Przetargi

ZAWIADOMIENIE (OGŁOSZENIE) O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY NA WYKONANIE BIEŻĄCEGO UTRZYMANIA DRÓG GMINY REGIMIN

REGIMIN, 2014-12-11

 

ZAWIADOMIENIE (OGŁOSZENIE)

O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: 17/14. Nazwa zadania: WYKONANIE BIEŻĄCEGO UTRZYMANIA DRÓG GMINY REGIMIN

 

1. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym   

    postępowaniu jako ofertę najkorzystniejszą wybrał ofertę nr 1 złożoną przez Wykonawcę:

 ROMIL SP Z O.O.

             UL. POLSKIE DROGI 6 LOK. 31

                      02-775 WARSZAWA

 

 
 

NUMER USŁUGI

CENY BRUTTO

1a

24,60 zł/m2

2a

35,67 zł/t

2b

116,05 zł/godz.

2c

  27,06 zł/t

2d

 123,00 zł/godz.

3

140,00 zł/godz.

4a

140,40 zł\t

4b

302,40 zł\t

5a

302,40 zł\t

5b

216,00 zł\t

Suma

1 427,58 zł

1. Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych;

   

    a) grysem bazaltowym (emulsją drogową D-70),

 

2. Remonty dróg gruntowych;

 

    a) kruszywem (wraz z wbudowaniem i zagęszczeniem)

    b) mechaniczne równanie i profilowanie  istniejącej nawierzchni na terenie całej gminy,

    c)  Dostawa kruszywa

    d)  Praca koparko-ładowarką

 

3. Utrzymanie dróg gminnych polegające na odśnieżaniu pełnej szerokości dróg na terenie całej gminy.

 

4. Likwidacja gołoledzi przez sypanie piaskiem z solą na terenie całej gminy,

 

     a) piaskiem

     b) piaskiem z solą

 

5. Likwidacja gołoledzi przez sypanie solą i z zastosowaniem solanki

 

    a) solą

    b) z zastosowaniem solanki

 

 

 


uzasadnienie: najniższa cena - ilość 100 pkt.

                        

Wybrany wykonawca obowiązany jest skontaktować się z Zamawiającym w sprawie podpisania umowy w terminie

do dnia 2012-12-12.

 

Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz Kodeks Cywilny

 

W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty:

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

2. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w

    prowadzonym postępowaniu nie zostały odrzucone żadne oferty.

 

3. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w

    prowadzonym postępowaniu nie zostali wykluczeni żadni wykonawcy.

 

4. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 4) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że

    podpisanie umowy  z wyłonionym wykonawcą  możliwe będzie po dopełnieniu wszelkich formalności  

    po upływie 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.

 

Środki ochrony prawnej

Od niniejszej decyzji Zamawiającego, Wykonawcy przysługują środki ochrony prawnej (Odwołanie, Skarga do Sądu) wobec czynności:

1)     wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia;

2)     odrzucenia oferty wykonawcy

W pozostałych przypadkach odwołanie nie przysługuje.

Wykonawca może w terminie przewidzianym do wniesienia odwołania poinformować Zamawiającego o:

1)     niezgodnej z przepisami ustawy czynności podjętej przez zamawiającego w niniejszym postępowaniu, lub

2)     zaniechania czynności, do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy,

na które nie przysługuje w niniejszym postępowaniu odwołanie.

Termin wniesienia odwołania: 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia faksem lub drogą elektroniczną, lub 10 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia, jeżeli zostało ono przesłane pisemnie.

Informacje dotyczące środków ochrony prawnej znajdują się Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w Dziale VI Prawa zamówień publicznych „Środki ochrony prawnej", art. od 179 do 198g (t. j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z p. zm.).

 

 

 

__________________________________

Kierownik Zamawiającego

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 11.12.2014
Dokument wytworzony przez: Stanowisko ds. zamówień publicznych inwestycji i środków UE
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: KRZYSZTOF ZWIERZCHOWSKI
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 11 grudnia 2014 15:09
Dokument wprowadzony do BIP przez: Krzysztof Zwierzchowski
Ilość wyświetleń: 2030
11 grudnia 2014 15:09 (Krzysztof Zwierzchowski) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)