Przetargi

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU NA ODBIERANIE I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH Z TERENU GMINY REGIMIN

REGIMIN, 2016-06-15

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi

 

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: 04/15. Nazwa zadania: ODBIERANIE I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH Z TERENU GMINY REGIMIN

 

Działając na podstawie art. 40 ust. 1  ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku -  Prawo zamówień (t. j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164) URZĄD GMINY REGIMIN zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

 

I.  Nazwa (firma) i adres zamawiającego:

 

Nazwa zamawiającego               URZĄD GMINY REGIMIN

Adres zamawiającego                 REGIMIN 22

Kod Miejscowość                        06-461 REGIMIN

Telefon:                                       (023) 681-17-56

Faks:                                           (023) 681-17-56 wew. 37

adres strony internetowej            www.regimin.pl

adres poczty elektronicznej         regimin@bazagmin.pl

Godziny urzędowania:                poniedziałek – piątek od 8.00 do 16.00

 

II. Określenie trybu zamówienia:

 

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.

 

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

 

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:

    www.regimin.pl

 

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego (Urząd Gminy Regimin, pokój nr. 12 ). Na wniosek Wykonawcy Zamawiający prześle Specyfikację za zaliczeniem pocztowym. Opłata za udostępnienie Specyfikacji wynosi

0,60 gr za stronę oraz Wykonawca pokrywa koszty przekazania.

 

IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:

 

Przedmiotem zamówienia jest:

 

1.1. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia.

 

Przedmiotem zamówienia jest odbieranie i zagospodarowanie (odzysk lub unieszkodliwienie) odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne, położonych na terenie gminy Regimin w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu przygotowania do odpowiedniego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazanych do składowania, zgodnie z zasadami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2016 r. poz. 250), zapisami Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami, przyjętą uchwałą sejmiku Województwa Mazowieckiego nr 211/12 z dnia 22.10.2012 roku w sprawie uchwalenia Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami dla Mazowsza na lata 2012 – 2017 z uwzględnieniem lat 2018 – 2033 z załącznikami, uchwałą Nr 23/16 Sejmiku Województwa Mazowieckiego z dnia 22 luty 2016 r. w sprawie wykonania Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami dla Mazowsza na lata 2012-2017 z uwzględnieniem lat 2018-2023 oraz Uchwałą Nr XXVII/164/13 Rady Gminy w Regiminie z dnia 12 lutego 2013r. w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Regimin.

 

2.1     odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych (informacje)

 

2.1.1. odpadów komunalnych zmieszanych,

 

Niezależnie od złożonej deklaracji osób dotyczących odpadów zmieszanych wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia w worki do odpadów zielonych i odpadów ulegających biodegradacji. Odbiór tych odpadów powinien odbywać się jeden raz w miesiącu.

 

(w przypadku posiadania przez właściciela nieruchomości kompostownika, nie będzie on wyposażony w worek na odpady zielone ulegające biodegradacji)

 

2.1.2. odpadów komunalnych zbieranych w sposób selektywny z podziałem na:


         - opakowania z tworzyw sztucznych (PET) i puszki aluminiowe,

         - papier i tektura,

         - szkło opakowaniowe,

         - odpady zielone;

 

2.1.3. odpadów wielkogabarytowych i zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego z nieruchomości
          zamieszkałych,

 

2.1.4 wyposażenie w odpowiednie pojemniki przez Wykonawcę punktu selektywnego
            zbierania odpadów komunalnych (PSZOK), który jest zlokalizowany na terenie
            Gminnej Oczyszczalni Ścieków w miejscowości Targonie. Prowadzeniem PSZOKU zajmuje się
            Zamawiający.

 

           W PSZOKU właściciele nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych będą mogli zostawiać:

a)         opakowania z tworzyw sztucznych (PET)

b)         papier i tektura

c)         szkło opakowaniowe

d)         metale

e)         chemikalia, przeterminowane leki

f)          opakowanie wielomateriałowe

g)         zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny

h)         zużyte baterie i akumulatory

i)          zużyte opony,

j)          meble i inne odpady wielkogabarytowe,

k)         odpady budowlane i rozbiórkowe,

l)          popiół,

ł)          odzież i tekstylia,

m)        odpady bio;

 

 mieszkańcy nieruchomości zamieszkałych – nieodpłatnie.

