Przetargi

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU NA WYKONANIE BIEŻĄCEGO UTRZYMANIA DRÓG GMINY REGIMIN

REGIMIN, 2014-11-28

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – roboty budowlane

 

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: 17/14. Nazwa zadania:

WYKONANIE BIEŻĄCEGO UTRZYMANIA DRÓG GMINY REGIMIN

Działając na podstawie art. 40 ust. 1  ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku -  Prawo zamówień

(t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z p. zm.) URZĄD GMINY REGIMIN zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

 

I.  Nazwa (firma) i adres zamawiającego:

 

Nazwa zamawiającego               URZĄD GMINY REGIMIN

Adres zamawiającego                 REGIMIN 22

Kod Miejscowość                        06-461 REGIMIN

Telefon:                                       (023) 681-17-56

Faks:                                           (023) 681-17-56 wew. 37

adres strony internetowej            www.regimin.pl

adres poczty elektronicznej         regimin@bazagmin.pl

Godziny urzędowania:                poniedziałek – piątek od 8.00 do 16.00

 

II. Określenie trybu zamówienia:

 

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.

 

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

 

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:

    www.regimin.pl

 

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego (Urząd Gminy Regimin, pokój nr. 12 ). Na wniosek Wykonawcy Zamawiający prześle Specyfikację za zaliczeniem pocztowym. Opłata za udostępnienie Specyfikacji wynosi

0,60 gr za stronę oraz Wykonawca pokrywa koszty przekazania.

 

IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:

 

Przedmiotem zamówienia jest:

 

WYKONANIE BIEŻĄCEGO UTRZYMANIA DRÓG GMINY REGIMIN

 

1 Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych;

   a) grysem bazaltowym (emulsją drogową D-70),

2 Remonty dróg gruntowych;

   a) kruszywem,

   b) mechaniczne wyprofilowanie i zagęszczenie istniejącej nawierzchni na terenie całej gminy,

   c) dostawa kruszywa

   d)  praca koparko-ładowarką

3 Utrzymanie dróg gminnych polegające na odśnieżaniu pełnej szerokości dróg na terenie            
       całej gminy.

4 Likwidacja gołoledzi przez sypanie piaskiem z solą na terenie całej gminy,

5 Likwidacja gołoledzi przez sypanie solą i z zastosowaniem solanki

 

Szczegółowy zakres zamówienia określa formularz ofertowy dołączony do SIWZ zamieszczony na naszej stronie (www.regimin.pl).

Prace objęte przedmiotem zamówienia muszą być zgodne ze sztuką budowlaną.

 

Kody Wspólnego Słownika Zamówień CPV:

45233142 – 6 Roboty w zakresie naprawy dróg

45233220 – 7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg

90620000 – 9 Usługi odśnieżania

50000000 – 5 Usługi naprawcze i konserwacyjne

 

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych

 

V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania oferty wariantowej

 

VI. Termin wykonania zamówienia:

Wymagany termin wykonania zamówienia 24 miesiące

 

VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

 

1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, 

    dotyczące:

1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli

    przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

         Opis sposobu dokonania oceny spełniania warunku:

         Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

         Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

 

2) posiadania wiedzy i doświadczenia,

    Opis sposobu dokonania oceny spełniania warunku:

    Przy wykazie robót Wykonawca winien wykazać, że wykonał minimum dwie usługi
                 odpowiadające rodzajem przedmiotowemu zamówieniu.

    Ocena spełniania warunku będzie dokonana zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia,na      

                 podstawie złożonego wykazu wykonanych usług.

 

3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do

    wykonania zamówienia,

         Opis sposobu dokonania oceny spełniania warunku:

Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia.

Co do dysponowania potencjałem technicznym Wykonawca winien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował następującym sprzętem

 

LP

NAZWA URZĄDZENIA

WYMAGANA ILOŚĆ

1

Piaskarko-solarka (ze zbiornikiem na solankę min. 1000 L.)

1

2

Wytwornica solanki (5000l.)

1

3

Pługi ciężkie

3

4

Pługi lekkie

3

5

Termos masy asfaltowej

1

6

Równiarka

1

7

Koparko – Ładowarka

1

8

Walec drogowy (min. 15t)

1

9

Samochód samowyładowawczy (min. 8t)

2

Zamawiający wymaga, aby każdy z pojazdów był wyposażony w system GPS

 

         Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że będzie dysponował w/w sprzętem w  
         wymaganej ilości

 

4) sytuacji ekonomicznej i finansowej,

         Opis sposobu dokonania oceny spełniania warunku:

         Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

         Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków          
         udziału w postępowaniu.

 

2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach  

    zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów,

    niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej

    sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami

    niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne

    zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres  

    korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

 

3. Warunki oraz opis sposobu dokonania oceny ich spełnienia mają na celu zweryfikowanie  
    zdolności wykonawcy do należytego wykonania niniejszego zamówienia. Wykonawcy, którzy
    nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z
    udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

 

4. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają

    wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.

 

5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone
    przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenia oraz dokumenty.

 

VIII. Informacja na temat wadium:

 

Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości:  ------------------, słownie: 

-----------------

 

IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

 

Lp.

Nazwa kryterium

Waga

1

najniższa cena

100 pkt.

#82

X. Miejsce i termin składania ofert:

 

Oferty należy składać do dnia: 2014-12-05 do godz. 12.00

w siedzibie zamawiającego

URZĄD GMINY REGIMIN

REGIMIN 22

06-461 REGIMIN

Pokój nr. 8 (Sekretariat)

 

XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:

 

Oferty zostaną otwarte dnia: 2014-12-05, o godz. 12.30

  w siedzibie zamawiającego

URZĄD GMINY REGIMIN

REGIMIN 22

06-461 REGIMIN

Sala konferencyjna pok. nr 14 (I piętro budynku)

                        

XII. Termin związania ofertą

Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej

Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej

 

XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

 

Nie dotyczy.

 

XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna

Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej

 

XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:

 

Nie przewiduje się zamówień uzupełniających

 

XVII. Informacja o przeprowadzonym dialogu technicznym:

Zamawiający informuje, że nie przeprowadzono dialogu technicznego dot. niniejszego postępowania.

 

XVIII. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:

 

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia:  391218 – 2014   Data zamieszczenia: 28.11.2014

 

 

 

 

__________________________________

Lech Marek Zduńczyk

Załączniki

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 28.11.2014
Dokument wytworzony przez: Stanowisko ds. zamówień publicznych inwestycji i środków UE
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: KRZYSZTOF ZWIERZCHOWSKI
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 28 listopada 2014 11:21
Dokument wprowadzony do BIP przez: Krzysztof Zwierzchowski
Ilość wyświetleń: 2367
28 listopada 2014 11:22 (Krzysztof Zwierzchowski) - Dodanie załącznika [formularz_+_zalaczniki_rok_17_2014.doc] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
28 listopada 2014 11:22 (Krzysztof Zwierzchowski) - Dodanie załącznika [siwz_sprawa_17_2014.doc] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
28 listopada 2014 11:21 (Krzysztof Zwierzchowski) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)