku)

                       

XII. Termin związania ofertą

Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej

Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej

 

XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

 

Nie dotyczy.

 

XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna

Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej

 

XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:

 

Nie przewiduje się zamówień uzupełniających

 

XVII. Informacja o przeprowadzonym dialogu technicznym:

Zamawiający informuje, że nie przeprowadzono dialogu technicznego dot. niniejszego postępowania.

 

XVIII. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:

 

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia: 314736 - 2013   Data zamieszczenia: 05.08.2013

 

 

 

__________________________________

Lech Marek Zduńczyk

Załączniki

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 05.08.2013
Dokument wytworzony przez: Stanowisko ds. zamówień publicznych inwestycji i środków UE
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: KRZYSZTOF ZWIERZCHOWSKI
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 05 sierpnia 2013 15:43
Dokument wprowadzony do BIP przez: Krzysztof Zwierzchowski
Ilość wyświetleń: 2552
06 sierpnia 2013 08:39 (Krzysztof Zwierzchowski) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
05 sierpnia 2013 15:59 (Krzysztof Zwierzchowski) - Dodanie załącznika [specyfikacja_materialowa_instalacje.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
05 sierpnia 2013 15:59 (Krzysztof Zwierzchowski) - Dodanie załącznika [opis_budynek_socjalnotechniczny_instalacje.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)