 

2.1.5. Urządzenia do gromadzenia odpadów – kontenery, pojemniki, worki – które zostaną ustawione w  
          miejscach gromadzenia odpadów wskazanych przez Zamawiającego zapewnia Wykonawca.

 

2.1.6. Rodzaje pojemników do gromadzenia odpadów komunalnych zmieszanych (nieruchomości
           zamieszkałe i niezamieszkałe oraz zabudowy wielorodzinnej) oraz odpadów selektywnie          
           zebranych na terenach zabudowy wielorodzinnej i nieruchomościach niezamieszkałych:

 

          pojemność - 120 L

          pojemność - 240 L

          pojemność - 1100 L

 

2.1.7. Charakterystyka worków do selektywnej zbiórki odpadów:

 

a)     materiał – folia polietylenowa LDPE,

b)     120 l grubość minimum 0,080 mm - kolor zielony

c)     120 l grubość minimum 0,080 mm - kolor niebieski

d)     120 l grubość minimum 0,035 mm - kolor żółty

e)     120 l grubość minimum 0,080 mm - worki koloru dowolnego oprócz w/w (kolor ustalony przez

                                                      wykonawcę) – na odpady zielone ulegające biodegradacji

f)       nadruk – jednostronny, kolor nadruku czarny, powierzchnia nadruku minimum 1500 cm2 maksimum 2000 cm2; treść nadruku zostanie przekazana Wykonawcy w ciągu 3 dni  po zawarciu umowy .

 

Pojemniki muszą odpowiadać standardom i wymaganiom zawartym w ustawie z dnia 30 sierpnia 2012r. o systemie oceny zgodności (Dz. U. Nr 204, poz. 2048 z późn. zm.) oraz spełniać wymagania zawarte w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 25 października 2005 r. w sprawie szczegółowego sposobu postępowania z odpadami opakowaniowymi (Dz. U. Nr 219, poz.1858).

 

2.1.8. Obowiązek mycia i dezynfekcji pojemników i kontenerów są po stronie właściciela nieruchomości.

 

 

Szczegóły zakresu i wielkości zamówienia przedstawione zostały w SIWZ zamieszczonej na naszej stronie (www.regimin.pl).

 

Kody Wspólnego Słownika Zamówień CPV:

90000000 – 7 usługi usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne

90511000 – 2 usługi wywozu odpadów

90512000 – 9 usługi transportu odpadów

90513100 – 7 usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych.

 

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych

 

V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania oferty wariantowej

 

VI. Termin wykonania zamówienia:

Wymagany termin wykonania zamówienia od 01.07.2016r. do 30.06.2017r.

 

VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

 

1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, 

    dotyczące:

1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli

    przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

          Opis sposobu dokonania oceny spełniania warunku:

          Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

          Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków   
 udziału w postępowaniu.

          Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia  w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu.

 

2) posiadania wiedzy i doświadczenia,

    Wykaz wykonanych lub wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich
                 trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
                 krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i    
                 podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem
                 dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

 

Przy wykazie usług Wykonawca winien wykazać, że wykonał minimum 2 usługi odbioru odpadów komunalnych wykonanych lub wykonywanych w sposób ciągły przez okres minimum 12 miesięcy o masie minimum 800 Mg rocznie,

 

    Ocena spełniania warunku będzie dokonana zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia,na      

                 podstawie złożonego wykazu wykonanych usług i dokumentów potwierdzających,    
                 że usługi zostały wykonane należycie,

 

3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do

    wykonania zamówienia,

        Opis sposobu dokonania oceny spełniania warunku:

Potencjał techniczny:

Za spełnienie  warunku Zamawiający będzie rozumiał dysponowanie sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia, w tym co najmniej :

    1. 3 (trzema) samochodami specjalistycznymi bezpylnymi o minimalnej kubaturze 20m3 każdy
    2. 1 (jednym) samochodem specjalistycznym bezpylnym o kubaturze od 5 m3 do 8 m3;
    3. 2 (dwoma) pojazdami przystosowanymi do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych,
    4. 1 (jeden) pojazd do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej;
    5. systemem monitorowania i zarządzania flotą pojazdów umożliwiającym elektroniczną identyfikację pojemników i worków na odpady zmieszane i selektywnie zebrane. System ma identyfikować zdarzenie odbioru odpadów (datę i godzinę, miejsce – pozycję, identyfikatory pojemników i worków przypisanych do nieruchomości). System powinien prezentować zdarzenia odbioru pojemników na mapie  w czasie rzeczywistym. Podmiot odbierający odpady komunalne udostępnia Gminie wgląd do systemu w czasie rzeczywistym.

