Przetargi

ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA DOT. PRZEBUDOWY DROGI GMINNEJ W M. REGIMIN NA DŁUGOŚCI OKOŁO 550M

 

Numer sprawy 05/16

 

Miejscowość, 2016-11-09

 

 

 

 

 

 

 

ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA

 

 

 

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: 05/16. Nazwa zadania: PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ W M. REGIMIN NA DŁ. OKOŁO 550M.

 

 

 

Działając na podstawie art. 93 ust. 3 ustawy  z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 1020) Zamawiający informuje o unieważnieniu przedmiotowego postępowania.

 

 

 

Uzasadnienie faktyczne:

 

 

 

Unieważnia się przetarg ze względu na to, że do dnia otwarcia ofert nie wpłynęła żadna oferta

 

 

 

Uzasadnienie prawne:

 

 

 

(Art. 93 ust. 1 pkt. 1 Pzp) nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3;

 

 

 

Środki ochrony prawnej

 

od niniejszej decyzji zamawiającego, nie przysługują środki ochrony prawnej (Odwołanie, Skarga do Sądu).

 

Wykonawca może w terminie przewidzianym do wniesienia odwołania poinformować zamawiającego o:

 

1)    niezgodnej z przepisami ustawy czynności podjętej przez zamawiającego, lub

 

2)    zaniechaniu czynności, do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy,

 

na które nie przysługuje w niniejszym postępowaniu odwołanie.

 

Termin przesłania wymienionej powyżej informacji: 5 dni od dnia przesłania niniejszego pisma faksem lub drogą elektroniczną, lub 10 dni od dnia przesłania niniejszego pisma, jeżeli zostało ono przesłane pisemnie.

 

 

 

Informacje dotyczące środków ochrony prawnej znajdują się Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w Dziale VI Prawa zamówień publicznych „Środki ochrony prawnej", art. od 179 do 198g (t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1020).

 

 

 

 

 

 

 

____________________________________

 

Kierownik zamawiającego


Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 09.11.2016
Dokument wytworzony przez: Stanowisko ds. zamówień publicznych inwestycji
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: KRZYSZTOF ZWIERZCHOWSKI
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 09 listopada 2016 12:52
Dokument wprowadzony do BIP przez: Krzysztof Zwierzchowski
Ilość wyświetleń: 1543
09 listopada 2016 12:53 (Krzysztof Zwierzchowski) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
09 listopada 2016 12:52 (Krzysztof Zwierzchowski) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)