REGIMIN, 2014-11-28
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – roboty budowlane
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: 17/14. Nazwa zadania:
WYKONANIE BIEŻĄCEGO UTRZYMANIA DRÓG GMINY REGIMIN
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień
(t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z p. zm.) URZĄD GMINY REGIMIN zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Nazwa zamawiającego URZĄD GMINY REGIMIN
Adres zamawiającego REGIMIN 22
Kod Miejscowość 06-461 REGIMIN
Telefon: (023) 681-17-56
Faks: (023) 681-17-56 wew. 37
adres strony internetowej www.regimin.pl
adres poczty elektronicznej regimin@bazagmin.pl
Godziny urzędowania: poniedziałek – piątek od 8.00 do 16.00
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
www.regimin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego (Urząd Gminy Regimin, pokój nr. 12 ). Na wniosek Wykonawcy Zamawiający prześle Specyfikację za zaliczeniem pocztowym. Opłata za udostępnienie Specyfikacji wynosi
0,60 gr za stronę oraz Wykonawca pokrywa koszty przekazania.
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Przedmiotem zamówienia jest:
WYKONANIE BIEŻĄCEGO UTRZYMANIA DRÓG GMINY REGIMIN
1 Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych;
a) grysem bazaltowym (emulsją drogową D-70),
2 Remonty dróg gruntowych;
a) kruszywem,
b) mechaniczne wyprofilowanie i zagęszczenie istniejącej nawierzchni na terenie całej gminy,
c) dostawa kruszywa
d) praca koparko-ładowarką
3 Utrzymanie dróg gminnych polegające na odśnieżaniu pełnej szerokości dróg na terenie
całej gminy.
4 Likwidacja gołoledzi przez sypanie piaskiem z solą na terenie całej gminy,
5 Likwidacja gołoledzi przez sypanie solą i z zastosowaniem solanki
Szczegółowy zakres zamówienia określa formularz ofertowy dołączony do SIWZ zamieszczony na naszej stronie (www.regimin.pl).
Prace objęte przedmiotem zamówienia muszą być zgodne ze sztuką budowlaną.
Kody Wspólnego Słownika Zamówień CPV:
45233142 – 6 Roboty w zakresie naprawy dróg
45233220 – 7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg
90620000 – 9 Usługi odśnieżania
50000000 – 5 Usługi naprawcze i konserwacyjne
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania oferty wariantowej
VI. Termin wykonania zamówienia:
Wymagany termin wykonania zamówienia 24 miesiące
VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki,
dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonania oceny spełniania warunku:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
2) posiadania wiedzy i doświadczenia,
Opis sposobu dokonania oceny spełniania warunku:
Przy wykazie robót Wykonawca winien wykazać, że wykonał minimum dwie usługi
odpowiadające rodzajem przedmiotowemu zamówieniu.
Ocena spełniania warunku będzie dokonana zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia,na
podstawie złożonego wykazu wykonanych usług.
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do
wykonania zamówienia,
Opis sposobu dokonania oceny spełniania warunku:
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia.
Co do dysponowania potencjałem technicznym Wykonawca winien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował następującym sprzętem
LP |
NAZWA URZĄDZENIA |
WYMAGANA ILOŚĆ |
1 |
Piaskarko-solarka (ze zbiornikiem na solankę min. 1000 L.) |
1 |
2 |
Wytwornica solanki (5000l.) |
1 |
3 |
Pługi ciężkie |
3 |
4 |
Pługi lekkie |
3 |
5 |
Termos masy asfaltowej |
1 |
6 |
Równiarka |
1 |
7 |
Koparko – Ładowarka |
1 |
8 |
Walec drogowy (min. 15t) |
1 |
9 |
Samochód samowyładowawczy (min. 8t) |
2 |
Zamawiający wymaga, aby każdy z pojazdów był wyposażony w system GPS |
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że będzie dysponował w/w sprzętem w
wymaganej ilości
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej,
Opis sposobu dokonania oceny spełniania warunku:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków
udziału w postępowaniu.
2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach
zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów,
niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej
sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami
niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne
zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres
korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
3. Warunki oraz opis sposobu dokonania oceny ich spełnienia mają na celu zweryfikowanie
zdolności wykonawcy do należytego wykonania niniejszego zamówienia. Wykonawcy, którzy
nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z
udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
4. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają
wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone
przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenia oraz dokumenty.
VIII. Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: ------------------, słownie:
-----------------
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Lp. |
Nazwa kryterium |
Waga |
1 |
najniższa cena |
100 pkt. |
#82
X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 2014-12-05 do godz. 12.00
w siedzibie zamawiającego
URZĄD GMINY REGIMIN
REGIMIN 22
06-461 REGIMIN
Pokój nr. 8 (Sekretariat)
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Oferty zostaną otwarte dnia: 2014-12-05, o godz. 12.30
w siedzibie zamawiającego
URZĄD GMINY REGIMIN
REGIMIN 22
06-461 REGIMIN
Sala konferencyjna pok. nr 14 (I piętro budynku)
XII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Nie dotyczy.
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej
XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:
Nie przewiduje się zamówień uzupełniających
XVII. Informacja o przeprowadzonym dialogu technicznym:
Zamawiający informuje, że nie przeprowadzono dialogu technicznego dot. niniejszego postępowania.
XVIII. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia: 391218 – 2014 Data zamieszczenia: 28.11.2014
__________________________________
Lech Marek Zduńczyk
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy w Regiminie