            Zamawiający na etapie składania ofert nie wymaga wglądu do w/w systemu, ale                      
             wykonawca będzie zobowiązany do udostępnienia takiego systemu po podpisaniu umowy
            w terminie jej obowiązywania, czyli od 01.07.2016 r

 

Pojazdy wymienione w podpunktach od a do e muszą być trwale i czytelnie oznakowane w widocznym miejscu logo i nazwą firmy oraz danymi teleadresowymi podmiotu odbierającego odpady komunale od właścicieli nieruchomości. Pojazdy muszą posiadać konstrukcję zabezpieczającą przed rozwiewaniem i rozpylaniem przewożonych odpadów oraz minimalizującą oddziaływanie czynników atmosferycznych na odpady. Wymagania muszą być zgodne z Rozporządzeniem Ministra Środowiska  z dnia 11 stycznia 2013 r.w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013 r., poz. 122).

 

Potencjał osobowy:

Co najmniej 5 (pięciu) kierowców z prawem jazdy kat. C.

 

Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia  na podstawie złożonego wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia;

 

4) sytuacji ekonomicznej i finansowej,

 

          Opis sposobu dokonania oceny spełniania warunku:

          Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

          Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków   
 udziału w postępowaniu.

          Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia  w oparciu    
 o informacje zawarte w oświadczeniu.

 

2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach  

    zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów,

    niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej

    sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami

    niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne

    zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres  

    korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

 

3. Warunki oraz opis sposobu dokonania oceny ich spełnienia mają na celu zweryfikowanie  
    zdolności wykonawcy do należytego wykonania niniejszego zamówienia. Wykonawcy, którzy
    nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z
    udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

 

4. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają

    wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.

 

5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone
    przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenia oraz dokumenty.

 

VIII. Informacja na temat wadium:

 

Zamawiający wymaga wniesienia wadium

Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 7 000 zł, słownie: 

    siedem tysięcy złotych

 

IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

 

Lp.

Nazwa kryterium

Waga

1

najniższa cena

90 pkt.

2

Przeprowadzenie akcji promującej selektywną zbiórkę

5 pkt.

3

Odbieranie odpadów wielkogabarytowych określonych w pkt 2.2.5 SIWZ

5 pkt.

#82

X. Miejsce i termin składania ofert:

 

Oferty należy składać do dnia: 2016-06-23 do godz. 10.00

w siedzibie zamawiającego

URZĄD GMINY REGIMIN

REGIMIN 22

06-461 REGIMIN

Pokój nr. 8 (Sekretariat)

 

XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:

 

Oferty zostaną otwarte dnia: 2016-06-23, o godz. 10.30

  w siedzibie zamawiającego

URZĄD GMINY REGIMIN

REGIMIN 22

06-461 REGIMIN

Sala konferencyjna pok. nr 14 (I piętro budynku)

                       

XII. Termin związania ofertą

Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej

Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej

 

XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

 

Nie dotyczy.

 

XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna

Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej

 

XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:

 

Nie przewiduje się zamówień uzupełniających

 

XVII. Informacja o przeprowadzonym dialogu technicznym:

Zamawiający informuje, że nie przeprowadzono dialogu technicznego dot. niniejszego postępowania.

 

XVIII. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:

 

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia: 88091 - 2016  Data zamieszczenia: 15.06.2016

 

 

 

__________________________________

Lech Marek Zduńczyk

Załączniki

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 15.06.2016
Dokument wytworzony przez: Stanowisko ds. zamówień publicznych inwestycji
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: KRZYSZTOF ZWIERZCHOWSKI
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 15 czerwca 2016 15:08
Dokument wprowadzony do BIP przez: Krzysztof Zwierzchowski
Ilość wyświetleń: 1582
15 czerwca 2016 15:09 (Krzysztof Zwierzchowski) - Dodanie załącznika [formularz__zalaczniki_rok_04_2016.doc] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
15 czerwca 2016 15:09 (Krzysztof Zwierzchowski) - Dodanie załącznika [siwz_sprawa_04_2016.doc] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
15 czerwca 2016 15:08 (Krzysztof Zwierzchowski) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)